60. forduló, 62. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 29. 17h:12'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,16] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.)

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

kno 8 2 képesség-növelés 8
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Kos Csapásának technikáját. (ld. enc.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 215.]

le 11 leveszed/lerakod a 11. tárgyat
Elrakod a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

m 8 mozogsz északra
[53,15] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a piromenyét testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 205.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [50 pontot használtál fel, van még 155.]

m 4 mozogsz délre
[53,16] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Észreveszel egy mély kutat. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy proteinfecske. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske jobb lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a proteinfecske farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a proteinfecske testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 145.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Még túl tapasztalatlan vagy a mászás tudományában - ez egy öngyilkos próbálkozás lenne! [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[54,15] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Fairlight nevét! (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [55,14] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy mutáns pók. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol egy barna hajú, barna szemű ember férfival. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [56,13] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 115.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[55,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bo-skorpió. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bo-skorpió bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 105.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Még túl tapasztalatlan vagy a mászás tudományában - ez egy öngyilkos próbálkozás lenne! [0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[56,12] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [57,12] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 85.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Még túl tapasztalatlan vagy a mászás tudományában - ez egy öngyilkos próbálkozás lenne! [0 pontot használtál fel, van még 85.]

t 4592 támadod a 4592. kalandozót
FT 4592 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

gyk 225 50 gyakorolsz a 225. tárggyal 50 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaszabolósáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a kaszabolósáska vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 35.]

kf 11 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat
Mostantól a csontkést fogod jobbkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

[2 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-2 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 202 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A KOS CSAPÁSA
Egy feldühödött kos képes mindenfajta gáton, páncélzaton áttörni - miért ne tanulhatnánk ezt el tőle? A Kos Csapása a kí energiák egy kiteljesedése. A Sashoroggal ellentétben nem az ellenfél védtelen pontját keresi, hanem maga hoz létre védtelen pontot azáltal, hogy szétzúzza az ellenfél páncélját. A Kos Csapásának használója képes vastag bőrű, szívós szörnyek irháját összezúzni, megsebezni úgy, hogy utána könnyebb legyen valódi sebet okozni ellenfelének. Ha az ellenfél páncélba, pajzsba öltözött, a Kos Csapása képes ezeket is meggyengíteni, kevésbé védővé tenni. Akkor fogod alkalmazni, ha kevés az esély arra, hogy az ellenfelet eltaláld. A Kos Csapása alapvetően támadó technika, ezért alkalmazásakor valamelyest a te védekezésed is csökken.

FAIRLIGHT MEGIDÉZÉSE
Bizsergető, csiklandozó érzést tapasztalsz a tarkódban - és a következő pillanatban megszólal a Hang: "Aauuhh. Most a testedet birtoklom. Egy más dimenzióból megidézett lény vagyok. Fairlight, az ős-mágus, a mágia és a pénz istene kötött ehhez a kőhöz, hogy minél több hívet gyűjtsek számára. Kapzsi vagy, ugye? Sok pénz kell? Hatalomra vagy éhes? Határtalan mágikus tudásra? Mindezt megkaphatod, hehehe! A mágia istene félelmetes hatalommal rendelkezik, noha valaha halandó volt. Szeretnél te is halhatatlanná válni, az ő szolgálatában? Nos, mi sem egyszerűbb! Légy a papja! Ehhez nem kell mást tenned, csak bemutatni egy három tárgyból álló áldozatot Fairlight bármely rúnakövénél. A három tárgy legyen: egy arany, egy kaktusztüske és egy mérleg! Csak semleges jelleműek pályázhatnak - Fairlight nem szívleli a sötétlelkű gonoszokat, a jók pedig nem elég kapzsiak, hatalom- és pénzéhesek ahhoz, hogy ezt a kaotikus istenséget szolgálják!"
A nyers, hivalkodó hang egyszercsak elhallgat. Vársz még, de úgy látszik végleg elhagyta a testedet. Megkönnyebbülten távozol.

KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY)
A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 61. fordulód.

Erő: 19 Szint: 12 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 17 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 163/161 Jellem: jó (20) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 373 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 289 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 556 TP-t kaptál. Jelenleg 27 684 TP-d van. A következő szinthez még 5 316 TP szükséges. Trófeáid: sullár, mutáns pók, törpemammut.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16 szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 9 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0
57,110 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 14 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 23
7. felderítés: 2 8. harcművészetek: 14 (+2) 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 5 12. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 csontszurony (#12) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225) 3 * parittya (#18)
11 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 14 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 29]
1 vizestömlő (#3) [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657)
1 bordacsont (#16) 2 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41) 2 hebrencs állkapocs (#130)
20 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24) 1 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 18 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125)
2 ormánygőte csont (#21) 10 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29)
15 szárnyas hernyó (#69) 6 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43)
2 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)

Összsúly: 47.99 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 2 pirkit (#153)
5 szárnyas hernyó (#69) 4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

52 53 54 55 56 57 58
11
12
13
14
15
16
17
(53,15) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 34. jellempróba, piromenyét (#99)
(53,16) Sheran rúnaköve, mély kút (#93), proteinfecske (#139)
(54,15) Fairlight rúnaköve, gumifa (#38), karmos tankány (#137)
(55,12) rájanyék (#58), mély kút (#93), bo-skorpió (#54)
(55,14) Fairlight oltár, mutáns pók (#117), egy ember férfi
(56,13) uzbány (#102)
(57,12) mély kút (#93), rájanyék (#58), kaszabolósáska (#83)

Üzenet küldése a karakternek