5. forduló, 7. forduló, Fekete Lilith összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. szept. 4. 12h:48'
EZ A 6. FORDULÓD
Ez a forduló ingyenes
(Visszakaptad a 0. forduló árát)
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

FEKETE LILITH KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [11,4] koordinátán. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.)

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+8 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 137.]

f 63 kísérletezel a 63. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz mászókarmot. (ld. enc.) 29 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 127.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 117.]

t 81 támadod a 81. szörnyet
FT 81 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy tazunkaróka! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a tazunkaróka lompos farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A tazunkaróka beleharap a kezedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával megdöföd a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 107.]

gyk 18 1 gyakorolsz a 18. tárggyal 1 pontért
Céllövőgyakorlatot tartasz. Javult a célzóképességed. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (lőfegyver: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 106.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
[12,3] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Feltöltöd a vizestömlőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy gonyolék! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gonyolék testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! A gonyolék nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod a gonyolék fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gonyolék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [12,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [12,5] Dombos terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő homokvarány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 76.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[12,6] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [12,7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő woor-antilop mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával eltalálod a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [12,8] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy smirglibokrot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy drótszőrű pincsi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 46.]

gyk 6 30 gyakorolsz a 6. tárggyal 30 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 16.]
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) A világ dolgairól, a magányról, az élet nyomorúságairól ábrándozol, amikor hirtelen egy ötleted támad. Mennyivel szebb lenne az élet, ha találnál egy jóképű kalandozó fiút, aki megvédene a gyilkos sallanktól, cipelné helyetted a nehéz tatu bőröket, és felvidítana az unalmas pillanatokban. No és esténként... hát igen, még egyéb előnyei is lennének a dolognak. [Mostantól használhatod a feltételes udvarlás (FU) parancsot. Paraméterként megadhatsz egy kalandozót, kevésbé válogatósak akár egy fajt is. Ha legközelebb valamelyik, a feltételben megadott, ellentétes nemű kalandozóval találkozol, és ő is érdeklődést mutat irántad (esetleg meglep valamilyen ajándékkal) akkor csábosan mosolyogva, kedves szavakat suttogva a fülébe jelzed, hogy a vonzalom kölcsönös. Ezután, ha a folyamatos testőrködésre vagy a tárgyaid cipelésére nem is, bizonyos egyéb lovagias szolgálatokra biztosan rá tudod bírni szíved választottját. Egyszerre persze több FU parancs is érvényben lehet, ahogy az ellentétes neműeknél is - a párválasztást megkönnyítendő. Az udvarlással már eleve csak akkor próbálkozol, ha kölcsönösen barátságosak vagytok egymással szemben. Az FU parancs egyben automatikusan BA parancs is ha egy konkrét kalandozóra (nem pedig fajra) van kiadva. Az FU parancsot ugyanúgy kell törölni, mint az FT/FL parancsot. A sikeres udvarlás, és az esetleges ezzel járó egyéb következmények 5 TVP-be kerülnek, tehát az FU parancs csak akkor lép működésbe, ha van még ennyi TVP-d. Sikeres udvarlás esetén mindkét játékos FU parancsa is törlődik egyben.] (Ezt a parancsot az ingyenes játékban még nem használhatod.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 140 pontot. A következő körben tehát 156 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY)
Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

MÁKRÓZSA BOKOR (55. NÖVÉNY)
A legsűrűbb bozótosban nő ez a fekete, rózsaszerű virágokat bontó bokor. Tömény, fűszeres illatát már messziről meg lehet érezni. Sokak szerint, aki sok mákrózsát szagol, örökre elalszik, mások szerint kiváló komponens szerelmi bájital készítéséhez. Hogy kinek van igaza ezzel kapcsolatban, nem lehet tudni. Ha nagyon óvatos vagy, akkor levághatod a mákrózsa virágát, a KT 56 paranccsal, 3 pontért.

WOOR-ANTILOP (31. SZÖRNY)
A nyílt területek, síkságok mutáns mindenevője aránylag békés állat-szörny, de ha megtámadják, igen keményen tudja védelmezni magát. Nem egy nagyobb ragadozó szenvedett már kemény döféseket a "szende" kérődző-utánzat szarvától. Inkább bőréért vadásszák, mint húsáért.

SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY)
A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért.

DRÓTSZŐRŰ PINCSI (22. SZÖRNY)
Állítólag hajdanában a kutyákat háziállatként tartották az emberek. Nos, igen nehéz elképzelni, hogy milyen szolgálatot tehettek ezek a mindenre elszánt, vérengző vad fenevadak az embernek. Ékes példája a gyilkos vadsággal támadni képes drótszőrű pincsi. Apró mérete ne tévesszen meg senkit: a fogai NAGYON hegyesek.

DRÓTSZŐR (37. TÁRGY)
A drótszőrű pincsik szőre magas fémtartalmú, különösen szívós anyag. Ha egy ilyen szörnyet megölsz, levághatod néhány ép (a jövőben esetleg okosan felhasználható) szőrszálát.

KARAKTERLAP

Fekete Lilith, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű árnymanó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 6. fordulód.

Erő: 11 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 96 cm
IQ: 11 Támadás: 2 Agresszió: 5 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 11 Életpont: 67/27 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 21 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54 TP-t kaptál. Jelenleg 201 TP-d van. A következő szinthez még 49 TP szükséges. Trófeád: tigroszlán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 3 lőfegyverek: 1 (+1)
dobófegyverek: 1

12,115 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 2
4. gyógyítás: 5 5. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
lila brekk (#11) (csak egyszer)

HŐSTETTEID

Összsúly: 10.27 kg Megterheltség: 32%
Még 138 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 2 varányszem (#30) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(11,4) tazunkaróka (#81)
(12,3) patak, gonyolék (#13)
(12,4) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska
(12,5) olvasztókemence (#86), homokvarány (#16)
(12,6) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(12,7) woor-antilop (#31), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(12,8) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), drótszőrű pincsi (#22)

Üzenet küldése a karakternek