595. forduló, 597. forduló, Mitheithel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 8. 15h:29'
EZ A 598. JÁTÉKHETED, 596. FORDULÓD
599. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4479
SZÁMLA : XXXX

MITHEITHEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,32] koordinátán. Természetes, hogy eközben nem történt semmi. Zu'lit tarsolya termel 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 79 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+542 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+148 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-19 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy részeg kalandozó nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

És mintha ez nem volna elég, a táborozás alatt újabb lényre bukkantál a keresettből. A csata úgy néz ki elkerülhetetlen.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

(Önanalízis: +45% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 737.]

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 737.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 733.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 733.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 733.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 731.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 729.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 727.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 725.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 723.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 719.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 717.]

* 6. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 712.]

* 7. KP: elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 710.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 710.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 708.]

* 8. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 705.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 703.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 699.]

kno 16 4 képesség-növelés 16
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.)
[0 pontot használtál fel, van még 699.]

tno 1 3 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

pki 4800 kiveszel a bankból 4800 aranyat
Kiveszel a bankból 4800 aranyat. A számládon van még 10076 arany. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

be 624 4 bemész a 624. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Bemutatkozol az elfnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 10076 arany van a számláján. óhajt esetleg kivenni valamennyit?
Elmondod, hogy 4 extra széfhelyet szeretnél bérelni a tárgyaidnak. Kibéreled őket: mostantól 24 féle tárgyat rakhatsz a széfedbe. [5 pontot használtál fel, van még 694.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 689.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +89 max. életerő, +89 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 684.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[183,31] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 674.]

ve 396 6 megveszed a 396. tárgyat 6
Vásároltál 6 álomport. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

ve 20 1 megveszed a 20. tárgyat 1
Vásároltál 1 fúvócsövet. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

ve 170 200 megveszed a 170. tárgyat 200
Vásároltál 200 spirituszt. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

m 8 mozogsz északra
[183,30] Továbbmész a város utcáján. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+4.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a kék rothasztó fejét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Fókuszpengével súrolod a kék rothasztó jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével súrolod a kék rothasztó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 11119 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 159, gyógyulás: 172, összesen: +13 ÉP}

(Önanalízis: +8% versengés.)
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 1763 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz. (Önanalízis: +8% versengés.)
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 1763 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. (Önanalízis: +8% versengés.)
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (248 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy az ősi szellem agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad. {egyik sebzési módja: 2x 8d8+37.}

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősi szellem jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősi szellem jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Nitmák pengével megvágod az ősi szellem fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. (Önanalízis: +2% vitalitás.) Az ősi szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5326 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 111, gyógyulás: 90, összesen: -21 ÉP}

Egy hatalmas terembe értél. Látszólag nem vezet tovább út az egyik irányba sem. Megállsz a helyiség közepén és körbekémlelsz. Szíved majd kiugrik a helyéről, amikor megpillantod a három egymáshoz közelálló szempárt, amely a sötétségből téged vizsgálgat. Hamarosan a hozzá tartozó test körvonalait is ki tudod venni. Rögtön beugrik, kicsoda-micsoda. Mindig is gyűlölted a halálelementálokat. Rémülten tapogatózol az ujjadra húzott gyűrű után, és az égiekhez fohászkodsz, hogy e varázstárgy csak most ne hagyjon cserben. Mintha lassított felvételben látnád: a lény támadásra nyitja száját, hogy leheletével Leah birodalmába küldhessen, de szinte ugyanebben a pillanatban megment az ujjadra húzott tárgy. Amint újra felkapod fejed, megnyugodva tapasztalod, hogy támadód már ugyancsak köddé vált. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Az egyetlen továbbvezető úton bizarr csápok tekeregnek - érzed belőlük a túlvilág auráját. Arcodat eltakarva, futni kezdesz a folyosón. A csápok súrolnak, de nem érzed a természetellenes öregedés borzalmas sokkját - magas vitalitásodnak köszönhetően. (Önanalízis: +11% vitalitás.) Egy villanás, és egy fekete márványból épült, hatalmas teremben találod magad. Ocsmány, tízszemű óriásférgek tekeregnek feléd. Valahogy teljes bizonyossággal csap beléd a felismerés: Ó csak nem... csak nem Zarknod piramisának kínzókamrájában vagy? A fájdalom egyszerre ezer helyről jön, ezerféleképp. Tűk hatolnak az agyadba, fogak a mellkasodba, férgek rágják magukat a combodba... Sikoltani sem vagy képes, és minden elsötétül. Amikor magadhoz térsz, a cirkuszsátor előtt találod magad. Illúzió...? Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+132 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+130 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Önanalízis: +8% versengés.)
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. {max. életpontja: 201-240.} Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 18 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 41, gyógyulás: 6, összesen: -35 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Van itt egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 614.]

ve 240 1 megveszed a 240. tárgyat 1
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

m 3 mozogsz délkeletre
[184,31] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 11400 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy Vlagyimir szobrát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb karját. Kritikus ütés! (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 2 fekete gyöngy. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 44, gyógyulás: 6, összesen: -38 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.). Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 604.]

bb 352 244 717 beraksz a bankba a 352. tárgyat (244 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mithrilt. Beraksz a bank széfjébe 19 kvazárt. Beraksz a bank széfjébe 1 kij formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [23200 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 Harcosok Könyve. (ld. enc.)] - Nagyszerű munkát végeztél! Nem hittük, hogy képes lesz bárki is megtalálni a rég halottnak hitt lovagot. Jutalmul fogadd el ezt a bőrkötéses könyvet, komoly mágikus hatalommal bír. A következő megbízásod - ami minden bizonnyal hosszú ideig az utolsó is lesz - kutasd fel Techiulant, a Thargodan herceget, pusztítsd el, és hozd el amulettjét! A bölcsek szerint ez az egyetlen mágikus eszköz, amely az udvar egyik neves személyén segíthet. - kérdőn felvonod a tekinteted - te is hallottál olyasmit, hogy Borax megbetegedett, és maga Vlagyimir járt nála, gyógymódot ajánlva, de ez eddig csak nagyon kósza pletykának tűnt. Nagyon reméled, hogy nem válsz eszközzé Vlagyimir kezében! Látva bizonytalanságodat, a hivatalnok folytatja. - Hidd el, ez talán a legfontosabb az összes eddigi küldetés közül! Jutalmul megkapod az előző könyv második kötetét. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 599.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[185,31] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívői építették. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).

(Továbbmész...) [186,32] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 29.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}

A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 33.} Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. Kritikus ütés! (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 8 madártoll. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,33] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. {támadása: 34.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 569.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[188,34] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bűbájlidérc lehet. {támadása: 60.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 27 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 27 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 154, gyógyulás: 4, összesen: -150 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+228 életerő.) (Önanalízis: +23% gyógyítás.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,34] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz Rodger kezdő üstjét. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 509.]

szk 393 keresed a 393. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy purifikátor császárt. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 499.]

* 2. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

* 3. BP: elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 499.]
Szupersebesen mormolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 497.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 5. BP: elmormolod a 238. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 6. BP: eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat
Sajnos nincs nálad nehezék. Sajnos nincs nálad mópat tetem. Sajnos nincs nálad arkog kő. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 7. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 598. játékheted és a 596. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 8. BP: elmormolod a 15. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 152. tárgyat (617 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 457.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 417.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 377.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 337.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 297.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 2 17 fejleszted a 2. tulajdonságodat 17 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [17 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-89 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 16, 9.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 737 pontot. A következő körben tehát 937 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HARCOSOK KÖNYVE (719. TÁRGY)
Ez a könyv remek tanácsokkal szolgál egy kezdő vagy haladó harcos számára. Nagyhatalmú mágiája, csakúgy, mint a lapokon rejlő bölcsesség, meghozza a kívánt eredményt - ha elolvasod a H 719 paranccsal, 50 TVP árán, akkor szúró, vágó és ütőfegyver szakértelmed közül a legalacsonyabb megnő hárommal (ha ökölvívásod magasabb, mint az ütő, és alacsonyabb, mint a vágó vagy szúró, akkor ökölvívásod fog nőni az ütő helyett - csupán a szint számít, a fegyverszakértelem fejlődés %-os értéke nem!). A könyv nem átadható, nem ellopható, és használat után megsemmisül.

TŰZRAKÓ HELY (1169. TÁRGY)
Nocsak, mi van itt! Elszenesedett farönköket látsz egymásra rakva, furcsán szabályos összevisszaságban. A levegőben ínycsiklandó illatok szállnak, valaki itt finomat evett, olyan finomat, aminek a szokásos ürge- és hamulúdvacsoráid, valamint a gyümölcsgyűjtő túráidat követő étkezéseid a nyomába sem érhetnek.
Körülnézel, a gyomrod ellen intézett gaztett előidézőjét keresed! A következő pillanatban egy aprócska gnóm ugrik eléd, kezében egy bundás tatucombot szorongat. Rövid beszélgetés után (lásd lejjebb, Rodger üstjének enciklopédiájában), megtudod tőle, mi kell ahhoz, hogy neked adja az üstöt, ami annak idején Rodgernek, Borax volt szakácsának tulajdona volt. Miközben mesél, sajnálkozva jegyzi meg, hogy épp most végzett a sült tatucombbal, melyet örömmel megosztott volna veled. Sebaj, majd legközelebb.
Ezentúl minden alkalommal, amikor tűzrakó helyre bukkansz, és a gnómot a környékén találod, meg fog kínálni egy adag étellel (ezt sehol nem jelöljük, a kaja rögtön elfogyasztásra, a bendődbe kerül). Ha a jellemed túl gonosz, teljesen más a helyzet, a gnóm rá fog jönni, hogy rosszban sántikálsz. Ilyenkor sem kajában, sem szívélyes fogadtatásban nem lesz részed (de azért Rodger üstjét megszerezheted tőle, ha hozod a tárgyakat, amire szüksége van).

RODGER ÜSTJE KEZDŐKNEK (1167. TÁRGY)
A gnóm mesélni kezd:
- Nos, ha te is szeretnél ilyen finomakat enni, Rodger üstje az, ami kell neked. Már egy éve, hellyel-közzel mindennap az ebben főzött ételekkel táplálkozom, és nézz rám!... Persze nem láttál előtte, de megizmosodtam. Manapság már a Túlélők Földje szörnyei csak úgy menekülnek előlem, nem úgy, mint annak előtte, amikor még a rejtőzködés volt a legkiemelkedőbb szakértelmem.
Teljesen meghatnak a szavak, és vágyakozásteljes tekintettel méregeted a fényesre suvickolt üstöt, ami a gnóm lábánál fekszik.
- Szeretnél egy ilyet te is? Hajlandó vagyok neked adni, magamnak majd átcsempésztetek egy újabbat a csatornán keresztül. Van egy ismerősöm a folyóőrök között. Szóval, ha tényleg szeretnéd, csak pár dolgot kérnék tőled cserébe azokból az alapanyagokból, amik elengedhetetlenek egy-egy jó főzőcskézéshez! Hozz hát 6 álomport, 6 móri gyümölcsöt, 1 grifftojást és 1 ormánygőte csontot, és ha ezt megteszed, az üst a tied lehet. Cserébe még az első, és egyben legegyszerűbb étel receptjét is neked ajándékozom.
Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1167 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik tűzrakó helynél. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1167 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd.
A kezdőüst remek választás azoknak, akik el akarnak kezdeni főzőcskézni. Bár a bonyolultabb fogásokhoz egy jobb üst kell majd, az ételek többségét ebben is elkészítheted.
Az üst nem átadható.

KARAKTERLAP

Mitheithel, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 596. fordulód.

Erő: 78 (102) Szint: 47 Merészség: 5/5 Magasság: 163 cm
IQ: 87 (93) Támadás: 74 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 75 (78) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 183/301 év
Egészség: 66 (71) Életpont: 890/890 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 78 (92) Varázspont: 2996/4 Pénz: 401 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 497/272 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 30
Eddig összesen 4957 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59644 TP-t kaptál. Jelenleg 15192977 TP-d van. A következő szinthez még 1307023 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, Shear'niz'il. A 596. fordulódban 10076 arany került a bankszámládra. 10076 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 ökölvívás: 31/57 szúrófegyverek: 31/22 (+1%)
vágófegyverek: 35/44 ütőfegyverek: 32/23 lőfegyverek: 33/79 (+6%)
dobófegyverek: 35/49 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56/3 (+11%) 2. nyomkövetés: 158/90 (+6%) 3. mászás: 30/84
4. csapdakészítés: 40/53 (+6%) 5. csapdaészlelés: 21/94 6. gyógyítás: 197/91 (+23%)
7. titkosírás: 39/6 8. felderítés: 31/72 9. szörnyidomítás: 19/76
10. teológia: 136/20 (+39%) 11. taumaturgia: 82/37 (+15%) 12. szerencsejáték: 8/80
13. versengés: 16/53 (+32%) 14. harcművészetek: 25/11 15. zene: 98/27
16. szörnyismeret: 219/92 (+445%) 17. pszi: 42/98 (+6%) 18. zárnyitás: 17/91
19. vadászat: 36/6 20. vitalitás: 5/60 (+13%) 21. bányászat: 42/20
22. úszás: 18/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ovgun (#325) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) áldomás II (#169)
kí koncentráció (#69) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
armageddon (#218) >> ongóliant hadúr (#178) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> tollaskígyó (#635)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) puha ütés (#60) >> Arsa (#964)
puha ütés (#60) >> méregféreg (#784) puha ütés (#60) >> sziklaskorpió (#339)
puha ütés (#60) >> méregelementál (#306) pusztító végzet (#106) >> zafír sárkány (#329)
pusztító végzet (#106) >> márvány sárkány (#328) pusztító végzet (#106) >> smaragd sárkány (#326)
pusztító végzet (#106) >> Shear'niz'il (#7005) puha ütés (#60) >> mösze uralkodó (#789)
pusztító végzet (#106) >> drótszőrű mópat (#426) tűzgolyó (#155) >> Friedurgonoma (#7009)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288)
fürgülés (#92) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> rozmár sámán (#655)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> kultúrmasztodon (#227) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el!
3.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián.
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 deus ex machina (#1)
3 isteni könnycsepp (#260) 7 jégkristály (#593) 13 kaja (#2)
1 kij formázó minta (#717) 1 kristályfolyadék (#449) 19 kvazár (#244)
1 mithril (#352) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
3 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
147 arany (#50) 7 álompor (#396) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fúvócső (#20) 2 gyöngymangó (#135) 1 Harcosok Könyve (#719)
1 kék orchidea (#68) 8 madártoll (#112) 2 púderkő (#119)
1 rothasztó talizmán (#815) 2 sáfránypor (#211) 198 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, kék rothasztó (#421), ősi szellem (#422), őrült varázsló (#255)
(183,31) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), részeg kalandozó (#187)
(185,31) őrült varázsló (#255), kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár
(186,32) részeg kalandozók (#187), őrült varázsló (#255)
(187,33) Tharr rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), bávatag golombár (#165)
(188,34) trikornis herceg (#261), Tharr rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), bűbájlidérc (#761)
(189,34) tűzrakó hely (#1169), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)

Üzenet küldése a karakternek