Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 5. 14h:51' EZ A 611. JÁTÉKHETED, 608. FORDULÓD 612. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5940 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 211. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
vv 112 71 25 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 25. varázslatot |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
h 886 | használod a 886. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a shokara bogár összetett szemét. (8 támadással 834 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 46 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a shokara bogár testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A shokara bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a shokara bogár testét. (5 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a shokara bogár összetett szemét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A shokara bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
11157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1846, sebződés: 0, gyógyulás: 143, összesen: +143 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan hajadon nyakát. (7 támadással 464 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tleikan hajadon sima bőrét. (8 támadással 884 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a tleikan hajadon fejét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 29 ép-t sebez. Karmaival a tleikan hajadon megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan hajadon bal vállát. (5 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a tleikan hajadon testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). A tleikan hajadon karma a fejed mellett suhan el! A tleikan hajadon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 fiatalság itala. 13530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2551, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kreiton jótündér nyakát. (7 támadással 455 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kreiton jótündér fejét. (8 támadással 928 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a kreiton jótündér világító csápját. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A kreiton jótündér elhibázza az ütést csápjával. A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Vámpírölővel megdöfködöd a kreiton jótündér bal lábát. (4 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a kreiton jótündér jobb karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton jótündér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 17534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2457, sebződés: 76, gyógyulás: 64, összesen: -12 ÉP}
ek 7 6 10 | t. energia kisütése: 7 6 10 |
kt 939 10 | elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot) |
kt 929 20 | elkészíted a 929. tárgyat (20 darabot) |
kt 934 20 | elkészíted a 934. tárgyat (20 darabot) |
v 198 233 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
[233,10] Az erdőt dombvidék váltja fel.
be 106 | bemész a 106. titkos labirintusba |
lm 2 4 31 | mozogsz 2 4 31 |
lm 20 19 14 | mozogsz 20 19 14 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg jobb lábát. (7 támadással 455 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a púpos zsokarg jobb vállát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Mancsával a púpos zsokarg végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a púpos zsokarg! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1294, sebződés: 82, gyógyulás: 9, összesen: -73 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór sámánúr testét. (8 támadással 911 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a drag'kór sámánúr fejét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A drag'kór sámánúr gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a drag'kór sámánúr jobb lábát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a drag'kór sámánúr testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A drag'kór sámánúr gyenge döfése nem tudott megsebezni. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11592 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2123, sebződés: 96, gyógyulás: 4, összesen: -92 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a veszett gorilla csapzott bundáját. (7 támadással 473 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a veszett gorilla nyakát. (8 támadással 912 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a veszett gorilla bal lábát. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A veszett gorilla leken néhány pofont. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A veszett gorilla állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vámpírölővel kicsit megsebzed a veszett gorilla jobb lábát. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a veszett gorilla testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A veszett gorilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A veszett gorilla állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A veszett gorilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2136, sebződés: 42, gyógyulás: 198, összesen: +156 ÉP}
lm 23 24 3 | mozogsz 23 24 3 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg testét. (7 támadással 455 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A púpos zsokarg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Agyarával a púpos zsokarg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 51, gyógyulás: 9, összesen: -42 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór féregűző hegyes orrát. (7 támadással 467 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór féregűző bal karját. (8 támadással 948 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a drag'kór féregűző hegyes orrát. (4 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A drag'kór féregűző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10791 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1824, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
lm 7 32 25 | mozogsz 7 32 25 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg fejét. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a púpos zsokarg testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Mancsával a púpos zsokarg megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a púpos zsokarg agyarával a testeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1294, sebződés: 47, gyógyulás: 9, összesen: -38 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drag'kór sámánúr fejét. (7 támadással 455 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór sámánúr testét. (8 támadással 917 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a drag'kór sámánúr testét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A drag'kór sámánúr gyenge döfése nem tudott megsebezni. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megkarcolod a drag'kór sámánúr jobb oldalát. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a drag'kór sámánúr testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. A drag'kór sámánúr gyenge döfése nem tudott megsebezni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a drag'kór sámánúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11592 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2129, sebződés: 137, gyógyulás: 4, összesen: -133 ÉP}
lm 15 18 2 | mozogsz 15 18 2 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a veszett gorilla testét. (7 támadással 463 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a veszett gorilla megtépázott szőrét. (8 támadással 901 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a veszett gorilla nyakát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A veszett gorilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A veszett gorilla fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel épp hogy megszúrod a veszett gorilla megtépázott szőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a veszett gorilla fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A veszett gorilla leken néhány pofont. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A veszett gorilla feléd harap, de sikertelenül. A veszett gorilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2117, sebződés: 140, gyógyulás: 217, összesen: +77 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg jobb lábát. (7 támadással 461 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg testét. (5 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Agyarával a púpos zsokarg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1203, sebződés: 125, gyógyulás: 92, összesen: -33 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a drag'kór féregűző testét. (7 támadással 457 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór féregűző testét. (8 támadással 894 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 64 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a drag'kór féregűző bal oldalát. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A drag'kór féregűző gyenge döfése nem tudott megsebezni. 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a drag'kór féregűző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 csavart smaragd (ld. enc.). 10791 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 116, gyógyulás: 183, összesen: +67 ÉP}
lm 33 29 2 | mozogsz 33 29 2 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a drag'kór féregűző testét. (7 támadással 456 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór féregűző testét. (8 támadással 894 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a drag'kór féregűző testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A drag'kór féregűző gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10791 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1796, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (7 támadással 461 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a drag'kór kolosszus bal lábát. (8 támadással 883 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a drag'kór kolosszus testét. Kritikus ütés! (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A drag'kór kolosszus gyenge döfése nem tudott megsebezni. Vámpírölővel többször eltalálod a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (2 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a drag'kór kolosszus nyakát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 csavart smaragd. 11335 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2291, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór kolosszus bal vállát. (7 támadással 453 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a drag'kór kolosszus bal vállát. (8 támadással 929 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a drag'kór kolosszus testét. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A drag'kór kolosszus feléd döf, de csak ijesztésképp. Vámpírölővel jól megszurkálod a drag'kór kolosszus bal oldalát. (2 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a drag'kór kolosszus bal karját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A drag'kór kolosszus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11335 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2272, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drag'kór féregűző jobb lábát. (7 támadással 464 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór féregűző fejét. (8 támadással 905 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a drag'kór féregűző hegyes orrát. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A drag'kór féregűző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10791 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 121, gyógyulás: 36, összesen: -85 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a drag'kór sámánúr bal lábát. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a drag'kór sámánúr bal karját. (8 támadással 900 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a drag'kór sámánúr jobb karját. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A drag'kór sámánúr gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a drag'kór sámánúr bal lábát. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a drag'kór sámánúr jobb oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11592 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2085, sebződés: 101, gyógyulás: 4, összesen: -97 ÉP}
lm 5 19 20 | mozogsz 5 19 20 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz bal oldalát. (7 támadással 457 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a krathan csontváz testét. (8 támadással 981 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a krathan csontváz jobb karját. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A krathan csontváz vágása nem talált el. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12034 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1806, sebződés: 18, gyógyulás: 158, összesen: +140 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (7 támadással 453 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór kolosszus vastag combját. (8 támadással 900 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a drag'kór kolosszus nyakát. (5 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a drag'kór kolosszus testét. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a drag'kór kolosszus bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a drag'kór kolosszus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11335 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2216, sebződés: 93, gyógyulás: 23, összesen: -70 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a drag'kór kolosszus bal lábát. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a drag'kór kolosszus jobb karját. (8 támadással 930 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Hárításod megcsúszik, a drag'kór kolosszus fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Vámpírölővel többször eltalálod a drag'kór kolosszus testét. (3 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a drag'kór kolosszus vastag combját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A drag'kór kolosszus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11335 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2355, sebződés: 104, gyógyulás: 174, összesen: +70 ÉP}
lm 21 22 23 | mozogsz 21 22 23 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc fejét. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc bal oldalát. (8 támadással 955 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 43 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a gothag döglidérc bal lábát. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Fényaurád 18 sebzést okoz. A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 11583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1781, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 25 24 26 | mozogsz 25 24 26 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
DRAG'KÓR SÁMÁNÚR (521. SZÖRNY) A drag'kórok föld alatt élő civilizációjának is megvannak a babonás ceremóniái, melyeket mindig a törzs sámánurai vezetnek le. Ezek általában rendkívül egyhangúak - legyen szó a törzs fiataljainak éretté nyilvánításáról, vagy egy új tárna felavatásáról -, a központban szinte mindig Mangathranhoz, a drag'kórok szentté avatott (egyes pletykák szerint isteni rangra emelkedett) hőséhez fohászkodó imádkozás áll. A drag'kórok sámánurai jelentős mágikus hatalom birtokában vannak, melyet képesek ügyesen a saját javukra fordítani. A vámpirizációra teljesen immúnisak. |
DRAG'KÓR BÖKŐ (873. TÁRGY) A drag'kórok fehér fényben tündöklő hegyes lándzsája a drag'kór bökő. Sebzése 4d6+4, tulajdonosa +2 védettséget és +20 max. ÉP-t kap. Forgatása nem egyszerű, legalább 20-as szintű szúrófegyver szakértelem szükséges hozzá. |
DRAG'KÓR FÉREGŰZŐ (520. SZÖRNY) A drag'kórok különös, tetőtől talpig páncélba öltözött, barlanglakó szerzetek. Az egyik elmélet szerint nem Ghalláról származnak, hanem egy idegen civilizáció (talán egy másik kontinens?) küldöttei, mások szerint pedig ők is emberek, akiknek zárt közösségei az evolúció során teljesen elszigetelt, önálló életet éltek. Arra, hogy elmondják mi az igazság, nincs lehetőség: beszédüket senki sem érti, mindenkivel bizonytalanok, agresszivitásuk legendás. Amikor a drag'kór nép a törpéket megszégyenítő elszántsággal új járatokat fedez fel, hogy föld alatti birodalmuk határait kiszélesíthessék, akkor van szükség a törzs különös varázslóira, a drag'kór féregűzőkre. Amíg ők nem tisztítják meg az élősködő és betegségeket hordozó életformáktól a területet, más drag'kór nem léphet a meghódított folyosóra. Mindennapos feladatuk folyományaként különös érzékük van a gyilkoláshoz, pillanatnyi tétovázás nélkül bárkinek nekitámadnak, és a legtöbbször meg is találják a módját, hogy térdre kényszerítsék áldozatukat. |
CSAVART SMARAGD (754. TÁRGY) Döbbenten bámulod ezt a furcsaságot: egy smaragd kő, amely meg van csavarodva, akár egy nedves ruhadarab. Nem, nem faragott mintát látsz. Ez a követ gyönyörűen megcsiszolták, és utána valami hihetetlen hatalom segítségével egyszerűen megcsavarták. Halvány mágiát érzékelsz belőle. |
DRAG'KÓR KOLOSSZUS (522. SZÖRNY) A drag'kórok ritkán állnak harckészültségben, hiszen nem sokan háborgatják még köztudatba sem került barlangjaikat, de ha szükség lenne rá, pár óra alatt olyan ütőképes hadsereg felállítására lennének képesek, melyek akár Alanor legerősebb légióját is pillanatok alatt a földbe döngölhetnék. Ennek a magját a drag'kór kolosszusok alkotnák, akiket acélos termetük és legyőzhetetlen fegyvertudásuk elsőosztályú katonákká, ill. testőrré emeli. Fehéren csillogó fegyverük csapásaival bármilyen ellenfél felnyársalására vállalkoznak, legyen az egy kutakodó kalandozó, vagy egy a drag'kórok föld alatti barlangjaiba tévedt felbőszült fenevadak közül. |
Erő: | 82 (107) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 75 (82) | Támadás: | 76 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 74 (77) | Védekezés: | 118 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 179/761 év |
Egészség: | 74 (82) | Életpont: | 1312/2021 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (94) | Varázspont: | 3320/1683 | Pénz: | 2953 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 35/14 | Pszi pont: | 702/193 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/34 | szúrófegyverek: | 45/69 (+13%) | ütőfegyverek: | 46/92 |
lőfegyverek: | 18/2 | dobófegyverek: | 45/75 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Daramoula pálcája (#950) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/28 | 2. nyomkövetés: | 201/36 (+6%) | 3. lopás: | 6/86 |
4. mászás: | 40/2 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 36/44 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 25/83 (+1042%) |
7. gyógyítás: | 131/50 | 8. titkosírás: | 23/89 | 9. felderítés: | 29/17 (+36%) |
10. szörnyidomítás: | 19/11 | 11. teológia: | 166/67 (+48%) | 12. taumaturgia: | 157/82 (+52%) |
13. szerencsejáték: | 3/56 (+11%) | 14. versengés: | 19/78 (+32%) | 15. zene: | 28/22 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 20/30 (+18%) | 17. pszi: | 71/3 (+100%) | 18. zárnyitás: | 24/83 (+77%) |
19. vadászat: | 29/35 (+11%) | 20. vitalitás: | 7/3 | 21. bányászat: | 44/29 (+3%) |
22. úszás: | 29/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 64 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Notermanthi báró (#323), kputtyintó csalán (#247), armageddont lövő lények (#9099), Rém (#315), halálmadár (#351), éjfattyak (#9096), ezerszemű bestia (#288), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
gonoszok (#988), átokmurgattyú (#225), hullámelementál (#411), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 10 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | tűzmágia (#157) | égető tekintet (#164) |
óriáserő (#53) | fényaura (#211) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | ében hadúr (#294) | |
puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
háló (#186) | >> | purifikátor császár (#393) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | tűzrája (#531) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | albinó féreg (#529) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan amazon (#534) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Morghatal A'ton (#544) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | kreiton lich (#536) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | fürgülés (#92) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
fürgülés (#92) | >> | tleikan behemót (#511) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | |
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | varázsvédelem II (#108) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 4) |
2.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 nagymester, 1 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 150. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | 22 | tinta (#101) | |||
1 | tükör (#43) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
216 | arany (#50) | 4 | áldott kő (#642) | 1 | amul kulcs (#565) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | csavart smaragd (#754) | 10 | csillagbot (#929) | |||
3 | dlathog kőzet (#829) | 11 | drag'kór bökő (#873) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 5 | hajító csillag (#939) | 2 | halgar kulcs (#877) | |||
10 | pézsmatökmag (#934) | 1 | sötét ital (#284) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | xirnox szív (#213) |