TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. jan. 22. 9h:09'
EZ A 6. FORDULÓD
Ez a forduló ingyenes
(Visszakaptad a 0. forduló árát)
|
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!) |
BUZZPLOTRZUD KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [16,0] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, félszemű árnymanó nővel. Fekete a bőre. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve El'Csen. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)
kf 10 |
kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
Előkészíted a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[15,-1] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy szürke házikó (506. épület.).
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, félszemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Don Corleone. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kassus. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Bőre babarózsaszín. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jázmin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Guminyúl Béla. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy szőke hajú, barna szemű elf nővel. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Elf Bóla. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[10 pontot használtál fel, van még 142.]
be 506 |
bemész az 506. épületbe |
Bekopogtatsz. Az ajtó résnyire nyílik, és egy szürke köpenyes, nagy fehér szakállas öregember jelenik meg.
- Üdvözöllek, fiam! - köszönt a varázsló. Miben lehetek szolgálatodra?
Röviden mesélsz kalandjaidról. - Gratulálok, hogy sikerült a feladatot teljesítened! - mondja a mágus. Ha van kedved, kaphatsz tőlem egy másik feladatot. - mohón bólintasz, és lesed az öreg szavait. [10 tapasztalati pontot kaptál.]
Az öregember spirituszba rakja a gyümölcsöket, aztán újból hozzád fordul. - Nem szeretek szívességeket kérni, de azt hiszem, nincs más választásom. Igen fontos lenne számomra, hogy hozzájussak egy kavadu lebenyhez. Végtelenül hálás lennék, ha szereznél nekem egyet. Állítólag innét délre élnek ilyen lények. Szerintem Te könnyen el tudsz egy ilyet ejteni, és ha van valamilyen vágófegyvered, akkor a lebernyeg kinyerése sem fog komolyabb problémát okozni. - Megpróbálom - biccentesz.
Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 137.]
m 4 5 |
mozogsz délre, délnyugatra |
[15,0] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy rambó bogár. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a rambó bogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a rambó bogár jobb középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
Találkozol Anyosch. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Továbbmész...) [14,1] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
[20 pontot használtál fel, van még 117.]
kt 6 1 |
elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot) |
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 117.]
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+6 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 87.]
m 3 4 |
mozogsz délkeletre, délre |
[15,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kavadu. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a kavadu testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával eltalálod a kavadu testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrét a kavadu hasadba döfi. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a kavadu bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Észreveszel egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy drótszőrű pincsi. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával eltalálod a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [15,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás sáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod az óriás sáska rovartestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriás sáska megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd az óriás sáska testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Betonfal. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[20 pontot használtál fel, van még 67.]
kt 56 3 |
elkészíted az 56. tárgyat (3 darabot) |
Begyűjtöttél 3 mákrózsa virágot. [9 pontot használtál fel, van még 58.]
e 40 |
élelemszerzés 40 pontért |
Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 18.]
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A világ dolgairól, a magányról, az élet nyomorúságairól ábrándozol, amikor hirtelen egy ötleted támad. Mennyivel szebb lenne az élet, ha találnál egy jóképű kalandozó fiút, aki megvédene a gyilkos sallanktól, cipelné helyetted a nehéz tatu bőröket, és felvidítana az unalmas pillanatokban. No és esténként... hát igen, még egyéb előnyei is lennének a dolognak. [Mostantól használhatod a feltételes udvarlás (FU) parancsot. Paraméterként megadhatsz egy kalandozót, kevésbé válogatósak akár egy fajt is. Ha legközelebb valamelyik, a feltételben megadott, ellentétes nemű kalandozóval találkozol, és ő is érdeklődést mutat irántad (esetleg meglep valamilyen ajándékkal) akkor csábosan mosolyogva, kedves szavakat suttogva a fülébe jelzed, hogy a vonzalom kölcsönös. Ezután, ha a folyamatos testőrködésre vagy a tárgyaid cipelésére nem is, bizonyos egyéb lovagias szolgálatokra biztosan rá tudod bírni szíved választottját. Egyszerre persze több FU parancs is érvényben lehet, ahogy az ellentétes neműeknél is - a párválasztást megkönnyítendő. Az udvarlással már eleve csak akkor próbálkozol, ha kölcsönösen barátságosak vagytok egymással szemben. Az FU parancs egyben automatikusan BA parancs is ha egy konkrét kalandozóra (nem pedig fajra) van kiadva. Az FU parancsot ugyanúgy kell törölni, mint az FT/FL parancsot. A sikeres udvarlás, és az esetleges ezzel járó egyéb következmények 5 TVP-be kerülnek, tehát az FU parancs csak akkor lép működésbe, ha van még ennyi TVP-d. Sikeres udvarlás esetén mindkét játékos FU parancsa is törlődik egyben.] (Ezt a parancsot az ingyenes játékban még nem használhatod.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 142 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KAVADU (19. SZÖRNY)
A kavadu egy magas, zöld tollú futómadár, hosszú, hegyes csőrrel. Nemcsak békákat, rovarokat eszik, hanem mérges pókokat is megtámad, és furcsa módon nem hat rá a mérgük, nem tudják megcsípni. A kavadu általában békés madár, de ha megtámadják, védekezik éles csőrével. |
DRÓTSZŐRŰ PINCSI (22. SZÖRNY)
Állítólag hajdanában a kutyákat háziállatként tartották az emberek. Nos, igen nehéz elképzelni, hogy milyen szolgálatot tehettek ezek a mindenre elszánt, vérengző vad fenevadak az embernek. Ékes példája a gyilkos vadsággal támadni képes drótszőrű pincsi. Apró mérete ne tévesszen meg senkit: a fogai NAGYON hegyesek. |
ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar... |
KARAKTERLAP
Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 6. fordulód.
Erő: |
6 |
Szint: |
2 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
19 |
Támadás: |
1 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
43 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
0 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
86/86 év |
Egészség: |
10 |
Életpont: |
60/21 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
14 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
1 |
Eddig összesen 9 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 TP-t kaptál. Jelenleg 64 TP-d van. A következő szinthez még 36 TP szükséges.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
2 (+1) |
ütőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
1 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
2 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. gyógyítás: |
2 |
4. vadászat: |
2 (+1) |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
Összsúly: 19.88 kg |
Megterheltség: 90% |
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(14,1) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(15,-1) szürke házikó (#506), oltár, olvasztókemence (#86), Don Corleone (1348. kalandozó), Kassus (1508. kalandozó), Jázmin (1796. kalandozó), Guminyúl Béla (2755. kalandozó), Elf Bóla (2927. kalandozó)
(15,0) rambó bogár (#14), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, Anyosch (4214. kalandozó)
(15,2) kavaduk (#19), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, drótszőrű pincsi (#22)
(15,3) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 10. jellempróba, óriás sáska (#27), Betonfal (1982. kalandozó)