Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 12. 12h:00' EZ A 690. JÁTÉKHETED, 602. FORDULÓD 691. játékheted kezdete: máj. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3056 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 127. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat a 453. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat az 527. tárggyal az 1297. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 14. varázslatot |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 21 45 | elmormolod a 21. varázslatot |
kt 392 1 | elkészíted a 392. tárgyat (1 darabot) |
h 883 | használod a 883. tárgyat |
fno 1 1 | fejl. pont elköltés 1 1 |
fkt 923 10 1 | felt. készítesz a 923. tárgyat (10 darabot) |
v 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
f 942 | kísérletezel a 942. tárggyal |
kt 943 1 | elkészíted a 943. tárgyat (1 darabot) |
m 5 6 8 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Garmhuun familiáris nyakát. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Garmhuun familiáris fejét. (8 támadással 1071 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a Garmhuun familiáris jobb lábát. (5 támadással 490 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20520 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2600, sebződés: 305, gyógyulás: 39, összesen: -266 ÉP}
(Továbbmész...) [283,23] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy groxmati varázstudó. Itt csata lesz.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a groxmati varázstudó bal vállát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a groxmati varázstudó vibráló köpenyét. (7 támadással 825 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a groxmati varázstudó testét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Egy alattomos támadással a groxmati varázstudó mély sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a groxmati varázstudó nyakát. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a groxmati varázstudó testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A groxmati varázstudó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20798 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2676, sebződés: 455, gyógyulás: 37, összesen: -418 ÉP}
(Továbbmész...) [283,22] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő Garmhuun familiáris mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Garmhuun familiáris bal lábát. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Garmhuun familiáris fekete karját. (8 támadással 1072 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20520 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2670, sebződés: 329, gyógyulás: 39, összesen: -290 ÉP}
be 112 | bemész a 112. titkos labirintusba |
lm 15 48 31 | mozogsz 15 48 31 |
lm 28 15 1 | mozogsz 28 15 1 |
lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 270 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,61] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy vérszomjas karvaly. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (8 támadással 1088 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a vérszomjas karvaly bal lábát. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 64 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 93 életpontot vesztettél. Vámpírölővel meghorzsolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megkarcolod a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 93 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 18130 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2983, sebződés: 1016, gyógyulás: 39, összesen: -977 ÉP}
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kyorg őrgólem bal vállát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a kyorg őrgólem acélkemény testét. (8 támadással 754 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Transzformálsz! (+75 varázspont.) Gonemutlan tőrével többször eltalálod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) A kyorg őrgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 345 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a kyorg őrgólem jobb vállát. (8 támadással 734 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+73 varázspont.) Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a kyorg őrgólem testét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) A kyorg őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 384 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2593, sebződés: 762, gyógyulás: 494, összesen: -268 ÉP}
(Továbbmész...) [270,59] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Lábujjhegyen rásétálsz az izzó homokra. Nem süllyedsz el, sőt, semmi bajod nem esik. Hihetetlen, de a dramoan talizmán valóban varázserővel bír. Kicsit távolabb valamilyen földöntúli tűz ég. Azért itt-ott még megcsillan a nap fénye ilyen-olyan félig ép tárgyakon. Lehajolsz, hogy megvizsgálhass egy kisebb kupacot. Undorodva látod, hogy egy mammutóriás holtteste az. Egy szellemdarázs intéz feléd kihívást.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs fejét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs nyakát. (5 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9595 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 0, gyógyulás: 142, összesen: +142 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a rothadó borzalom testét. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a rothadó borzalom testét. (8 támadással 1053 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (6 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Siralmas támadást intéz farkával a rothadó borzalom, épp csak megsuhint. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 105 életpontot vesztettél. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a rothadó borzalom testét. (2 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megkarcolod a rothadó borzalom kuszaságát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A rothadó borzalom fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 112 életpontot vesztettél.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Törpregenerálsz! (+32 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21402 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3121, sebződés: 910, gyógyulás: 522, összesen: -388 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az ezeréves lélek testét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (8 támadással 849 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével többször eltalálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 122 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 286 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted az ezeréves lélek testét. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megérinted az ezeréves lélek testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 106 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-106 életerő). Az ezeréves lélek még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Törpregenerálsz! (+32 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21634 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2570, sebződés: 875, gyógyulás: 36, összesen: -839 ÉP}
(Továbbmész...) [271,58] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy bumshir óriásmacska nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bumshir óriásmacska fejét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bumshir óriásmacska bal hátsó lábát. (8 támadással 923 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) A bumshir óriásmacska karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a bumshir óriásmacska jobb hátsó lábát. (2 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével meghorzsolod a bumshir óriásmacska bal oldalát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Karmaival a bumshir óriásmacska megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bumshir óriásmacska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 dramoan kő. 18513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2809, sebződés: 155, gyógyulás: 358, összesen: +203 ÉP}
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ősi szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
6085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védelmez.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (8 támadással 929 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A bumshir óriásmacska éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a bumshir óriásmacska jobb vállát. (2 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a bumshir óriásmacska jobb vállát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A bumshir óriásmacska karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bumshir óriásmacska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő. 18513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2797, sebződés: 327, gyógyulás: 356, összesen: +29 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a kyorg őrgólem testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a kyorg őrgólem jobb lábát. (8 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Gonemutlan tőrével többször eltalálod a kyorg őrgólem bal karját. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a kyorg őrgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a kyorg őrgólem testét. (8 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a kyorg őrgólem jókora mancsát. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A kyorg őrgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) A kyorg őrgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Törpregenerálsz! (+32 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19337 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2499, sebződés: 647, gyógyulás: 474, összesen: -173 ÉP}
(Továbbmész...) [271,56] A dombság átmegy hegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadászskorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 375 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió fejét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vadászskorpió testét. (8 támadással 1026 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a vadászskorpió testét. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a bal kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 492 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Törpregenerálsz! (+32 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 17759 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 2479, sebződés: 492, gyógyulás: 357, összesen: -135 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 375 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadászskorpió testét. (8 támadással 1004 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. 53 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a vadászskorpió jobb oldalát. (6 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 495 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Törpregenerálsz! (+32 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 17759 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2447, sebződés: 495, gyógyulás: 400, összesen: -95 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas bal vállát. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a selyemszárnyas testét. (8 támadással 1038 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a selyemszárnyas nyakát. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A selyemszárnyas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 88 életpontot vesztettél. Vámpírölővel meghorzsolod a selyemszárnyas nyakát. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megbököd a selyemszárnyas bal szárnyát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20033 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2928, sebződés: 383, gyógyulás: 454, összesen: +71 ÉP}
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 453. tárggyal a 956. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
A HATALOM KARKÖTŐJE (1210. TÁRGY) Ez az ősi relikvia még az első istenek korából maradt fent. Valamilyen ismeretlen, elpusztíthatatlan anyagból készült. Viselőjét emberfeletti képességekkel ruházza fel: max. ÉP-d és max. VP-d 100-zal, támadásod, védekezésed és szerencséd 5-tel, MXTU-dat eggyel növeli meg. Azonban a tárgy erejéhez méltónak kell lenned ahhoz, hogy viselhesd - legalább 45. szintűnek kell lenned. A Hatalom Karkötője természetesen nem ellopható. |
BRILL AZTTAR KULCS (943. TÁRGY) Huh, micsoda felfedezés. Ha a kínkeservesen összegyűjtött kulcsszilánkokat egymás mellé illesztenéd, azok azon nyomban eggyé tapadnának össze. Az így kapott mágikus kulcs minden bizonnyal egy nagyon erős zárba fog illeni, már csak a helyet kellene megtalálni, ahol a fúzió létrejöhet. A brill azttar kulcs elkészítéséhez 5 db kulcsszilánkra van szükséged, melyet a KT 943 paranccsal illeszthetsz egymáshoz 8 TVP árán. |
HALÁLPÖRÖLY (635. TÁRGY) Mostanáig mindenki azt hitte, hogy az ősi, csak suttogva regélt rémtörténetek a Halálpörölyről csak kisgyermekek ijesztgetésére szolgálnak. De nem, sajnos mindez igaz! A Sötét Erők eme visszataszítóan ocsmány fegyvere egy óriási, fekete pöröly, amelyet valamilyen ismeretlen adamantit-mithril ötvözetből öntöttek ki. Állítólag a Sötét Föld egy nagyhatalmú Thargodan hercegének a lelkét tartja fogva, ennek köszönhető irtózatos erejű mágikus hatalma. Természetesen, a Halálpörölyt csakis gonosz jelleműek forgathatják. Amellett, hogy ez egy 4D8+5 sebzésű ütőfegyver, használója +12 sebzést kap jó jellemű lények ellen. Kicsit nehéz egyensúlyozni, ezért használatakor -2 támadást kapsz, de emellett néha - ha a Thargodan hercegnek úgy tartja kedve - sötét halált lő ellenfeledbe. A Halálpöröly készítésének titka sajnos a múltba vész, de egyesek szerint egy nemes fegyver megrontásával hozták létre. Használatához legalább 25-ös fegyver szakértelem szükséges. |
DRACHMOR KRISTÁLY (916. TÁRGY) A drachmor kristály egy piramis alakú átlátszó drágakő, mely igazából a Sötét Földről származik. A kyorgok hódító kirándulásai során került egy-egy mintadarab a laboratóriumukba, majd hamar rájöttek, hogy mesterséges körülmények között képesek a szaporításra. Sajnos ez a tudás a kyorg tudósokkal együtt a semmibe veszett, de Alanor nagyjai még mindig reménykednek abban, hogy egyszer majd előkerül egy kyorg kódex, melynek hasábjain ez is meg van örökítve. Addig csak a nagyon-nagyon ritkán, innen-onnan előkerülő példányok maradnak: épp ezért ha hozzájutsz egyhez, semmiféleképpen nem fogod másik karakternek adományozni. És hogy mi volt az ok, ami miatt a kyorgok ekkora figyelmet szenteltek ennek a látszólag egyszerű drágakőnek? Azonnal megérted, ha megtapasztalod a benne rejlő mágikus energiák jótékony hatását: ha nálad van (nem kell hozzá kf-elni), minden köröd elején 100-zal több VP-d és ÉP-d fog regenerálódni. Ezenkívül, ha kiadod a H 916 parancsot, a drachmor kristály két kezedbe fogva felforrósodik, és rád rak egy Esszenciavédelem II varázslatot. |
Erő: | 92 (122) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 92 (100) | Támadás: | 93 (98) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 95 (106) | Védekezés: | 166 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 82/161 év |
Egészség: | 91 (117) | Életpont: | 1689/1782 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 89 (120) | Varázspont: | 4541/2742 | Pénz: | 9181 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 26/18 | Pszi pont: | 914/627 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/4 | ökölvívás: | 19/62 | szúrófegyverek: | 53/42 (+4%) |
vágófegyverek: | 33/80 | ütőfegyverek: | 34/7 (+1%) | lőfegyverek: | 29/25 |
dobófegyverek: | 42/58 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Thór pörölye (#640) (190%) << Fókuszpenge (#639) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -35.); hajító csillag (#939) (36 -997.); mérg. teriád tőr (#1381) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/86 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 192/78 (+18%) | 3. lopás: | 6/79 |
4. mászás: | 40/7 | 5. csapdakészítés: | 43/83 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 27/80 |
7. gyógyítás: | 70/93 | 8. titkosírás: | 4/66 (+11%) | 9. felderítés: | 33/96 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 21/44 | 11. teológia: | 303/90 (+96%) | 12. taumaturgia: | 173/98 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 7/66 | 14. versengés: | 20/88 (+10%) | 15. harcművészetek: | 3/77 |
16. zene: | 7/15 | 17. szörnyismeret: | 32/59 | 18. pszi: | 55/86 (+13%) |
19. zárnyitás: | 3/61 | 20. vadászat: | 10/95 | 21. vitalitás: | 8/58 |
22. bányászat: | 65/7 (+37%) | 23. úszás: | 24/64 | 24. főzés: | 9/96 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 201 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 7 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó (#96), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), tleikan főbíra (#512) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), eszement trappoló (#549), éjfattyak (#9096), Folrang (#331), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
törpe (#3), Vashegyek Nemzete (#9122), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 26 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 24 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (109,10,2) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 43, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | jégoszlop (#231) | >> | Techiulan (#400) | |
jégoszlop (#231) | >> | elemi pulzátor (#440) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
villámcsapás (#50) | >> | púpos zsokarg (#451) | tűzgolyó (#155) | >> | hájas okerón (#462) | |
tűzgolyó (#155) | >> | harci mugrath (#491) | tűzgolyó (#155) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés totemblarg (#482) | tűzgolyó (#155) | >> | ében tigris (#488) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kísértetvándor (#568) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Alkotó (#578) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Teremtő (#579) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 43, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | agytaposás (#180) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
agytaposás (#180) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | agytaposás (#180) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
agytaposás (#180) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | agytaposás (#180) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
agytaposás (#180) | >> | greén örvény (#443) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | |
agytaposás (#180) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | agytaposás (#180) | >> | őrjáratozó katona (#274) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 14 harcos, 14 királynő, 29 élőholt, 19 vadász, 10 nagymester, 17 parafenomén, 17 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) törpszellem áldása (134) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) törpegészség (198) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) az őrzők ébersége (312) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 245 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3727. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | bot (#4) | |||
1 | csillagbot (#929) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kulcsszilánk (#942) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ősi esszencia (#883) | 1 | pézsmatökmag (#934) | 60 | polip szívóka (#391) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakolits por (#669) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1112 | arany (#50) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | 1 | drachmor kristály (#916) | |||
2 | dramoan kő (#967) | 1 | Halálpöröly (#635) | 2 | kaja (#2) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | mászó-karperec (#392) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | pszi kő (#248) | 3 | rézdarab (#70) | 2 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | varányszem (#30) | 6 | víz (#27) |