Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 14. 20h:19' EZ A 6. FORDULÓD Ez a forduló ingyenes (Visszakaptad a 0. forduló árát) |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
fgo 15 |
f 19 | kísérletezel a 19. tárggyal |
f 41 | kísérletezel a 41. tárggyal |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a homokvarány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkót a másikra rohansz. Bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. Diadalmasan beszerzel egy homokvarány trófeát. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 502 | bemész az 502. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Néhány dolog megvilágosodik az agyadban a térképekkel kapcsolatban. (ld. enc.) Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 95.]
kt 6 2 | elkészíted a 6. tárgyat (2 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a surranó kígyó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkót a másikra rontasz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A surranó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bunkóval iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges homokvarány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes surranó kígyó trófeát. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a bíborgörény jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkót a másikra rontasz. Bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bíborgörény bal hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bíborgörény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 4 2 | elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot) |
kt 7 | elkészíted a 7. tárgyat |
kf 7 | kézbeveszed/felveszed a 7. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A gátvakond csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (szúrófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
kt 36 2 | elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a woor-antilop testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a woor-antilop jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált surranó kígyó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő woor-antilop trófeát. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
kt 114 | elkészíted a 114. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
MOZGÁS LABIRINTUSOKBAN A földalatti labirintusok, barlangrendszerek, sötét mágustornyok bejárata általában igen alaposan el van rejtve. Egy kezdő kalandozó nem is tudja másképp megtalálni őket, csak ha térképet kap róla valakitől. Ilyenkor meg kell keresni a térkép adója által meghatározott koordinátákat, és ott a BE paranccsal belépni. A BE parancs paramétereként a labirintus sorszámát kell megadni (ez mindig a térkép alatt le van írva). Az ilyen helyeken általában sötét van, ezért nem árt, ha viszel magaddal valamilyen világítóeszközt (pl. fáklyát). A fáklyát nem kell kézbevenned, a labirintusba való belépéskor automatikusan használod. A labirintusban való mozgás igen egyszerű: a Labirintusban való Mozgás (LM) paranccsal történik. Használata hasonló az M parancséhoz, itt azonban nem irányokat kell megadnod, hanem referenciapontokat. A térképen minden hely, ahol lehet valami érdekes, egy számmal meg van jelölve. Ahhoz, hogy pl. a 2-es ponthoz eljuss, egyszerűen csak az LM 2 parancsot kell kiadnod. A számítógép kiszámítja, hogy hogyan juthatsz el oda a legrövidebb úton. Ha akarod, több pontot is megadhatsz az LM után, ilyenkor ezekre a pontokra ebben a sorrendben fogsz elmenni. Ha mondjuk a 2-es ponthoz a 3-as és 4-es érintésével akarsz eljutni, akkor az LM 3 4 2 parancsot add ki. A labirintusban való mozgás annyiszor 5 pontba kerül, ahány referenciapont mellett elmentél. Ha egy olyan ponthoz mész, amely egy le vagy felfelé vezető lépcsőre van írva, akkor automatikusan át is mész arra a szintre, ahová az vezet. A bejárat mindig az 1. szint 1. referenciapontja. Tehát ha ki akarsz menni a szabadba, csak az LM 1 parancsot kell kiadnod. EZ EGYBEN AZT IS JELENTI, HA A BE <lab.> PARANCS UTÁN LM 1 2 3 PARANCSOT ÍRSZ, AZONNAL KI IS FOGSZ JÖNNI, ANÉLKÜL, HOGY A 2-ES PONTHOZ MENNÉL! A labirintusban való mozgás nem számít bele a szabadban való mozgáshoz megadott 8 mezőnyi korlátozásba. LABIRINTUS INFOT NEM lehet más játékosnak átadni, ezt mindenkinek magának kell megszereznie! Mozgás közben persze különböző akadályokba ütközhetsz: pl. ajtókba és szörnyekbe, hogy csak a legalapvetőket említsük. Egy ajtón való átjutásra persze sokféle lehetőség kínálkozik, nyilván rá fogsz ezekre jönni. Néhol kincsesládákat is találhatsz, ezeket automatikusan megpróbálod kinyitni, és persze kifosztani. Utad során egyre nagyobb, egyre több szintű labirintusokat fogsz találni, ahol egyre nehezebb akadályok várnak rád (amelyek persze egyre értékesebb kincseket őriznek). Kezdetnek ennyit a térképekről. Itt a felfedezés lehetősége! |
SURRANÓ KÍGYÓ (30. SZÖRNY) Ez az apró kígyófajta szinte mindenhol megtalálható, ahol bokrok nőnek. Harapása gyenge mérget is hordoz, de ezzel csak kisebb állatokat tud megölni. A nagyobbakhoz (mint Te) több harapás szükséges. |
SURRANÓ KÍGYÓ BŐRE (47. TÁRGY) Ha sikerül ártalmatlanná tenned egy surranó kígyót (és túlélted a harapását), megnyúzhatod, igen finom és rugalmas bőrhöz jutva. Nagyon divatos lenne valami ruhadarabot szabni belőle, nem? |
BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY) Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá. |
GÁTVAKOND (57. SZÖRNY) Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni. |
XANTUSZ-KAKTUSZ (113. NÖVÉNY) A sok helyen megtalálható törpekaktuszt Xantuszról, a nagy gondolkodóról nevezték el, aki azáltal fedezte fel, hogy egyszer meditálás közben beleült. A xantusz-kaktusz tüskéjét óvatosan letörheted a KT 114 paranccsal, 3 pontért, de ennek úgy első pillantásra elég kevés értelme van. Fúvócső-lövedéknek, fegyver és páncél-tüskésítésnek túl apró, nem is mérgező... Talán valamilyen varázslatkomponensnek azért használható lesz. |
WOOR-ANTILOP (31. SZÖRNY) A nyílt területek, síkságok mutáns mindenevője aránylag békés állat-szörny, de ha megtámadják, igen keményen tudja védelmezni magát. Nem egy nagyobb ragadozó szenvedett már kemény döféseket a "szende" kérődző-utánzat szarvától. Inkább bőréért vadásszák, mint húsáért. |
ANTILOPBŐR (48. TÁRGY) Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló... |
Erő: | 18 | Szint: | 3 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 76/17 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 (+1) | ütőfegyverek: | 4 (+1) | lőfegyverek: | 1 |
15,76 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 72 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 4 (+1) |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | * | kőhegyű lándzsa (#7) | 2 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | |
1 | szögletes kő (#17) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
3 | fáklya (#36) | 3 | kaja (#2) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 8 | varányszem (#30) |
Összsúly: 19.20 kg | Megterheltség: 41% |
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 10 | smirglilevél (#29) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bot (#4) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | |
-6 | |
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|