Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 21. 15h:14' EZ A 691. JÁTÉKHETED, 603. FORDULÓD 692. játékheted kezdete: máj. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3056 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 127. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat a 453. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat az 527. tárggyal az 1297. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 14. varázslatot |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 112 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 112. varázslatot a 73. varázslatot |
le 1297 | leveszed/lerakod az 1297. tárgyat |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 842 527 1210 | kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat az 527. tárggyal az 1210. tárgyat |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
fno 6 2 | fejl. pont elköltés 6 2 |
t 542 | támadod az 542. szörnyet |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 375 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió fejét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vadászskorpió méretes ollóját. (8 támadással 1038 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Transzformálsz! (+103 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 54 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a vadászskorpió testét. (6 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Kemény ollójával a vadászskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 455 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Törpregenerálsz! (+34 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 17759 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2506, sebződés: 455, gyógyulás: 363, összesen: -92 ÉP}
v 198 270 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,101] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Gonemutlan tőrével megkarcolod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a ro'galhal kísértet csapása elől. A ro'galhal kísértet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12131 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1683, sebződés: 0, gyógyulás: 151, összesen: +151 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kristálynyálka masszatestét. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-63 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kristálynyálka masszatestét. (8 támadással 1110 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a kristálynyálka testét. (6 támadással 587 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 52 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kristálynyálka testét. (8 támadással 1115 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével gyengén megszurkálod a kristálynyálka testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-30 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-110 életerő). Véres nyál csordul ki a kristálynyálka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Törpregenerálsz! (+34 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21042 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3687, sebződés: 787, gyógyulás: 36, összesen: -751 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a rothadó borzalom testét. (8 támadással 1044 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Transzformálsz! (+104 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rothadó borzalom, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A rothadó borzalom karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 115 életpontot vesztettél. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a rothadó borzalom kuszaságát. (2 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a rothadó borzalom testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Siralmas támadást intéz farkával a rothadó borzalom, épp csak megsuhint. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A rothadó borzalom karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 121 életpontot vesztettél.
Véres nyál csordul ki a rothadó borzalom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21402 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3104, sebződés: 803, gyógyulás: 569, összesen: -234 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a fertőzött dr.lárva testét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) A lény őstüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (135 életpontot vesztettél.) Törpregenerálsz! (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 135, gyógyulás: 32, összesen: -103 ÉP}
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 300 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (59 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (8 támadással 1110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Transzformálsz! (+111 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a gnomori rémszolga bal oldalát. (6 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a gnomori rémszolga nyakát. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 48 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a gnomori rémszolga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19952 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2788, sebződés: 468, gyógyulás: 477, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [270,99] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ködmágus. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a ködmágus testét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a ködmágus jobb karját. (8 támadással 524 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vámpírölővel többször eltalálod a ködmágus fekete csuháját. (8 támadással 522 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a ködmágus jobb oldalát. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2064, sebződés: 341, gyógyulás: 32, összesen: -309 ÉP}
(Továbbmész...) [269,98] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tlopedmuk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tlopedmuk testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tlopedmuk testét. (8 támadással 1016 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a tlopedmuk testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-18 TVP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17910 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2190, sebződés: 349, gyógyulás: 310, összesen: -39 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás testét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (50 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét kaszás bal oldalát. (8 támadással 1091 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a sötét kaszás bal oldalát. (6 támadással 580 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 41 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a sötét kaszás fejét. (4 támadással 538 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megkarcolod a sötét kaszás bal lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21030 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2927, sebződés: 711, gyógyulás: 32, összesen: -679 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 69 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a templomos lovag testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a templomos lovag testét. (8 támadással 1164 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a templomos lovag bal lábát. (6 támadással 569 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a templomos lovag gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a templomos lovag bal lábát. (6 támadással 832 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a templomos lovag lakkozott páncélját. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24422 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3135, sebződés: 721, gyógyulás: 30, összesen: -691 ÉP}
be 694 | bemész a 694. épületbe |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 300 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga jobb oldalát. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (67 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gnomori rémszolga bal karját. (8 támadással 1159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 42 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a gnomori rémszolga nyakát. (6 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megbököd a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megkarcolod a gnomori rémszolga bal karját. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19952 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2844, sebződés: 492, gyógyulás: 437, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [272,96] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fertőzött ent. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött ent rothadó kérgét. (5 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). A fertőzött ent csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével néhányszor megcsapod a fertőzött ent testét. (5 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1713, sebződés: 112, gyógyulás: 248, összesen: +136 ÉP}
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével meghorzsolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 10260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1639, sebződés: 80, gyógyulás: 135, összesen: +55 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
6078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás testét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét kaszás testét. (8 támadással 1149 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a sötét kaszás fekete csuháját. (6 támadással 562 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a sötét kaszás fekete csuháját. (3 támadással 423 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megérinted a sötét kaszás bal lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Véres nyál csordul ki a sötét kaszás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21030 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2847, sebződés: 651, gyógyulás: 32, összesen: -619 ÉP}
(Továbbmész...) [273,95] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy templomos lovag. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a templomos lovag lakkozott páncélját. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a templomos lovag lakkozott páncélját. (8 támadással 1114 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a templomos lovag jobb lábát. (6 támadással 568 életpontot sebezve.) A templomos lovag megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a templomos lovag jobb vállát. (7 támadással 974 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével meghorzsolod a templomos lovag testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a templomos lovag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24422 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3234, sebződés: 723, gyógyulás: 30, összesen: -693 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi eredménye! Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Ez mellément. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 64 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! A baljós árny néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A baljós árny többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 517, gyógyulás: 32, összesen: -485 ÉP}
(Továbbmész...) [274,93] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gnomori rémszolga került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 241 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (57 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (8 támadással 1137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+228 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a gnomori rémszolga jobb lábát. (2 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megérinted a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19952 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2905, sebződés: 558, gyógyulás: 543, összesen: -15 ÉP}
Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc nyakát. (8 támadással 1099 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a gothag döglidérc bal lábát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Törpregenerálsz! (+15 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1855, sebződés: 17, gyógyulás: 17, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 153 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a kristálynyálka testét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-47 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a kristálynyálka testét. (8 támadással 1062 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a kristálynyálka testét. (6 támadással 566 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 56 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-60 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel jól megszurkálod a kristálynyálka masszatestét. (8 támadással 1015 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével valamennyire megsebezgeted a kristálynyálka masszatestét. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-56 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-87 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21042 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3659, sebződés: 841, gyógyulás: 32, összesen: -809 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 151 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kristálynyálka testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a kristálynyálka masszatestét. (8 támadással 1045 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a kristálynyálka testét. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) A kristálynyálka meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 53 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Törpregenerálsz! (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2296, sebződés: 352, gyógyulás: 32, összesen: -320 ÉP}
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot |
tv 268 | támadó/véd. varázslat a 268. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 453. tárggyal a 956. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 525 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a fényhozó jobb lábát. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a fényhozó jobb lábát. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 106 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével néhány helyen meghorzsolod a fényhozó nyakát. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a fényhozó felemelt karját. (8 támadással 502 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 117 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével párszor épp hogy megérintgeted a fényhozó testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Törpregenerálsz! (+30 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2562, sebződés: 337, gyógyulás: 32, összesen: -305 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
FEHÉRÁLLOMÁNY RONCSOLÁSA (248. PSZI KÉPESSÉG) Ez a nagyerejű pszionikus támadás az idegpályákon keringő energiát "robbantja" fel, és így fizikai fájdalmat okoz - és ez akár a célpont agyában levő fehérállomány roncsolódásához is vezethet! A fehérállomány roncsolása szintenként D25 sebzést okoz [ahol a szint a pszi szakértelemmel egyenesen arányos], és maximális hatásfokát 60D25-nél éri el. A támadás elleni sikeres mentődobás a sebzést felezi, és a pszi-acéltorony teljes védelmet nyújt ellene. A képesség használata mindössze 22 pszi pontot igényel. |
BALJÓS ÁRNY (588. SZÖRNY) Először csak megvastagodik a lépteid kísérő árnyék, majd hamarosan azt veszed észre, hogy teljesen a fejedre nőtt. Körülbelül ez kíséri ennek a furcsa teremtménynek a megjelenését. És a bajok még ezután fognak megsokszorozódni: miközben az éjfekete jelenés valótlan karmait a nyakad köré kulcsolja, hogyan is védekezhetnél... soha nem tudhatod, hogy nem csupán a saját árnyékodat püfölöd-e. Vámpirizálni természetesen nem lehet belőle. |
FÉNYHOZÓ (602. LÉNY) Bár a kóborló árnytündérek birodalmában nem igazán beszélhetünk kialakult társadalomról, azért nyomokban ennek a fajnak is vannak magasabb rangú személyiségei. A fényhozók ezek, akik a teljes életbe való visszatérést szorgalmazzák, és az ezirányú kutatásokat irányítják. Igazából ők is igazi egyéniségek, így öltözködésük is legalább olyan sokrétű, mint a többi intelligens fajé. Hogy mégis miről ismerni fel őket? Mindannyian szürke homlokpántot viselnek, amire egy kört festettek, amelynek 16 átmérője be van rajzolva. Néhány megfigyelő szerint ez csak tetoválás, de erről még senkinek nem sikerült megbizonyosodni. Nagyon elszántnak kell bizonyulnod, ha te akarsz lenni az első, hiszen könnyen előfordulhat, hogy a fényhozó ellen vívott csatából lelked egy kísérlet alapanyagaként ébred. Mint minden árnytündér, a fényhozó is immúnis a vámpirizációra. Csak FT parancs kiadása után fogod megtámadni, hiszen már pillantása is azonnali halált okoz. |
Erő: | 92 (122) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 92 (100) | Támadás: | 93 (98) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 95 (106) | Védekezés: | 166 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 82/162 év |
Egészség: | 91 (117) | Életpont: | 1690/1383 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 89 (120) | Varázspont: | 4547/2365 | Pénz: | 9135 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 26/15 | Pszi pont: | 929/246 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/4 | ökölvívás: | 19/62 | szúrófegyverek: | 53/52 (+10%) |
vágófegyverek: | 33/81 (+1%) | ütőfegyverek: | 34/8 (+1%) | lőfegyverek: | 29/25 |
dobófegyverek: | 42/63 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Thór pörölye (#640) (190%) << Fókuszpenge (#639) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -35.); hajító csillag (#939) (36 -997.); mérg. teriád tőr (#1381) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/86 | 2. nyomkövetés: | 193/3 (+25%) | 3. lopás: | 6/79 |
4. mászás: | 40/7 | 5. csapdakészítés: | 44/0 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 27/80 |
7. gyógyítás: | 70/93 | 8. titkosírás: | 4/66 | 9. felderítés: | 34/4 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 21/44 | 11. teológia: | 305/0 (+110%) | 12. taumaturgia: | 174/10 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 7/77 (+11%) | 14. versengés: | 21/15 (+27%) | 15. harcművészetek: | 3/77 |
16. zene: | 7/15 | 17. szörnyismeret: | 32/59 | 18. pszi: | 56/20 (+34%) |
19. zárnyitás: | 3/61 | 20. vadászat: | 11/6 (+11%) | 21. vitalitás: | 8/58 |
22. bányászat: | 65/12 (+5%) | 23. úszás: | 24/64 | 24. főzés: | 9/96 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 15 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 6. regeneráció: 2(3) | 9. gyors fejlődés: 4 |
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 7 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó (#96), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), tleikan főbíra (#512) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), eszement trappoló (#549), éjfattyak (#9096), Folrang (#331), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
törpe (#3), Vashegyek Nemzete (#9122), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 26 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 24 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (109,10,2) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231), éjfattyak végzete (#260), kiszáradás (#268) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 43, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | jégoszlop (#231) | >> | Techiulan (#400) | |
jégoszlop (#231) | >> | elemi pulzátor (#440) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
villámcsapás (#50) | >> | púpos zsokarg (#451) | tűzgolyó (#155) | >> | hájas okerón (#462) | |
tűzgolyó (#155) | >> | harci mugrath (#491) | tűzgolyó (#155) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés totemblarg (#482) | tűzgolyó (#155) | >> | ében tigris (#488) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kísértetvándor (#568) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Alkotó (#578) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Teremtő (#579) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 43, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | agytaposás (#180) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
agytaposás (#180) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | agytaposás (#180) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
agytaposás (#180) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | agytaposás (#180) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
agytaposás (#180) | >> | greén örvény (#443) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
agytaposás (#180) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | agytaposás (#180) | >> | őrjáratozó katona (#274) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 14 harcos, 14 királynő, 29 élőholt, 19 vadász, 10 nagymester, 17 parafenomén, 17 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) törpszellem áldása (134) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) törpegészség (198) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) az őrzők ébersége (312) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 245 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3727. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
16 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 14 | csillagbot (#929) | |||
5 | deus ex machina (#1) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | 5 | pézsmatökmag (#934) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | sallank karom (#128) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | tükör (#43) |