Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 15. 12h:05' EZ A 695. JÁTÉKHETED, 607. FORDULÓD 696. játékheted kezdete: jún. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3056 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 127. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 14. varázslatot a 178. varázslatot a 247. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat a 453. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat az 527. tárggyal az 1210. tárgyat |
vv 73 73 64 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 64. varázslatot |
vv 309 309 309 | elmormolod a 309. varázslatot a 309. varázslatot a 309. varázslatot |
vv 309 309 326 | elmormolod a 309. varázslatot a 309. varázslatot a 326. varázslatot |
v 169 30 25 | elmormolod a 169. varázslatot |
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy éjkornis. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 191-210.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis jobb oldalát. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
v 198 276 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. 100 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kentaurusz fejét. (5 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Gonemutlan tőrével megdöfködöd a kentaurusz testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A kentaurusz feléd rúg, de nem talál el. A kentaurusz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. 4555 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 100, gyógyulás: 164, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [193,105] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Elena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy raaba-fát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy kputtyintó csalán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 341-390.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével megcsapod a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszúrod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [194,105] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy trikornis herceg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
m 3 1 7 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [196,105] A terep továbbra is sűrű erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy erdei rém nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 37 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az erdei rém tekergő csápját. (8 támadással 1096 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+220 életerő). Transzformálsz! (+109 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megdöfködöd az erdei rém testét. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
6189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1540, sebződés: 203, gyógyulás: 299, összesen: +96 ÉP}
(Továbbmész...) [195,104] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vapár cserjét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy noth szellem. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével teljesen átszúrod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A noth szellem inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 273 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az adamantit gólem jobb lábát. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az adamantit gólem testét. (5 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed az adamantit gólem bal lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az adamantit gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 74 életpontot vesztettél. Az adamantit gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Törpregenerálsz! (+38 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 430, gyógyulás: 184, összesen: -246 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Thór pörölyével eltalálod az ősdentor bal karját. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Gonemutlan tőrével jól megszúrod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [196,104] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. {max. életpontja: 321-360.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 341 920 1 | használod a 341. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 309 309 309 | elmormolod a 309. varázslatot a 309. varázslatot a 309. varázslatot |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 309 309 | elmormolod a 73. varázslatot a 309. varázslatot a 309. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 14 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY) Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik. |
Erő: | 93 (122) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 92 (103) | Támadás: | 115 (120) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 96 (106) | Védekezés: | 172 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 82/148 év |
Egészség: | 91 (116) | Életpont: | 1873/1791 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 89 (128) | Varázspont: | 4647/2603 | Pénz: | 12824 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 27/4 | Pszi pont: | 929/294 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/4 | ökölvívás: | 19/62 | szúrófegyverek: | 53/66 (+1%) |
vágófegyverek: | 33/85 (+1%) | ütőfegyverek: | 34/34 (+6%) | lőfegyverek: | 29/26 (+1%) |
dobófegyverek: | 42/69 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Thór pörölye (#640) (190%) << Fókuszpenge (#639) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -35.); hajító csillag (#939) (36 -997.); mérg. teriád tőr (#1381) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/86 | 2. nyomkövetés: | 193/89 (+27%) | 3. lopás: | 6/79 |
4. mászás: | 40/16 | 5. csapdakészítés: | 44/24 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 27/80 |
7. gyógyítás: | 70/93 | 8. titkosírás: | 4/66 | 9. felderítés: | 34/26 |
10. szörnyidomítás: | 21/44 | 11. teológia: | 274/24 (-958%) | 12. taumaturgia: | 164/54 (-995%) |
13. szerencsejáték: | 7/88 | 14. versengés: | 21/41 | 15. harcművészetek: | 3/77 |
16. zene: | 7/15 | 17. szörnyismeret: | 32/59 | 18. pszi: | 56/96 (+25%) |
19. zárnyitás: | 3/61 | 20. vadászat: | 11/17 | 21. vitalitás: | 8/58 |
22. bányászat: | 65/61 | 23. úszás: | 24/64 | 24. főzés: | 9/96 |
25. ősteológia: | 2/12 (+77%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 6. regeneráció: 2(3) | 9. gyors fejlődés: 4 |
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 7 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó (#96), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), tleikan főbíra (#512) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), eszement trappoló (#549), éjfattyak (#9096), Folrang (#331), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
törpe (#3), Vashegyek Nemzete (#9122), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 26 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 24 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (109,10,2) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | tárgyvédelem (#178) | elme dominanciája (#247) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem 2 (#188) | pszi-ernyő (#64) | áldomás II (#169) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231), éjfattyak végzete (#260), kiszáradás (#268) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | jégoszlop (#231) | >> | Techiulan (#400) | |
jégoszlop (#231) | >> | elemi pulzátor (#440) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
villámcsapás (#50) | >> | púpos zsokarg (#451) | tűzgolyó (#155) | >> | hájas okerón (#462) | |
tűzgolyó (#155) | >> | harci mugrath (#491) | tűzgolyó (#155) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés totemblarg (#482) | tűzgolyó (#155) | >> | ében tigris (#488) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kísértetvándor (#568) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Alkotó (#578) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Teremtő (#579) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | agytaposás (#180) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
agytaposás (#180) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | agytaposás (#180) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
agytaposás (#180) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | agytaposás (#180) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
agytaposás (#180) | >> | greén örvény (#443) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
agytaposás (#180) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | agytaposás (#180) | >> | őrjáratozó katona (#274) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 14 harcos, 14 királynő, 29 élőholt, 19 vadász, 10 nagymester, 17 parafenomén, 17 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) törpszellem áldása (134) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) törpegészség (198) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) az őrzők ébersége (312) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 245 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3727. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | Bropxat vállvédője (#920) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
108 | arany (#50) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
31 | kaja (#2) | 1 | pszi kő (#248) | 7 | ragasztó (#83) | |||
3 | sallank nyíl (#129) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |