597. forduló, 599. forduló, Mitheithel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 9. 15h:16'
EZ A 598. JÁTÉKHETED, 598. FORDULÓD
599. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat legkorábbana 599. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4479
SZÁMLA : XXXX

MITHEITHEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [171,62] koordinátán. Természetes, hogy eközben nem történt semmi. Zu'lit tarsolya termel 1 manifeszt.nyúlványt. Az aranytermő erszény 92 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. Varázserőd regenerálódik. (+1084 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+151 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orbitális mackósajt nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

(Önanalízis: +30% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 941.]

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 941.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 939.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 937.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 937.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 937.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 935.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 933.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 931.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 929.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 927.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 925.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 923.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 921.]

* 6. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 916.]

* 7. KP: elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 914.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 914.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 912.]

* 8. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 910.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 909.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 907.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 905.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 903.]

hu 21 733 hulladék: 21 733
Hulladékgyűjtés törölve: ormánygőte csont. Hulladékgyűjtés törölve: bunthar bőr. [0 pontot használtál fel, van még 903.]

be 661 bemész a 661. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +11% harcművészetek.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 898.]

be 661 bemész a 661. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +11% harcművészetek.) A következő szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 893.]

be 661 bemész a 661. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +11% harcművészetek.) A következő szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 888.]

be 661 bemész a 661. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +11% harcművészetek.) Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 883.]

be 661 bemész a 661. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +11% harcművészetek.) Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 878.]

be 661 bemész a 661. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +11% harcművészetek.) Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 873.]

dd 119 eldobod a 119. tárgyat
Elhajítasz 4 púderkövet. [0 pontot használtál fel, van még 873.]

id 240 100 idomítod a 240. szörnyet 100 pontért
Nekikezdesz a sivatagi doareg idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. "Fogékony" tanítványod sok dolgot elsajátít a mai oktatás alkalmával is. (Még 5 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) (Önanalízis: +115% szörnyidomítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [100 pontot használtál fel, van még 773.]

hu 1549 hulladék: 1549
Hulladék, ezért nem gyűjtesz balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(171,62) kolostor (#661), orbitális mackósajt (#229)

[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Fairlight hívei emelték. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 balkezes gyűrűt 200 aranyért.
Találkozol Jockey Ewinggal. Fairlight felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hoarián bőrzekét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nodonrod kitűzőt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Chara-din fattya trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. {védettsége: 57 szúró, 57 vágó, 57 ütő ellen.} {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy kreiton fókusz (ld. enc.)} Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a szörnyismeret szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 763.]

ee 309 eladod a 309. tárgyat
Eladtál 3 arany papi karkötőt. 240 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 763.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 9176 arany. [0 pontot használtál fel, van még 763.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[187,62] Folytatod sétádat a házak közt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. {támadása: 33.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy rókafarok. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 40, gyógyulás: 6, összesen: -34 ÉP}

Ahogy végigsétálsz a hivatal-negyed főutcáján, egy különös cégtáblára leszel figyelmes. Még sosem láttál ilyet azelőtt. Egy kimondhatatlanul hosszú, kacskaringós név alkotja a tábla peremét, ami belül egy hatalmas nagyítót ábrázol. Belesel az aprócska kirakatüvegen át, de odabenn csak közönséges régiségeket látsz. Nem hagy nyugodni a kíváncsiság, és leskelődsz még egy kicsit. Milyen fura külsejű figurák jönnek-mennek a bolton át! Némi töprengés után rájössz, hogy ez a régiségüzlet nem is az, aminek látszik. Valami titok lappang a nyilvánvaló álca mögött! Ez nem más, mint a kémhálózat bejárata! (744. épület.)
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[171,62] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Felfedeztél egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hegyi góliát. {támadása: 40.} Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) Van itt egy kolostor (661. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [172,61] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy jégtroll közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 5d6+11.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégtroll bal lábát. (6 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod a jégtroll jeges testét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Mancsával a jégtroll megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-17 életpont)! A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] 1627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) [42 pontot használtál fel, van még 721.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[172,60] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy orbitális mackósajt közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 32 szúró, 18 vágó, 32 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt egyik lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [172,59] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hordóagyú mameluk. {támadása: 40.} Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk jobb első lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a hordóagyú mameluk testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Mancsával a hordóagyú mameluk megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a hordóagyú mameluk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 28 aranyat. 2639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Véres Holló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [172,58] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hordóagyú mameluk. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk szőrös testét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk szőrös testét. Kritikus ütés! (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a hordóagyú mameluk bal hátsó lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 30 aranyat. 2639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Látsz egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Babsaláta orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 679.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[173,57] Továbbra is magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy hegyi góliát. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 40.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Látsz egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+62.}

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba hullámzó testét. Kritikus ütés! (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 57 életpontot vesztettél. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 515 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a korinthai amőba hullámzó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 55 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1615, sebződés: 308, gyógyulás: 4, összesen: -304 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+133 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+125 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Önanalízis: +8% versengés.)
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 1763 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat. (Önanalízis: +8% versengés.)
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. (Önanalízis: +11% vadászat.) Hirtelen énekszóra leszel figyelmes. Úgy találod, a dal forrása a folyosó végéről érkezhet. Arra indulsz, de nem látsz semmit, ami a kellemes hang tulajdonosára utalna. Ez csakis a szirén lehet! Megpróbálsz tudomást sem venni az énekről, de ekkor az hirtelen magától elhallgat. (Önanalízis: +11% zene.) Az egyik folyosóra bekanyarodva egy fekvő, mozdulatlan alakra leszel figyelmes. Ahogy közelebb érsz, felismered, a szirén az. Rövid vizsgálódás után felfedezed a mély sebet a nyakán. Minden tudásod összeszedve a meggyógyításának lehetőségeit mérlegeled, de agyad leblokkol, és nem jut eszedbe, mit kellene tenned. Félórás töprengés után minden elhomályosul körülötted, te pedig a labirintus bejáratában találod magad.
- Ez is a próba része volt - szembesítenek gondolataid az igazsággal. (Önanalízis: +11% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). 1763 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki. (Önanalízis: +8% versengés.)
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. (201 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a csontváz hadúr lép eléd. {védettsége: 210 szúró, 51 vágó, 51 ütő ellen.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr zörgő csontjait. Kritikus ütés! (4 támadással 281 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a csontváz hadúr nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5327 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 137, gyógyulás: 4, összesen: -133 ÉP}

A folyosó hirtelen terem méretűre szélesedik. Először a két villogó szemet veszed észre, majd a hozzá tartozó test is kibontakozik a sötétből, egy csuhás alak az, aki, kezének mozdulatából ítélve, éppen varázsolni készül. Mielőtt bármit tehetnél, a varázslat létrejön. Ellenfeled ujjai felszikráznak, de ahelyett, hogy bármilyen kártékony hatást éreznél, hangos pukkanást hallasz. Rémülten támadóállásba helyezkedsz, és csak ekkor veszed észre, ellenfeled közben elteleportált a teremből. - Az áldott kövem - ébredsz rá, mi történt. - Megmentett az átokvarázslattól. Az egyetlen továbbvezető úton bizarr csápok tekeregnek - érzed belőlük a túlvilág auráját. Rohanni kezdesz előre, lehajtott fejjel. Mégis, a csápok meg-megérintenek. Szerencsére elegendő vitalitással rendelkezel, hogy ne okozzanak kárt. (Önanalízis: +11% vitalitás.) Egy villanás, és egy fekete márványból épült, hatalmas teremben találod magad. Ocsmány, tízszemű óriásférgek tekeregnek feléd. Valahogy teljes bizonyossággal csap beléd a felismerés: Ó csak nem... csak nem Zarknod piramisának kínzókamrájában vagy? A fájdalom egyszerre ezer helyről jön, ezerféleképp. Tűk hatolnak az agyadba, fogak a mellkasodba, férgek rágják magukat a combodba... Sikoltani sem vagy képes, és minden elsötétül. Amikor magadhoz térsz, a cirkuszsátor előtt találod magad. Illúzió...? Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+322 életerő.) (Önanalízis: +23% gyógyítás.) (Önanalízis: +8% versengés.)
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [174,56] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orbitális mackósajt. {támadása: 38.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3266 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Észreveszel egy csillezsályát. Találsz egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [175,56] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orbitális mackósajt. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt idétlen testét. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Bea Melindre hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (660. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) [144 pontot használtál fel, van még 535.]

m 2 mozogsz keletre
[176,56] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Látsz egy sziklafészket. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Árnyék irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! (Önanalízis: +2% mászás.) Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy griffőniksz! {max. életpontja: 61-68.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 pirkitet. 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy aranygriff! (ld. enc.) {max. életpontja: 89-96.}

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranygriff bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) 725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 grifftojást. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! (Önanalízis: +2% bányászat.) [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy hordóagyú mameluk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk szőrös testét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel megütöd a hordóagyú mameluk fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a hordóagyú mameluk testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 24 aranyat. 2639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 489.]

bb 148 122 601 beraksz a bankba a 148. tárgyat (122 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 66 mocsári penkét. Beraksz a bank széfjébe 22 dözmöng szivet. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

szk 229 keresed a 229. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy orbitális mackósajtot. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 479.]

* 2. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

* 3. BP: elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 479.]
Fürgén varázsolsz! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 477.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 476.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 5. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új ében toboz. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 466.]

* 6. BP: eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat
Sajnos nincs nálad nehezék. Sajnos nincs nálad mópat tetem. Sajnos nincs nálad arkog kő. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

* 7. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2006. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

* 8. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 436.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 152. tárgyat (617 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 224 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hegyi góliát. {támadása: 40.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hegyi góliát jobb karját. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 396.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 184 TVP-t kell elköltened.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hordóagyú mameluk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 411-510.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 217 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a hordóagyú mameluk testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Mancsával a hordóagyú mameluk végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk melléd csap a farkával! A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 24 aranyat. 2639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 356.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 144 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 316.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy hordóagyú mameluk. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 411-510.} Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 150 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megcsapod a hordóagyú mameluk bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával oldalba lök. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a hordóagyú mameluk a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 25 aranyat. 2639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 2 36 fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [36 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 2, 4.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 739 pontot. A következő körben tehát 939 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY)
A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő.

ARANYGRIFF (304. SZÖRNY)
Az aranygriffek ritka, de csodaszép teremtmények. Legfeljebb a sziklafészkekben találkozhatsz velük. Nyilvánvaló, hogy miért fenyegeti a kipusztulás ezeket a lényeket: aranyló tolluk miatt a vadorzók régen tömegével vadászták őket. Azért az aranygriffet sem kell félteni: hatalmas csőrével és éles karmaival képes megvédeni a fészkét a betolakodók ellen.

ARANYTOLL (572. TÁRGY)
Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte.

KARAKTERLAP

Mitheithel, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 598. fordulód.

Erő: 78 (102) Szint: 47 Merészség: 5/5 Magasság: 163 cm
IQ: 87 (93) Támadás: 74 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 75 (78) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 183/301 év
Egészség: 66 (71) Életpont: 890/787 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 78 (92) Varázspont: 2996/93 Pénz: 1724 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 508/166 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 30
Eddig összesen 4997 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 58017 TP-t kaptál. Jelenleg 15293185 TP-d van. A következő szinthez még 1206815 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, Shear'niz'il. A 598. fordulódban 9176 arany került a bankszámládra. 9176 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 ökölvívás: 31/76 (+9%) szúrófegyverek: 34/24
vágófegyverek: 35/49 (+3%) ütőfegyverek: 32/23 lőfegyverek: 33/99 (+6%)
dobófegyverek: 35/50 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56/3 2. nyomkövetés: 159/62 (+30%) 3. mászás: 30/88 (+2%)
4. csapdakészítés: 40/65 (+6%) 5. csapdaészlelés: 21/94 6. gyógyítás: 198/25 (+34%)
7. titkosírás: 39/6 8. felderítés: 31/72 9. szörnyidomítás: 20/91 (+115%)
10. teológia: 136/95 (+50%) 11. taumaturgia: 82/74 (+28%) 12. szerencsejáték: 8/80
13. versengés: 16/85 (+32%) 14. harcművészetek: 26/65 (+66%) 15. zene: 98/38 (+11%)
16. szörnyismeret: 220/67 (+30%) 17. pszi: 43/8 (+6%) 18. zárnyitás: 17/91
19. vadászat: 36/17 (+11%) 20. vitalitás: 5/71 (+11%) 21. bányászat: 42/72 (+19%)
22. úszás: 18/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ovgun (#325) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) áldomás II (#169)
kí koncentráció (#69) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
armageddon (#218) >> ongóliant hadúr (#178) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> tollaskígyó (#635)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) puha ütés (#60) >> Arsa (#964)
puha ütés (#60) >> méregféreg (#784) puha ütés (#60) >> sziklaskorpió (#339)
puha ütés (#60) >> méregelementál (#306) pusztító végzet (#106) >> zafír sárkány (#329)
pusztító végzet (#106) >> márvány sárkány (#328) pusztító végzet (#106) >> smaragd sárkány (#326)
pusztító végzet (#106) >> Shear'niz'il (#7005) puha ütés (#60) >> mösze uralkodó (#789)
pusztító végzet (#106) >> drótszőrű mópat (#426) tűzgolyó (#155) >> Friedurgonoma (#7009)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288)
fürgülés (#92) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> rozmár sámán (#655)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> kultúrmasztodon (#227) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el!
3.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (teljesítve)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián.
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 3 arany papi karkötő (#309) 1 balkezes gyűrű (#1549)
22 dözmöng szív (#122) 2 gyöngymangó (#135) 3 isteni könnycsepp (#260)
15 jégkristály (#593) 1 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449)
66 mocsári penke (#148) 4 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360)
1 rézdarab (#70) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1419 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 6 borkonyó bibe (#312)
2 ében toboz (#578) 1 ezüstshuriken (#327) 1 grifftojás (#179)
1 korinthai talizmán (#814) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 mithril (#352)
8 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(171,62) kolostor (#661), orbitális mackósajt (#229), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), hegyi góliát (#244)
(172,58) hordóagyú mameluk (#254), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(172,59) hordóagyú mameluk (#254), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534)
(172,60) Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), orbitális mackósajt (#229)
(172,61) jégtroll (#164), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(173,57) hegyi góliát (#244), törpe bánya (#435), korinthai amőba (#420), csontváz hadúr (#423), érclelőhely
(174,56) orbitális mackósajt (#229), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(175,56) orbitális mackósajt (#229), kolostor (#660), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(176,56) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), griffőniksz (#106), aranygriff (#304), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), hegyi góliát (#244)

Üzenet küldése a karakternek