Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 15. 9h:37' EZ A 609. JÁTÉKHETED, 596. FORDULÓD 610. játékheted kezdete: dec. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 661 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb fejét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a chaktra vadászeb fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A pestisaura 4 ép-t sebez. A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A chaktra vadászeb szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14730 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1994, sebződés: 0, gyógyulás: 169, összesen: +169 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
hu 190 873 305 | hulladék: 190 873 305 |
hh 1269 504 841 | használod az 1269. tárgyat az 504. tárgyat a 841. tárgyat |
vv 147 247 11 | elmormolod a 147. varázslatot a 247. varázslatot a 11. varázslatot |
vv 222 364 187 | elmormolod a 222. varázslatot a 364. varázslatot a 187. varázslatot |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 116 30 267 | t. energia kisütése: 116 30 267 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 905 5 900 | mozogsz 905 5 900 |
lm 8 13 16 | mozogsz 8 13 16 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 661 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drag'kór kolosszus vastag combját. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drag'kór kolosszus bal lábát. (7 támadással 815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a drag'kór kolosszus jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled 19 pontot sebződik a pestisaurától. A drag'kór kolosszus feléd döf, de csak ijesztésképp. A drag'kór kolosszus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15645 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2137, sebződés: 0, gyógyulás: 188, összesen: +188 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 661 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő pszi kristály. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drag'kór sámánúr testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (7 támadással 853 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A drag'kór sámánúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16000 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2178, sebződés: 39, gyógyulás: 12, összesen: -27 ÉP}
lm 24 21 27 | mozogsz 24 21 27 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 661 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drag'kór féregűző testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drag'kór féregűző bal karját. (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted a drag'kór féregűző izmos alkarját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 75 életpontot sebeztél. A pestisaura 12 ép-t sebez. A drag'kór féregűző feléd döf, de csak ijesztésképp. A drag'kór féregűző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14892 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2154, sebződés: 0, gyógyulás: 119, összesen: +119 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 661 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 817 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a krathan csontváz testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 78 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A krathan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16121 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2113, sebződés: 20, gyógyulás: 12, összesen: -8 ÉP}
vv 205 109 187 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 187. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 661 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák fejét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 852 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A pengekarú nitmák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15686 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1979, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [235,10] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy veszett gorilla került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 661 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a veszett gorilla csapzott bundáját. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a veszett gorilla testét. (7 támadással 842 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a veszett gorilla nyakát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 71 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). A veszett gorilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A veszett gorilla megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A veszett gorilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15127 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2140, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [236,10] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy veszett gorilla. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 661 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla bal oldalát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a veszett gorilla csapzott bundáját. (7 támadással 829 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a veszett gorilla csapzott bundáját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Mancsával a veszett gorilla végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A veszett gorilla belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A veszett gorilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15127 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2122, sebződés: 56, gyógyulás: 8, összesen: -48 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 661 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 821 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a krathan csontváz fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Pestisaurád 12 sebzést okoz. A krathan csontváz vágása nem talált el. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A krathan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16121 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2090, sebződés: 22, gyógyulás: 12, összesen: -10 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 882 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 827 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [238,10] Továbbra is síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő bosszantó apróság mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 662 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság fejét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (7 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. A pestisaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A bosszantó apróság karmai majdnem eltalálnak! Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22349 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2106, sebződés: 81, gyógyulás: 29, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [239,10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy animált korall. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 463 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az animált korall porózus testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az animált korall testét. (7 támadással 738 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod az animált korall testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Az animált korall csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ent pásztorbottal megpöccinted az animált korall porózus testét. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod az animált korall testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Az animált korall elhibázza az ütést csápjával. Az animált korall összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17327 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2240, sebződés: 16, gyógyulás: 97, összesen: +81 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 662 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor jobb oldalát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 592 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted az elemi pulzátor nyakát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 12471 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1906, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [241,10] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lidérctűz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 662 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 137 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 70 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Ez mellément. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 95 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 67 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a lidérctűz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10796 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 439, gyógyulás: 8, összesen: -431 ÉP}
(Továbbmész...) [242,10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy elemi pulzátor. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 662 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor bal oldalát. (5 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod az elemi pulzátor bal szárnyát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. A pestisaura 7 ép-t sebez. Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 12471 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1880, sebződés: 10, gyógyulás: 143, összesen: +133 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 662 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 792 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a krathan csontváz testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16121 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2093, sebződés: 18, gyógyulás: 184, összesen: +166 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[244,10] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy vastagbőrű mutak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 397 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször eltalálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütögeted a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A pestisaura 4 ép-t sebez. A vastagbőrű mutak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 87 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak feléd szúr agyarával, de nem talál. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled 18 pontot sebződik a pestisaurától. Patájával a vastagbőrű mutak kissé megtaszít. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 88 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16342 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2165, sebződés: 215, gyógyulás: 220, összesen: +5 ÉP}
h 1602 27 40 | használod az 1602. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
ek 502 20 | t. energia kisütése: 502 20 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 22 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért |
KRATHAN PALLOS (855. TÁRGY) Ez a pallos a legendás krathan légió hadvezéreinek közkedvelt fegyvere volt, ormótlan mérete és súlya ellenére szakértő kezében még ma is életveszélyesnek tűnhet. A pallos használatához legalább 25. szintű vágófegyver szakértelemre van szükség, 5d6+5 a sebzése, a védettségedhez 3-at, a max. ÉP-dhez pedig 30-at ad, ha ezt választod fegyveredül. |
DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY) Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép. Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként. Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz). |
Erő: | 74 (115) | Szint: | 51 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 72 (84) | Támadás: | 120 (123) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 72 (79) | Védekezés: | 185 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/37 év |
Egészség: | 73 (107) | Életpont: | 1487/2165 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 72 (84) | Varázspont: | 3611/1390 | Pénz: | 67055 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 81/53 | Pszi pont: | 701/222 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 27/32 |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | *49/100 (+6%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | *37/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/69 | 2. nyomkövetés: | 146/92 | 3. lopás: | 11/61 |
4. mászás: | 25/18 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 33/84 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 32/8 (+18%) |
7. gyógyítás: | 80/23 | 8. titkosírás: | 6/69 | 9. felderítés: | 32/51 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 207/45 (+120%) | 12. taumaturgia: | 131/81 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 5/62 | 14. versengés: | 13/38 | 15. zene: | 3/97 |
16. szörnyismeret: | 29/16 (+34%) | 17. pszi: | 61/10 (+5%) | 18. zárnyitás: | 25/23 (+18%) |
19. vadászat: | 15/5 | 20. vitalitás: | 5/49 | 21. bányászat: | 43/25 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 3/25 | 24. csapatmunka: | 9/62 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 243 | |||
5. varázslat sebzés: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 30% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), férfiak (#998), nők (#999) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) | mágikus ütés (#147) |
elme dominanciája (#247) | csapdaészlelés (#222) | tolvajvér (#364) | szürkeáll. aktiv (#71) |
nagyobb agypajzs (#120) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még senki sem jött rá, hogy az arkog kövek alkotják a káosz igaz esszenciáját. Hozz oltáromhoz ötvenet, és ezzel megvan a legnagyobb Káoszvihar első porszeme! |
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XXX. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 293 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 502 Ebbe eddig 21 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | drag'kór bökő (#873) | 2 | ezüstdarab (#326) | 6 | hajító csillag (#939) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 62 | kaja (#2) | 7 | kerek kő (#19) | |||
8 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kristály (#618) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | tüske (#22) | 12 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
884 | arany (#50) | 5 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | krathan pallos (#855) | |||
4 | madártoll (#112) | 13 | ragasztó (#83) | 40 | víz (#27) |