Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 16. 14h:35' EZ A 252. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD 253. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1938 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával épp hogy eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megkarcolod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [100,39] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval megcsapod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a sullár jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a garokk bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [101,40] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy vérszomjas csüldő. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 2 | mozogsz keletre |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [100,42] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy proteinfecske nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a proteinfecske testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a sörényes ubuk nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a sörényes ubuk bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,42] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 11 | keresed a 11. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY) Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk... |
RÉZKULCS (75. TÁRGY) Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
Erő: | 20 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 20 (21) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 132/61 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 104/2 | Pénz: | 40 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 2 (+1) | ütőfegyverek: | 8 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 2 (+1) | 5. gyógyítás: | 4 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. taumaturgia: | 9 | 9. zene: | 1 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 4 | 12. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
bolhakutya (#17), szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
Összsúly: 51.84 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | bot (#4) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 5 | sallank karom (#128) |