Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 16. 10h:16' EZ A 599. JÁTÉKHETED, 599. FORDULÓD 600. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat legkorábbana 600. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt egyik lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3266 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
id 240 5 | idomítod a 240. szörnyet 5 pontért |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás griff bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 madártollat. 452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranygriff aranyszínű testét. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Az aranygriff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 aranytollat. 725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a hordóagyú mameluk farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 23 aranyat. 2639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mouthlan megnyújtott kezét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt egyik lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,60] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy térkaput. Látsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul.
vv 11 73 73 | elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy talriai behemót. {támadása: 70.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 580 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a talriai behemót testét. Kritikus ütés! (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a talriai behemót testét. Kritikus ütés! (5 támadással 580 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 45 kaját. 16820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1675, sebződés: 262, gyógyulás: 4, összesen: -258 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 902 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Fókuszpengével épp hogy eltalálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 drótszőrt. 18560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1869, sebződés: 422, gyógyulás: 4, összesen: -418 ÉP}
(Továbbmész...) [366,62] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mösze uralkodó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 66 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mösze uralkodó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a mösze uralkodó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 505 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a mösze uralkodó testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) {KCC:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a mösze uralkodó testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a mösze uralkodó jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A mösze uralkodó megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) 62 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1295, sebződés: 622, gyógyulás: 6, összesen: -616 ÉP}
(Továbbmész...) [367,61] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Mozgást észlelsz oldalról. Egy smaragd sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 629 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (81 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány jobb első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 383 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy aranytű. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1309, sebződés: 276, gyógyulás: 6, összesen: -270 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sötét ölész testét. Kritikus ütés! (5 támadással 505 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a sötét ölész nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ölész bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a sötét ölész ködös testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A sötét ölész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1225, sebződés: 122, gyógyulás: 4, összesen: -118 ÉP}
(Továbbmész...) [369,60] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gejzírt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Főnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [adamantit ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Arsa került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 6d8+52.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Arsa testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (99 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az Arsa testét. Kritikus ütés! (5 támadással 505 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nitmák pengével végigvagdosod az Arsa ízelt testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Az Arsa megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod az Arsa ízelt testét. Kritikus ütés! (2 támadással 204 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod az Arsa bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Az Arsa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Arsa potrohgyűrűje. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. 13279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1113, sebződés: 254, gyógyulás: 6, összesen: -248 ÉP}
h 367 | használod a 367. tárgyat |
h 367 | használod a 367. tárgyat |
h 367 | használod a 367. tárgyat |
h 367 | használod a 367. tárgyat |
h 367 | használod a 367. tárgyat |
h 367 | használod a 367. tárgyat |
szk 329 | keresed a 329. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (617 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 668 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a zafír sárkány óriási karmát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 aranytű, 2 gyöngymangó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 arany. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1371, sebződés: 334, gyógyulás: 6, összesen: -328 ÉP}
ÉLET-HALÁL ÉRINTÉS Nagyon kevés harcművész jut el odáig, hogy a kí-energiákat nemcsak a nyers, fizikai sebzést okozó támadásoknál tudja felhasználni, hanem a belső, vitális és lelki energiákra is befolyást tudjon gyakorolni. Az élet-halál érintés kitalálója, Van-chu-min ismerte fel először, hogy az ellenfél életenergiáját egy megfelelő pontra elhelyezett érintéssel és a ki-energiák nagyfokú koncentrálásával el lehet "szippantani." Ha sikeresen használod ezt a képességed, nyolcadannyi életpontot gyógyulsz, mint amennyit ellenfeleden sebeztél. Általában akkor fogod ezt alkalmazni, ha életerőd a maximális érték 50%-a alatt van. |
MÁGIKUS TÁMADÁS Hosszú ideje problémát jelent a kizárólag ezüstfegyverekkel ill. mágikus úton sebezhető lények legyőzése a harcművészek számára. Most azonban sikerült kifejlesztened egy olyan kí-képességet, amellyel ütéseid erejét kí-energiával átfolyatva, sebet tudsz ejteni a párhuzamosan több síkon létező lényeken is. Az ütés átvitelekor még így is vész el energia, tehát ilyen lényekkel való ökölharc esetén kapsz ütésenként -4 sebzést. A mágikus támadás alkalmazása mindig automatikus, további kí képességet is használhatsz mellette. A képességet csak akkor nem fogod használni mágikus lények ellen, ha valamilyen varázslat vagy hatás amúgy is lehetővé teszi e lények megsebzését. |
MOUTHLAN (665. LÉNY) A mouthlanok egy idegen civilizáció szülöttei. Senki nem tudja, honnan jöttek, mi a céljuk, egyetlenegy dolog biztos: bármelyik társadalomba könnyedén be tudnak illeszkedni. Az elvegyülés titka az alakváltó képességükben rejlik, ha akarják, úgy néznek ki, mint egy ember a köznép soraiból, ha akarják, egy megfáradt elf vándornak látszanak, ha viszont céljuk azt kívánja, akár a király alakját is minden nehézség nélkül magukra tudják ölteni. Van, aki úgy véli, ehhez ismeretlen mágiaforrásokra van szükségük, van viszont olyan, aki buzgón állítja, mindez testi adottság. A mouthlan eredeti alakja viszont a legvadabb rémálmoknál is borzalmasabb, és mivel számára ez a legkényelmesebb "viselet", ha sikerül egy ilyen lényt meglepned, minden bizonnyal ebben találod. Mint egy massza, vagy egy alaktalan amőba, testét pillanatok alatt képes átkonfigurálni, például ha úgy hozza szükség, lesújtani készülő csápjait háromszor akkorára képes duzzasztani, mint az pár pillanattal előtte volt. De ezt majd a behorpadt páncélöltözeteden tapasztalhatod. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY) A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt. |
Erő: | 78 (102) | Szint: | 47 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 88 (94) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 75 (78) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 183/302 év |
Egészség: | 66 (71) | Életpont: | 892/803 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 78 (92) | Varázspont: | 3034/61 | Pénz: | 1126 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 14/8 | Pszi pont: | 508/177 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 31/79 (+3%) | szúrófegyverek: | 34/25 (+1%) |
vágófegyverek: | 35/55 (+6%) | ütőfegyverek: | 32/23 | lőfegyverek: | *33/100 (+1%) |
dobófegyverek: | 35/55 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/3 | 2. nyomkövetés: | 160/4 (+42%) | 3. mászás: | 30/90 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 40/71 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/94 | 6. gyógyítás: | 199/40 (+115%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 31/72 | 9. szörnyidomítás: | 20/92 (+1%) |
10. teológia: | 137/49 (+54%) | 11. taumaturgia: | 82/97 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 8/80 |
13. versengés: | 16/85 | 14. harcművészetek: | 29/7 (+242%) | 15. zene: | 98/38 |
16. szörnyismeret: | 221/12 (+45%) | 17. pszi: | 43/21 (+13%) | 18. zárnyitás: | 17/91 |
19. vadászat: | 36/17 | 20. vitalitás: | 5/71 | 21. bányászat: | 42/88 (+16%) |
22. úszás: | 18/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ovgun (#325) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) | csupasz izom (#28) |
kí koncentráció (#69) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
598 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 7 | jégkristály (#593) | |||
3 | karbin plazma (#199) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytoll (#572) | 3 | aranytű (#272) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | |||
8 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunkó (#5) | 9 | drótszőr (#37) | |||
2 | ében toboz (#578) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 44 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mihlanil (#539) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 5 | toxyl (#591) | 22 | víz (#27) |