Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 29. 15h:27' EZ A 601. JÁTÉKHETED, 601. FORDULÓD 602. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat legkorábbana 602. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
kno 16 2 | képesség-növelés 16 |
tno 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai lángoló karját. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai testét. Kritikus ütés! (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével végigvágod az Orkhan Thai testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mancsával az Orkhan Thai végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 62, gyógyulás: 74, összesen: +12 ÉP}
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan zsoldos nyakát. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Thargodan zsoldos fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 38, gyógyulás: 97, összesen: +59 ÉP}
Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a lidérckirály testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Fókuszpengével felnyitod a lidérckirály jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a lidérckirály csuklyáját. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 70, gyógyulás: 163, összesen: +93 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 30 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (70 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezerszemű bestia bal szárnyát. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Fókuszpengével néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. Kritikus ütés! (3 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja.
Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy zafír erőöv, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 400, gyógyulás: 211, összesen: -189 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a mópat fatty testét. Kritikus ütés! (5 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mópat fatty testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 17 mópat fatty többször is megmar! (17 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a mópat fatty fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a mópat fatty puha torát. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (11 támadástól 64 életpontot vesztesz.) {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a mópat fatty testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A 4 mópat fatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 mópat tetemet. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2052, sebződés: 192, gyógyulás: 348, összesen: +156 ÉP}
(Továbbmész...) [416,16] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy elemi rin nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 65.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod az elemi rin testét. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi rin vakítófényű bőrét. Kritikus ütés! (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével épp hogy eltalálod az elemi rin vakítófényű bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az elemi rin testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elemi rin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 191, gyógyulás: 85, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [416,15] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő zafír sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 643 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 101 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (100 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a zafír sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A zafír sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy királyi korona. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 460, gyógyulás: 113, összesen: -347 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír drakón csontos pofáját. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 135, gyógyulás: 101, összesen: -34 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (59 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a méregféreg testét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével megvagdalod a méregféreg testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {GYD:} Fókuszpengével épp hogy eltalálod a méregféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a méregféreg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A méregféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1096, sebződés: 83, gyógyulás: 160, összesen: +77 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás bal oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a viharóriás oszlopos lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a viharóriás jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a viharóriás villámló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 917, sebződés: 309, gyógyulás: 139, összesen: -170 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 642 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 106 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 67 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír sárkány fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a zafír sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1402, sebződés: 717, gyógyulás: 138, összesen: -579 ÉP}
(Továbbmész...) [415,12] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy zafír sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 70.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 673 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 80 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány farkát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (5 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, egy fűszertartó, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1391, sebződés: 480, gyógyulás: 123, összesen: -357 ÉP}
(Továbbmész...) [414,11] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi kosfejét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi testét. Kritikus ütés! (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megcsapod a Notermanthi fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 4 vasérc és egy arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 35, gyógyulás: 58, összesen: +23 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Thargodan légiós jobb karját. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {GYD:} Fókuszpengével megvágod a Thargodan légiós bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a Thargodan légiós jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 199, gyógyulás: 0, összesen: -199 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a lidérckirály bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a lidérckirály csuklyáját. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Sötétség Hercege fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 495 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Sötétség Hercege bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 48 életpontot vesztettél. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a Sötétség Hercege bal lábát. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a Sötétség Hercege testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 10 fekete gyöngy, 2 vasérc, egy vas dobónyíl és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1048, sebződés: 398, gyógyulás: 0, összesen: -398 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [413,9] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted.
(Továbbmész...) [413,8] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Utad során felfedezel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 231-250.}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (40 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 288 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével felnyitod az Orkhan Thai jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. Mancsával az Orkhan Thai végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és 3 gyöngymangó [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 129 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Thargodan mágus nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 495 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs van rajta.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. {GYD:} Fókuszpengével megcsapod a Thargodan mágus bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a Thargodan mágus fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 127 életpontot vesztettél. A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és 2 púderkő. 9168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a lidérckirály bal karját. Kritikus ütés! (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Sötétség Hercege bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Sötétség Hercege testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 41 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 255, gyógyulás: 0, összesen: -255 ÉP}
szk 336 | keresed a 336. szörnyet |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (617 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 36 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért |
Erő: | 78 (102) | Szint: | 47 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 88 (94) | Támadás: | 68 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 77 (80) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 184/266 év |
Egészség: | 66 (71) | Életpont: | 894/894 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (92) | Varázspont: | 3040/2 | Pénz: | 3701 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 521/302 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 31/94 (+4%) | szúrófegyverek: | 34/30 (+5%) |
vágófegyverek: | 35/76 (+15%) | ütőfegyverek: | 32/23 | lőfegyverek: | 34/0 |
dobófegyverek: | 35/73 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/14 | 2. nyomkövetés: | 160/58 (+48%) | 3. mászás: | 30/90 |
4. csapdakészítés: | 40/83 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/94 | 6. gyógyítás: | 202/16 (+115%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 31/26 (-53%) | 9. szörnyidomítás: | 20/92 |
10. teológia: | 138/46 (+58%) | 11. taumaturgia: | 83/29 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 8/80 |
13. versengés: | 16/85 | 14. harcművészetek: | 29/7 | 15. zene: | 98/38 |
16. szörnyismeret: | 224/48 (+218%) | 17. pszi: | 43/91 (+39%) | 18. zárnyitás: | 17/91 |
19. vadászat: | 36/17 | 20. vitalitás: | 5/89 (+12%) | 21. bányászat: | 43/12 (+14%) |
22. úszás: | 18/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ovgun (#325) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | fiatalság itala (#473) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | jégkristály (#593) | |||
5 | kaja (#2) | 3 | karbin plazma (#199) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 28 | spiritusz (#170) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1099 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | bogyógránát (#430) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 6 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
13 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | királyi korona (#338) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 7 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil (#539) | |||
4 | púderkő (#119) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | |||
3 | toxyl (#591) | 1 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | zafír erőöv (#397) |