Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 29. 11h:10' EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 1144. játékheted kezdete: máj. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Ellenfeled fúvócsővel beléd ereszt néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod Bloodwitch testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. A lövedékek perforálják a testedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megmarkolva a csontkést a másikra ugrasz. Csontkéssel néhányszor megkarcolod Bloodwitch testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed Bloodwitch bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch néhány helyen meghorzsolja a bal karodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel Bloodwitch megböki a testedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontkéssel valamennyire megsebezgeted Bloodwitch testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd Bloodwitch testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch párszor súrolva eltalálja a testedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel Bloodwitch kicsit megsebzi a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. {Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
le 11 | leveszed/lerakod a 11. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
t 4592 | támadod a 4592. kalandozót |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
kf 11 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat |
t 4592 | támadod a 4592. kalandozót |
le 11 | leveszed/lerakod a 11. tárgyat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [50,16] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő mutáns pók nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ököllel eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [51,16] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy legyengült törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner vadász varkaudar trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes törpemammut trófeát. 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd az óriás patkány jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az acéldarázs jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [53,15] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
kt 69 3 | elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a rájanyék jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk nyakát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
kf 11 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat |
t 4592 | támadod a 4592. kalandozót |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 19 | Szint: | 12 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 162/157 | Jellem: | jó (20) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 373 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16 (+1) | szúrófegyverek: | 6 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 9 | dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
53,114 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 23 |
7. felderítés: | 2 | 8. harcművészetek: | 12 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 5 | 12. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Bloodwitch (#4592) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | |
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 3 | * | parittya (#18) | |
11 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 5 | fáklya (#36) | ||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 16 | kaja (#2) | 2 | kis vaskulcs (#40) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 15 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 7 korty víz (#27), fér még: 13] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | bordacsont (#16) | 2 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | |||
1 | fémrúd (#104) | 2 | grákóbőr (#41) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
20 | kaktusztüske (#114) | 2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 14 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 8 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | sallank karom (#128) | 10 | smirglilevél (#29) | |||
10 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) |
Összsúly: 46.38 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kerek kő (#19) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 4 | kaja (#2) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | |||
11 | ubuk tüske (#131) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | |
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | technokolin (#50) |
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | kőevő (#62) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) |
bombagoly (#79) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
vadász varkaudar (#108) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | karmazsin huhogó (#185) | északi aurach (#350) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | Quirov (#975) | Nehéz Norbi (#7119) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | dárda (#10) | csontkés (#11) |
csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) |
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) |
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) |
vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) |
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | oltár (#146) |
hebrencs csapda (#147) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ugh méreg (#166) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | nekrofun (#173) | mínosz-kúp (#178) | orgyilkos tőr (#225) |
acélpengőke (#231) | lajhár csont (#236) | huhogó bibe (#332) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | aurach fog (#657) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | koponya gyűrű (#1733) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |
Acél Ököl (1) | Kobraharapás (3) | Sashorog (5) | Pörölycsapás (7) | Kabal-Sújtás (9) |
Sziklaököl (11) |