5. forduló, 7. forduló, Melchior összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. szept. 3. 10h:03'
EZ A 6. FORDULÓD
Ez a forduló ingyenes
(Visszakaptad a 0. forduló árát)
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

MELCHIOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [9,-11] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.)

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

gyk 5 20 gyakorolsz az 5. tárggyal 20 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Már nem sok kell a következő szinthez.

[20 pontot használtál fel, van még 144.]

kt 18 1 elkészíted a 18. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 parittyát. [6 pontot használtál fel, van még 138.]

m 3 mozogsz délkeletre
[10,-10] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezeket a dűnéket mostanában csak Szélfogók néven ismerik: részben nekik köszönhető, hogy a félsziget védve maradt a nyugatról áramló por- és hamuförgetegekkel szemben.


Összefutsz Sean az Ír Bunkó. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[10 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 118.]

gyk 18 1 gyakorolsz a 18. tárggyal 1 pontért
Fegyveredet és lövedékeidet összeszedve, kivonulsz az általad felállított gyakorlópályára, és gyakorlod a célbalövést. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (lőfegyver: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 117.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[10,-9] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy démontetű! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a démontetű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. Magadhoz veszel egy tekintélyes démontetű trófeát. 3 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [10,-8] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.


(Továbbmész...) [10,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kavadu. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kavadu jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kavadu testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a kavadu csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kavadu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis démontetű trófeát, és kinyersz egy alkalmas kavadu trófeát. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 87.]

m 4 mozogsz délre
[10,-6] Még mindig füves síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy rambó bogár! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 77.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy gátvakond. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával eltalálod a gátvakond nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 47.]

e 17 élelemszerzés 17 pontért
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A világ dolgairól, a magányról, az élet nyomorúságairól ábrándozol, amikor hirtelen egy ötleted támad. Mennyivel szebb lenne az élet, ha találnál egy csinos leányt, aki együtt kalandozna veled, kimosná a patakban a szakadt tatubőröket, megfőzné az elejtett lila brekkeket, és... hát igen, a dolognak lenne néhány más előnye is. [Mostantól használhatod a feltételes udvarlás (FU) parancsot. Paraméterként megadhatsz egy kalandozót, kevésbé válogatósak akár egy fajt is. Ha legközelebb valamelyik, a feltételben megadott, ellentétes nemű kalandozóval találkozol, megpróbálod meghódítani a szívét azzal, hogy mákrózsa virágot ajándékozol neki (ha van nálad - ha nincs, akkor csak kedves szavakat suttogsz a fülébe). Ha szerelmed viszonzásra talál, akkor, ha a bőrök mosására vagy a brekkfőzésre nem is, egyéb közös programra valószínűleg rá tudod bírni szíved választottját. Egyszerre persze több FU parancs is érvényben lehet, ahogy az ellentétes neműeknél is - a párválasztást megkönnyítendő. Az udvarlással már eleve csak akkor próbálkozol, ha kölcsönösen barátságosak vagytok egymással szemben. Az FU parancs egyben automatikusan BA parancs is ha egy konkrét kalandozóra (nem pedig fajra) van kiadva. Az FU parancsot ugyanúgy kell törölni, mint az FT/FL parancsot. A sikeres udvarlás, és az esetleges ezzel járó egyéb következmények 5 TVP-be kerülnek, tehát az FU parancs csak akkor lép működésbe, ha van még ennyi TVP-d. Sikeres udvarlás esetén mindkét játékos FU parancsa is törlődik egyben.] (Ezt a parancsot az ingyenes játékban még nem használhatod.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 136 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAVADU (19. SZÖRNY)
A kavadu egy magas, zöld tollú futómadár, hosszú, hegyes csőrrel. Nemcsak békákat, rovarokat eszik, hanem mérges pókokat is megtámad, és furcsa módon nem hat rá a mérgük, nem tudják megcsípni. A kavadu általában békés madár, de ha megtámadják, védekezik éles csőrével.

KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat...

GÁTVAKOND (57. SZÖRNY)
Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni.

KARAKTERLAP

Melchior, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 6. fordulód.

Erő: 14 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 13 Támadás: 2 Agresszió: 5 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 15 Életpont: 73/38 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 20 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 TP-t kaptál. Jelenleg 134 TP-d van. A következő szinthez még 116 TP szükséges. Trófeád: kavadu.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 1 (+1)
dobófegyverek: 1

10,54 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 5 (+1)
4. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
lebegő gomba (#39) (csak egyszer), szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), lila brekk (#11) (csak egyszer), sakál (#28) (csak egyszer)

HŐSTETTEID

Összsúly: 20.12 kg Megterheltség: 52%
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24) 10 kerek kő (#19)
1 parittya (#18)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(10,-10) Sean az Ír Bunkó (4810. kalandozó)
(10,-9) démontetű (#15)
(10,-7) kavadu (#19), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(10,-6) rambó bogár (#14), gátvakond (#57)

Üzenet küldése a karakternek