Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 13. 14h:20' EZ A 612. JÁTÉKHETED, 609. FORDULÓD 613. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5940 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 211. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
vv 112 71 25 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 7 6 15 | t. energia kisütése: 7 6 15 |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
lm 22 23 25 | mozogsz 22 23 25 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 457 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a chaktra vadászeb testét. (8 támadással 882 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a chaktra vadászeb testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 4 ép-t sebez. A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10672 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 250, gyógyulás: 11, összesen: -239 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (7 támadással 454 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a drag'kór sámánúr jobb vállát. (8 támadással 902 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Vámpírölővel kicsit megsebzed a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A drag'kór sámánúr gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 48 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11592 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2091, sebződés: 101, gyógyulás: 4, összesen: -97 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór sámánúr bal lábát. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a drag'kór sámánúr bal karját. (8 támadással 891 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a drag'kór sámánúr testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A drag'kór sámánúr feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megérinted a drag'kór sámánúr testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel meghorzsolod a drag'kór sámánúr testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a drag'kór sámánúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11592 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2076, sebződés: 99, gyógyulás: 4, összesen: -95 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák fejét. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pengekarú nitmák jobb lábát. (8 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megbököd a pengekarú nitmák jobb lábát. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 228 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11365 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1722, sebződés: 441, gyógyulás: 254, összesen: -187 ÉP}
lm 24 26 27 | mozogsz 24 26 27 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc jobb oldalát. (7 támadással 453 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc fejét. (8 támadással 975 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a gothag döglidérc testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Fényaurád 20 sebzést okoz. A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 11583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1785, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 461 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc jobb oldalát. (8 támadással 936 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a gothag döglidérc bal lábát. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 11583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1757, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drag'kór kolosszus testét. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a drag'kór kolosszus bal oldalát. (8 támadással 913 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a drag'kór kolosszus vastag combját. Kritikus ütés! (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A drag'kór kolosszus gyenge döfése nem tudott megsebezni. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a drag'kór kolosszus testét. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a drag'kór kolosszus testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A drag'kór kolosszus feléd döf, de csak ijesztésképp. A drag'kór kolosszus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11335 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2209, sebződés: 0, gyógyulás: 323, összesen: +323 ÉP}
kf 871 870 | kézbeveszed/felveszed a 871. tárgyat a 870. tárggyal |
lm 18 4 5 | mozogsz 18 4 5 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a drag'kór féregűző testét. (7 támadással 466 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a drag'kór féregűző bal vállát. (8 támadással 966 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a drag'kór féregűző testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A drag'kór féregűző feléd döf, de csak ijesztésképp. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A drag'kór féregűző összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10791 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1805, sebződés: 125, gyógyulás: 259, összesen: +134 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a drag'kór kolosszus testét. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór kolosszus vastag combját. (8 támadással 894 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A drag'kór kolosszus feléd döf, de csak ijesztésképp. Vámpírölővel többször eltalálod a drag'kór kolosszus bal lábát. (3 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a drag'kór kolosszus jobb lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A drag'kór kolosszus gyenge döfése nem tudott megsebezni. A drag'kór kolosszus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 malachit füzér [malachit füzér ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. 11335 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2337, sebződés: 2, gyógyulás: 149, összesen: +147 ÉP}
lm 8 12 16 | mozogsz 8 12 16 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az esthari vérszopó bal vállát. (8 támadással 899 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd az esthari vérszopó vörös bundáját. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Az esthari vérszopó karmai majdnem eltalálnak! Az esthari vérszopó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírölővel megdöfködöd az esthari vérszopó nyakát. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted az esthari vérszopó bal oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az esthari vérszopó karma a fejed mellett suhan el! Az esthari vérszopó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11355 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2240, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 477 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a chaktra vadászeb fejét. (8 támadással 934 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10672 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1663, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór féregűző hegyes orrát. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a drag'kór féregűző fejét. (8 támadással 925 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a drag'kór féregűző testét. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A drag'kór féregűző gyenge döfése nem tudott megsebezni. 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a drag'kór féregűző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10791 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1795, sebződés: 110, gyógyulás: 36, összesen: -74 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drag'kór kolosszus bal lábát. (7 támadással 472 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a drag'kór kolosszus vastag combját. (8 támadással 934 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a drag'kór kolosszus vastag combját. Kritikus ütés! (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A drag'kór kolosszus gyenge döfése nem tudott megsebezni. Vámpírölővel megérinted a drag'kór kolosszus vastag combját. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a drag'kór kolosszus testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A drag'kór kolosszus feléd döf, de csak ijesztésképp. A drag'kór kolosszus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11335 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2272, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór sámánúr bal vállát. (7 támadással 474 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (8 támadással 907 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A drag'kór sámánúr gyenge döfése nem tudott megsebezni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11592 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1853, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
lm 23 21 27 | mozogsz 23 21 27 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 63 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a drag'kór féregűző hegyes orrát. (7 támadással 466 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór féregűző hegyes orrát. (8 támadással 905 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a drag'kór féregűző bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. 59 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A drag'kór féregűző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10791 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1838, sebződés: 122, gyógyulás: 101, összesen: -21 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a krathan csontváz zörgő csontjait. (8 támadással 984 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a krathan csontváz jobb oldalát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A krathan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12034 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 18, gyógyulás: 59, összesen: +41 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a drag'kór féregűző bal karját. (7 támadással 472 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór féregűző bal lábát. (8 támadással 930 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a drag'kór féregűző bal karját. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A drag'kór féregűző gyenge döfése nem tudott megsebezni. A drag'kór féregűző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10791 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1789, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drag'kór kolosszus testét. Kritikus ütés! (7 támadással 524 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (8 támadással 918 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a drag'kór kolosszus testét. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A drag'kór kolosszus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vámpírölővel jól megszurkálod a drag'kór kolosszus jobb karját. (2 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a drag'kór kolosszus vastag combját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Hárításod megcsúszik, a drag'kór kolosszus fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11335 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2316, sebződés: 283, gyógyulás: 72, összesen: -211 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a drag'kór sámánúr testét. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a drag'kór sámánúr jobb karját. (8 támadással 916 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a drag'kór sámánúr testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A drag'kór sámánúr feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 51 életpontot vesztettél. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a drag'kór sámánúr testét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megbököd a drag'kór sámánúr testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11592 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2131, sebződés: 106, gyógyulás: 4, összesen: -102 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lő rád a másik. 500 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Dreighatran bal lábát. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Dreighatran testét. (8 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Dreighatran testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A Dreighatran feléd döf, de csak ijesztésképp. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vámpírölővel jól megszurkálod a Dreighatran bal lábát. (4 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a Dreighatran délceg alakját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 89 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14592 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2462, sebződés: 679, gyógyulás: 372, összesen: -307 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
vv 109 25 25 | elmormolod a 109. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 480 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor egyik csápját. (8 támadással 915 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a krathan pallost, szereztél 2 madártollat. 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1556, sebződés: 10, gyógyulás: 205, összesen: +195 ÉP}
(Továbbmész...) [234,10] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy vastagbőrű mutak. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (7 támadással 424 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (8 támadással 805 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 44 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A vastagbőrű mutak feléd rúg, de nem talál el. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Vámpírölővel megdöfködöd a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. (3 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a vastagbőrű mutak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11840 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2023, sebződés: 0, gyógyulás: 310, összesen: +310 ÉP}
(Továbbmész...) [234,11] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy testzabáló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Nem találtad el. A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (198 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a testzabáló pikkelytestét. (8 támadással 836 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A testzabáló állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a testzabáló pikkelytestét. (6 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 9 sebzést okoz. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 131 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a testzabáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 malachit füzér [malachit füzér ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. 11038 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1674, sebződés: 331, gyógyulás: 306, összesen: -25 ÉP}
kf 615 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat |
ek 273 1 100 | t. energia kisütése: 273 1 100 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
szk 450 | keresed a 450. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
DRAG'KÓR LÁBVÉDŐ (870. TÁRGY) Ez a komor és fekete acéllemez a combodra, illetve a sípcsontodra erősíthető, így a lábadat ért sebzés szúnyogcsípés nagyságrendűre zsugorodik. (Nadrágként KF-elhető.) A drag'kórok legendás hírű páncéljainak e csekély tudású darabja a védettségedet 8-cal, a max. VP-det pedig 30-cal növeli. Másik kalandozónak nem adhatod át, a boltban nem adhatod el. |
NITMÁK KARD (856. TÁRGY) A nitmákok pengeszerű végtagjával harcolni nem egy egyszerű dolog, talán a súlya miatt, talán, hogy nehezen találni fogást a sima felületén. Ha viszont elég képzett vagy hozzá (legalább 20. szintű a vágófegyver szakértelmed), legalább olyan ügyesen forgathatod ezt a pengét, mint eredeti tulajdonosaik. A nitmák kard sebzése 4d6+4, ha ezt használod, védettségedhez 2-t, max. ÉP-dhez 20-at ad. |
ŐSI GYÓGYÍTÁS (267. VARÁZSLAT) A natharion papok gyógyító hatalmának titkát most ellesheted, ha képes vagy megérteni az ősi rúnákat. Az ősi gyógyítás segítségével 300 ép-t tudsz magadon gyógyítani 30 VP és 5 TVP árán. Aminek valószínűleg sok kalandozó örül, hogy a varázslat használata nincs jellemhez kötve. Elmondásához nincs szükséged más komponensre, mindössze 3 csepp vízre. |
DRAG'KÓR FÜLKARIKA (871. TÁRGY) Amint megpillantod a drag'kór fülkarikát magad előtt, a következő dolog ötlik fel benned: túlzott hiúságra utal egy ilyet viselni. Amikor viszont ráébredsz, hogy ez a közönséges aranyékszer milyen speciális tulajdonságokkal bír, talán a küllemmel nem törődve te is a füledbe akasztod: a fülkarika viselője +2 sebzést és +20 max.ép-t kap, valamint eggyel több fülbevalót hordhat viselésekor (vagyis anélkül használhatod a képességeit, hogy helyet foglalna a fülbevalók között). Ezekhez képest a negatív mellékhatása csekélység csupán: szerencséd 2-vel csökken. A drag'kór fülkarikát nem adhatod át másik kalandozónak. |
KRATHAN PALLOS (855. TÁRGY) Ez a pallos a legendás krathan légió hadvezéreinek közkedvelt fegyvere volt, ormótlan mérete és súlya ellenére szakértő kezében még ma is életveszélyesnek tűnhet. A pallos használatához legalább 25. szintű vágófegyver szakértelemre van szükség, 5d6+5 a sebzése, a védettségedhez 3-at, a max. ÉP-dhez pedig 30-at ad, ha ezt választod fegyveredül. |
DREIGHATRAN (523. SZÖRNY) Amikor a föld alatt élő drag'kórok vezért választottak maguknak sok ezer évvel ezelőtt, nem is sejtették, hogy az ilyen hosszú ideig fog uralkodni fölöttük. Dreighatran a törzs sámánurainak mesterkedései folytán egy évet sem öregedett, mióta hatalomra került, viszont a fejlődésben nem állt meg: így jelenleg egy sokezer éves ember összes tapasztalatával rendelkezik. Miközben viadalokon bizonyította harcedzettségét, meglepő varázslatokat is tanult tanítóitól. Hogy mi halhatatlanságának a titka, minden bizonnyal örökre a drag'kórok titka marad. |
DRAG'KÓR VÉRT (872. TÁRGY) A drag'kórok páncélöltözékének kulcsfontosságú darabja. Anyaga különös, fekete és titanitkeménységű, érintése borzongató érzéseket kelt lelkedben. Viselése 25-tel növeli a védettségedet, 250-nel pedig a max. ÉP-det. Ehhez képest csupán csekélység, hogy a szerencsédet 3-mal csökkenti. A drag'kór vértet nem adhatod át másik kalandozónak. |
DRAG'KÓR VARÁZSKÖNYV (869. TÁRGY) Izgatottan bontogatod a keményfedeles, arany szegecses könyvborítót, hogy mielőbb felfedhesd a drag'kórok idegen kultúrájának egy szeletjét. Alig tudod palástolni csalódottságodat, amikor rájössz, a varázskönyv lapjai üresek. Vagy csak egy halandó szemével olvashatatlanok, és valamilyen segédeszköz kell a betűk megjelenítéséhez? Biztos vagy benne, hogy a kezedben tartott csecsebecse sokkal több titkot és tudást rejt magában, mint ami az első pillantásra látszik: amíg nálad van (nem kell hozzá KF-elni), eggyel több nyakláncot viselhetsz. Nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 82 (107) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 75 (82) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 74 (77) | Védekezés: | 122 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 179/761 év |
Egészség: | 74 (84) | Életpont: | 1323/1905 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (92) | Varázspont: | 3356/2062 | Pénz: | 3866 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 35/8 | Pszi pont: | 712/116 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/34 | szúrófegyverek: | 45/75 (+6%) | ütőfegyverek: | 46/93 (+1%) |
lőfegyverek: | 18/2 | dobófegyverek: | 45/81 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Daramoula pálcája (#950) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/28 | 2. nyomkövetés: | 201/54 (+18%) | 3. lopás: | 6/86 |
4. mászás: | 40/2 | 5. csapdakészítés: | 36/50 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 31/13 (+530%) |
7. gyógyítás: | 131/50 | 8. titkosírás: | 23/89 | 9. felderítés: | 29/41 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 19/11 | 11. teológia: | 167/22 (+55%) | 12. taumaturgia: | 158/37 (+55%) |
13. szerencsejáték: | 3/56 | 14. versengés: | 19/78 | 15. zene: | 28/22 |
16. szörnyismeret: | 20/30 | 17. pszi: | 72/3 (+100%) | 18. zárnyitás: | 26/6 (+123%) |
19. vadászat: | 29/35 | 20. vitalitás: | 7/3 | 21. bányászat: | 44/29 |
22. úszás: | 29/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 87 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Notermanthi báró (#323), kputtyintó csalán (#247), armageddont lövő lények (#9099), Rém (#315), halálmadár (#351), éjfattyak (#9096), ezerszemű bestia (#288), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gonoszok (#988), átokmurgattyú (#225), hullámelementál (#411), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +100 vp 1 költség alatt; taumaturgia: +100 vp 1 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | tűzmágia (#157) | égető tekintet (#164) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | csupasz izom (#28) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | ében hadúr (#294) | |
puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
háló (#186) | >> | purifikátor császár (#393) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | tűzrája (#531) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | albinó féreg (#529) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan amazon (#534) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Morghatal A'ton (#544) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | kreiton lich (#536) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | fürgülés (#92) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
fürgülés (#92) | >> | tleikan behemót (#511) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | |
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | varázsvédelem II (#108) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 4) |
2.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 nagymester, 1 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 150. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | hajító csillag (#939) | 2 | halgar kulcs (#877) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | spiritusz (#170) | 23 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
913 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | amul kulcs (#565) | |||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | 13 | drag'kór bökő (#873) | |||
1 | drag'kór fülkarika (#871) | 1 | drag'kór lábvédő (#870) | 1 | drag'kór var.könyv (#869) | |||
1 | drag'kór vért (#872) | 1 | fiatalság itala (#473) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kij formázó minta (#717) | 1 | krathan pallos (#855) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nitmák kard (#856) | 2 | xirnox szív (#213) |