608. forduló, 610. forduló, Kárász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. márc. 30. 15h:21'
EZ A 861. JÁTÉKHETED, 609. FORDULÓD
862. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX

KÁRÁSZ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 26. pontnál.
ELFelejett Álmok, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+101 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 840.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 227. varázslatot a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 838.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 838.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 838.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 836.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 834.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 832.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 830.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 830.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 830.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+33 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 800.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 800.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 798.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 797.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 797.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 795.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 795.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 795.]

* 9. KP: használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 795.]
[0 pontot használtál fel, van még 795.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 789.]

* 10. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 64. varázslatot a 116. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 789.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

ef 2 511 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 773.]

at 4718 30 TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

at 4683 30 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

at 5367 30 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

v 1 20 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 768.]

v 6 20 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 763.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 758.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 753.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-29 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 723.]

a 474 5188 1 átadod a 474. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

t 252 1 támadod a 252. szörnyet
FT 252 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

lm 35 mozogsz 35
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [25. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [24. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [28. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [30. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [32. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [34. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [35. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve varázskő készítés. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. [88 pontot használtál fel, van még 635.]

kf 474 529 kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat az 529. tárggyal
Elrakod a Fókuszpengét, majd a jobb kezedbe veszed a Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 635.]
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét, majd az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

lm 40 mozogsz 40
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [34. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [32. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [30. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [28. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [36. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr nyakát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr bal karját. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nitmák pengével megcsapod a lidércúr bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidércúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 97) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 4, gyógyulás: 18, összesen: +14 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [37. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [38. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [39. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-12 varázspont.] Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Az út véget ér - egy zsákutca! [40. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár páncél, 1 kvazár kard és 1 kvazár sisak. Gyorsan kiüríted a ládát. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [121 pontot használtál fel, van még 514.]

kf 639 529 kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat az 529. tárggyal
Elrakod a Tilnetor kardját, majd a jobb kezedbe veszed a Fókuszpengét. [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

lm 44 45 47 mozogsz 44 45 47
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [44. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [39. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [38. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [37. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [36. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [21. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [45. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [46. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [47. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. [144 pontot használtál fel, van még 370.]

lm 48 20 3 mozogsz 48 20 3
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [46. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Nyitva van! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [48. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [46. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [45. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Hamarosan egy noth szellemet pillantasz meg. {max. életpontja: 181-200.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem bal karját. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nitmák pengével megvágod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 61) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy noth szellem. {max. életpontja: 181-200.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nitmák pengével megvágod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A noth szellem megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 85) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 3, gyógyulás: 4, összesen: +1 ÉP}

Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy noth szellem. {támadása: 29.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem bal vállát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem bal lábát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nitmák pengével felnyitod a noth szellem nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A noth szellem inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 7) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Haladsz előre. Elérted a következő kanyart. [10. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [11. PONT.] Hamarosan egy noth szellemet pillantasz meg. {max. életpontja: 181-200.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a noth szellem testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nitmák pengével megvágod a noth szellem jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Nem öregedsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 27) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [12. PONT.] Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [13. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy noth szellem. {max. életpontja: 181-200.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem fejét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nitmák pengével megvágod a noth szellem nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 27) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}

Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy újabb kanyarnál vagy. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem jobb oldalát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem jobb karját. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nitmák pengével végigvágod a noth szellem jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. A noth szellem egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 59) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}

Folytatod az utat. Az út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [19. PONT.] Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lidércúr. {max. életpontja: 231-270.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra támadsz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nitmák pengével végigvágod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidércúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 31) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 4, gyógyulás: 5, összesen: +1 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [276 pontot használtál fel, van még 94.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 6 8 9 mozogsz 6 8 9
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Hamarosan egy lidércurat pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr bal lábát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr bal vállát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nitmák pengével megcsapod a lidércúr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmait felemelve, a lidércúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 7) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [8. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve esszenciavédelem 2. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [9. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nitmák pengével végigvágod a lidércúr köpenyét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidércúr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 59) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 8, gyógyulás: 5, összesen: -3 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [72 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót ELFelejett Álmok részére. Sajnos nincs nálad fülemüle agyar. Sajnos nincs nálad sötét tekercs. [5 pontot használtál fel, van még 7.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 5.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Szupersebesen mormolsz. Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 3 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 8. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 8, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár helyett a halhatatlanság várományosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +54 max. varázspont, +14 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 750 pontot. A következő körben tehát 750 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 609. fordulód.

Erő: 66 (64) Szint: 29 Merészség: 7/5 Magasság: 176 cm
IQ: 64 (65) Támadás: 29 (31) Agresszió: 6 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 66 (68) Védekezés: 86 (91) Menekülés: 40 % Életkor: 36/59 év
Egészség: 65 (67) Életpont: 564/835 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 74 (78) Varázspont: 1010/542 Pénz: 6762 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 200/80 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 3149 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 20848 TP-t kaptál. Jelenleg 2600928 TP-d van. A következő szinthez még 399072 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 584. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 5850 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 27/52
vágófegyverek: 28/31 (+4%) ütőfegyverek: 28/91 (+14%) lőfegyverek: 29/56 (+8%)
dobófegyverek: 21/94

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56/27 2. nyomkövetés: 120/59 3. mászás: 26/3
4. csapdakészítés: 39/30 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/42 (+11%) 6. gyógyítás: 79/18
7. titkosírás: 18/55 8. felderítés: 91/60 (+24%) 9. szörnyidomítás: 18/83
10. teológia: 63/32 (+27%) 11. taumaturgia: 38/71 (+1%) 12. versengés: 7/48
13. zene: 130/58 (+30%) 14. szörnyismeret: 48/50 15. pszi: 21/3 (+3%)
16. zárnyitás: 7/66 17. vadászat: 32/33 18. vitalitás: 12/35 (+26%)
19. bányászat: 47/12 20. úszás: 15/4 21. csapatmunka: 1/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> férfiak (#998) szárazság (#48) >> gonoszok (#988)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) hhaar burka (#32) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász.
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 110 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1) 1 dizen kulcs (#472)
2 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 norgat kulcs (#471) 3 víz (#27)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kvazár kard (#297) 1 kvazár páncél (#251)
1 kvazár sisak (#266) 14 pirkit (#153) 7 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-1,47) a 80. labirintus bejárata, lidércúr (#252), noth szellem (#250)

Üzenet küldése a karakternek