59. forduló, 61. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. máj. 22. 12h:09'
EZ A 171. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD
172. játékheted kezdete: máj. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,71] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 csontkulcsot (99 arany kikiáltási áron), 1 zárnyitó készletet (99 arany kikiáltási áron), 1 zárnyitó készletet (98 arany kikiáltási áron), 1 bogyógránátot (99 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

kt 249 2 elkészíted a 249. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 bumerángot. [24 pontot használtál fel, van még 215.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[85,70] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kaffogó hebrencs. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 270 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Hangosan megkordul a gyomrod. Szerencsére észreveszed a folyosó nyirkos falára tapadó zuzmókat, melyek ízletes lakomául szolgálnak számodra. Meglepődsz, amikor a folyosó némaságát kellemes énekhang váltja fel.
- A szirén énekel nekem - gondolod, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. Legyőzhetetlenség-érzeted azonban hamar elpárolog, helyét pedig öreges fáradtságnak adja át. Öntudatlanul rogysz a földre. Később összetörten ébredsz, minden tagod sajog. Mégis képes vagy józan döntésre: feladod a próbát. 270 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).

(Továbbmész...) [84,69] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.)

Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.

(Továbbmész...) [83,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. [47 pontot használtál fel, van még 168.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[82,67] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy dűnekukac. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnekukac szelvényezett hátát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a dűnekukac testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dűnekukac belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Mallon botjával eltalálod a dűnekukac testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a dűnekukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dűnekukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [81,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy óriás skorpió közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az óriás skorpió bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [80,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy óriás skorpió közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Apró karcolást ejt rajtad az óriás skorpió ollójával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyre éhesebb vagy. [27 pontot használtál fel, van még 141.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[79,64] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy tormikus egér közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [78,63] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 gyöngymangót. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [77,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [43 pontot használtál fel, van még 98.]

rm 1526 395 40 rombolsz az 1526. tárggyal a 395. tárgyat 40 pontért
Növényekben csak vágófegyverrel tehetsz kárt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 1 mozogsz északkeletre
[78,61] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tars Tarkasz hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy garokk. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a garokk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 89.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 86.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 4 vizet. Hiába vársz, semmi sem történik. Talán ez a tárgy nem a megfelelő az ezüstszelence működésbe hozatalához. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Jó lenne valami kaját keresni. [40 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 3 16 fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 29, 19.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Automatikus tárgyeladás és szabályozott hulladékgyűjtés - hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS
Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik.
Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli.
Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!).

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. Ez a 60. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 15 Merészség: 7/7 Magasság: 163 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 18 Agresszió: 4 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 19 (20) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 15 Életpont: 221/214 Jellem: gonosz (16) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 301/77 Pénz: 371 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 330 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1608 TP-t kaptál. Jelenleg 103469 TP-d van. A következő szinthez még 16531 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, vérfürdető magszim, Lord Kovács József. A 55. fordulódban 1160 arany került a bankszámládra. 1218 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 18 dobófegyverek: 15

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 13 3. lopás: 1
4. mászás: 4 (+1) 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 6 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 5 11. taumaturgia: 15 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 6 (+1) 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 1 17. vadászat: 5 18. bányászat: 1
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), a törpéktől (3) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148), az alakváltóktól (7) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 lajhár csont (#236) 6 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bumeráng (#249) 2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 mákrózsa virág (#56) 2 spiritusz (#170) 6 ugh méreg (#166)
7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(77,62) tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár
(78,61) patak, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), garokkok (#73), tetemember (#123)
(78,63) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár
(79,64) tormikus egér (#218), Chara-din monolitja (#534)
(80,65) művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72)
(81,66) óriás skorpió (#72), Chara-din monolitja (#534)
(82,67) dűnekukac (#357)
(83,68) Raia oltár
(84,69) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, művészi porolit (#720), oltár
(85,70) kaffogó hebrencs (#88), Sheran rúnaköve, patak

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2009.05.22 09:12 Változások a számládon! 66 zsetont átutaltak a(z) 7286. számláról!
˙

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Kate Lotte 60. fordulója

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetű (#15)
homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19) drótszőrű pincsi (#22)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
óriás patkány (#42) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) goldugar (#65) húsevő magszim (#67)
móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72)
garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) nyuhaj karbin (#110)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) Lord Kovács József (#129) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) kardfogú fülemüle (#146) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) élőholt quwarg (#202)
massza (#217) tormikus egér (#218) vadász quwarg (#241) manaelementál (#290) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) halálmadár (#351) nektoraf (#355) dűnekukac (#357)
bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) csontlepke (#746) pacaszúnyog (#751)
érző szívű dromedár (#753) alattomos manó (#756) bandita (#758) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956)
Quirov (#975) Öregsámán Krough (#7008) gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) bordacsont (#16)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21)
tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41)
távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
rövid íj (#107) nyílvessző (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168)
uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173)
harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranygyűrű (#193)
arany karperec (#194) trikornis szarv (#198) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223)
orgyilkos tőr (#225) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) furulya (#233) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) kis aranykulcs (#240) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) nagy aranykulcs (#246)
pszi kő (#248) bumeráng (#249) regeneráló gyűrű (#254) templom (#256) szent kehely (#257)
nehezék (#258) isteni könnycsepp (#260) remák szív (#264) kvazár sisak (#266) aranytű (#272)
rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278) varázskő (#305) gyógykenőcs (#313) varkaudar csizma (#317)
csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) királyi korona (#338) rézgolyó (#343)
súlyzó (#347) shinai gömb (#348) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376)
szigony (#389) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
főutca (#399) ház (#400) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) kígyóbőr öv (#410)
aranypikkely (#415) bogyógránát (#430) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
arany masszariasztó (#437) szent liget (#439) kristályfolyadék (#449) térkapu (#452) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) manakristály (#500)
varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654)
aurach bőr (#658) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668) rakolits por (#669)
nyomkereső talizmán (#671) szulfagor agyar (#677) orvosságos zacskó (#682) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
tubarkő (#700) csontamulett (#711) művészi porolit (#720) gólem talizmán (#811) teremtés zsákja (#818)
örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) cetbőr válltömés (#1091) csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107)
örökkéval.smaragdja (#1115) párducbőr övtáska (#1117) párducbőr pénztárca (#1118) sámán gyógykenőcs (#1139) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228)
fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404)
esélynövelő (#1409) Mallon botja (#1526) Jerome köpenye (#1527) grifftoll kesztyű (#1578) griff nyakék (#1579)
Kalmárok Kémgömbje (#1589) féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602) vérvörös rózsa (#1622) ork kunyhó (#1683)
elhagyott bánya (#1685) ork sör (#1701) krónika (#1725)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek