5. forduló, 7. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 3. 12h:02'
EZ A 826. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD
827. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
(Visszakaptad a 0. forduló árát)
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,-41] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

d 5 eldobod az 5. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

fkt 10 1 1 felt. készítesz a 10. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[24,-42] Még mindig dombos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy királygyík. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a királygyík testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a királygyík fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Nyelvével az arcodra sújtva, a királygyík komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a királygyík testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,-43] Még mindig dombos terepen vagy. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy homokvarány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a homokvarány bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A homokvarány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [24,-44] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy gonyolék. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gonyolék bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gonyolék testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nyelvével az arcodra sújtva, a gonyolék komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 mozogsz északkeletre
[25,-45] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy evaporőr. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyengén megütöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tanya (507. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 99.]

be 507 bemész az 507. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát. Aztán, látva, hogy ki is vagy, arca megenyhül, és üdvözöl Téged. Beszélgetni kezdtek. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok, amiért ilyen jól teljesítetted a küldetést! Amennyiben van kedved hozzá, esetleg volna egy újabb "megbízás". - bólintásodra több se kell a gazdának. [20 tapasztalati pontot kaptál. (+1 jóság.)]
- Egy nagyobb manó tanyát találtak a fiamék innét nem messze. Ezek a manók égették fel a szomszéd falut néhány hete. Hálásak lennénk, ha bosszút állnál értük - nekünk sem fegyverzetünk, sem harci tapasztalatunk nincs ehhez. Látva elszántságodat, a gazda elővesz egy hevenyészett térképet. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 2 jóságpont jár.]

1 2
4
3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 4. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21 mérföldre található.

Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 94.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[26,-45] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tigroszlán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tigroszlán jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tigroszlán testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tigroszlán a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+8 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+6 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [27,-45] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtőzködés: 1. szint). (ld. enc.) Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sebesült kaffogó hebrencs. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [28,-45] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ököllel többször eltalálod az evaporőr testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Látsz egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [80 pontot használtál fel, van még 14.]

m 2 mozogsz keletre
[29,-45] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy félelem-járó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy acéldarázs. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Néhány dolog megvilágosodik a szerencsével kapcsolatban. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 17 keresed a 17. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy bolhakutyát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 138 pontot. A következő körben tehát 142 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el.

SZERENCSE
Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 6. fordulód.

Erő: 14 Szint: 4 Merészség: 5/1 Magasság: 147 cm
IQ: 10 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 75/25 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 3
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 34 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 TP-t kaptál. Jelenleg 321 TP-d van. A következő szinthez még 179 TP szükséges. Trófeád: királygyík.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5 dobófegyverek: 3

29,16 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 29

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 3 (+1)
4. harcművészetek: 1 5. szörnyismeret: 1 6. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot )
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
ismeretlen (#9089)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): 4. labirintus (32,16).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4.

Összsúly: 16.39 kg Megterheltség: 43%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 2 kaja (#2)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 királygyík bőr (#44) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

23 24 25 26 27 28 29 30
-46
-45
-44
-43
-42
-41
-40
(24,-44) 1. jellempróba, gonyolék (#13)
(24,-43) homokvarány (#16), oltár, 19. jellempróba
(24,-42) olvasztókemence (#86), oltár, királygyík (#26)
(24,-41) a 3. labirintus bejárata
(25,-45) evaporőr (#69), tanya (#507), oltár, 26. jellempróba
(26,-45) tigroszlán (#43), 20. jellempróba
(27,-45) oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(28,-45) evaporőr (#69), gumifa (#38)
(29,-45) oltár, félelem-járó (#56), acéldarázs (#140)

Üzenet küldése a karakternek