Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 16. 12h:51' EZ A 783. JÁTÉKHETED, 595. FORDULÓD 784. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 34 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX |
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vadkos testét. (8 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {KCC:} Kyorgölő késsel valamennyire megsebezgeted a vadkos testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A vadkos feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel gyengén megütögeted a vadkos tömzsi lábát. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel megérinted a vadkos testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. A vadkos szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 81 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vadkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
8441 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1276, sebződés: 152, gyógyulás: 273, összesen: +121 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 69. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos torát. (2 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megérinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel súrolod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megbököd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 7, gyógyulás: 37, összesen: +30 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
im 0 4 | imádkozol |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az esthari vérszopó jobb első lábát. (9 támadással 1059 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). Transzformálsz! (+105 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel néhányszor megkarcolod az esthari vérszopó bal első lábát. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Előremozdulva, az esthari vérszopó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az esthari vérszopó testét. Kritikus ütés! (2 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megérinted az esthari vérszopó bal első lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Az esthari vérszopó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Előremozdulva, az esthari vérszopó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Az esthari vérszopó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
12637 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2128, sebződés: 487, gyógyulás: 420, összesen: -67 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor megpöccinted a vadkos fejét. (8 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel gyengén megszurkálod a vadkos testét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A vadkos szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Összetipor lábával. 73 életpontot vesztettél. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor megpöccinted a vadkos jobb első lábát. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod a vadkos előremeredő szarvát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Húsodat át- meg átjárja a vadkos szarva. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Összetipor lábával. 76 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
8441 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1292, sebződés: 207, gyógyulás: 274, összesen: +67 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a púpos zsokarg bal karját. (5 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a púpos zsokarg bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 7873 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 74, gyógyulás: 151, összesen: +77 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod az esthari vérszopó jobb oldalát. (11 támadással 1272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+255 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő késsel néhányszor megkarcolod az esthari vérszopó testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A fényaura 13 ép-t sebez. Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel súrolod az esthari vérszopó fejét. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megkarcolod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az esthari vérszopó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12637 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2199, sebződés: 622, gyógyulás: 461, összesen: -161 ÉP}
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor súrolva eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (8 támadással 904 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel néhány helyen meghorzsolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 336 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod az ősquwarg fejét. (3 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod az ősquwarg testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 34 arany, -2 ÉP] 20397 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2161, sebződés: 682, gyógyulás: 467, összesen: -215 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg ősmágus testét. Kritikus ütés! (3 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megkarcolod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 4 gyöngymangó. 10391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 48, gyógyulás: 88, összesen: +40 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (52 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (9 támadással 1053 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel néhány helyen meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fényaurád működik (3 ép-t sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a kisebb quwarg isten többször is megmar! (2 támadástól 436 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyengén megütögeted a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (7 támadással 809 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 421 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +85 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és 4 arany. 45766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 2670, sebződés: 943, gyógyulás: 606, összesen: -337 ÉP}
v 198 243 48 | elmormolod a 198. varázslatot |
[243,48] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy veszett gorilla közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted a veszett gorilla jobb karját. (8 támadással 1287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+258 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megérinted a veszett gorilla bal karját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A veszett gorilla belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A veszett gorilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
12197 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1893, sebződés: 144, gyógyulás: 308, összesen: +164 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted az aranyfecske testét. (6 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). {KCC:} Kyorgölő késsel meghorzsolod az aranyfecske testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 70 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 78, gyógyulás: 159, összesen: +81 ÉP}
be 750 | bemész a 750. épületbe |
kld 18 | küldetés végrehajtása 18 |
hu 272 116 878 | hulladék: 272 116 878 |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a tarajos mandrag torát. (10 támadással 927 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel néhány helyen meghorzsolod a tarajos mandrag torát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. A tarajos mandrag csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fémrúd felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tarajos mandrag testét. (5 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a tarajos mandrag bal középső lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A tarajos mandrag csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzhegyű nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
11999 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1814, sebződés: 460, gyógyulás: 458, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [244,46] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.
Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a smaragdgólem testét. (9 támadással 1025 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Kyorgölő késsel gyengén megszurkálod a smaragdgólem testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel meghorzsolod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel megbököd a smaragdgólem testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 11629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1428, sebződés: 262, gyógyulás: 343, összesen: +81 ÉP}
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor súrolod az ősi szellem áttetsző karját. (8 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod az ősi szellem szellemtestét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Az ősi szellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 27, gyógyulás: 129, összesen: +102 ÉP}
(Továbbmész...) [244,45] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy lidérctűz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 77 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel gyengén megütögeted a lidérctűz lángtestét. (8 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor súrolod a lidérctűz esszenciáját. Kritikus ütés! (8 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 75 életpontot vesztettél. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor súrolod a lidérctűz testét. (8 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 80 életpontot vesztettél. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a lidérctűz esszenciáját. (9 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 53 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a lidérctűz testét. Kritikus ütés! (8 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 62 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.)
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 720, gyógyulás: 113, összesen: -607 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel megkarcolod az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő regeneráló gyűrű felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 70 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 80, gyógyulás: 160, összesen: +80 ÉP}
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [244,43] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [243,43] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zseléféreg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. (229 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor súrolva eltalálod a zseléféreg testét. Kritikus ütés! (8 támadással 957 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A zseléféreg farkával megérint. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a zseléféreg farkát. Kritikus ütés! (8 támadással 1308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+262 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A zseléféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a zseléféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 96 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 vörös zselét. 13672 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 2290, sebződés: 586, gyógyulás: 531, összesen: -55 ÉP}
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted az aranyfecske farkát. (6 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 69 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 79, gyógyulás: 160, összesen: +81 ÉP}
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,60] Épületek tűnnek fel.
ve 122 20 | megveszed a 122. tárgyat 20 |
ve 272 1 | megveszed a 272. tárgyat 1 |
m 5 5 2 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[243,43] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Felfedeztél egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szörnyen éhezel. (-53 életerő.)
(Továbbmész...) [244,43] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
ek 503 231 41 | t. energia kisütése: 503 231 41 |
[231,41] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban sakálok üvöltenek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elendil lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
p 195 15 | használod a 195. pszi képességet |
ef 20 520 | energia fejlesztése 20 |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted a natharion gólem bal lábát. (8 támadással 950 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A natharion gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a natharion gólem testét. (6 támadással 971 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a natharion gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A natharion gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
13100 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1936, sebződés: 219, gyógyulás: 435, összesen: +216 ÉP}
szk 461 | keresed a 461. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat |
Erő: | 88 (133) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 82 (98) | Támadás: | 74 (83) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 82 (98) | Védekezés: | 133 (143) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/50 év |
Egészség: | 82 (104) | Életpont: | 1719/1937 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 85 (110) | Varázspont: | 3100/1447 | Pénz: | 5605 arany | Kép. pont: | 106 |
Tudatpont: | 42/1 | Pszi pont: | 617/184 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/44 | ökölvívás: | 52/80 (+10%) | szúrófegyverek: | 22/20 (+4%) |
vágófegyverek: | 31/84 | lőfegyverek: | 3/55 | dobófegyverek: | 37/97 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 231,41 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/86 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 146/35 (+20%) | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 33/64 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 37/18 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/82 |
7. gyógyítás: | 110/95 | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/62 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 236/21 (+91%) | 12. taumaturgia: | 141/58 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 11/44 (+10%) | 14. versengés: | 24/85 (+16%) | 15. harcművészetek: | 56/3 |
16. zene: | 14/40 | 17. szörnyismeret: | 57/34 (+30%) | 18. pszi: | 54/83 (+12%) |
19. zárnyitás: | 26/32 | 20. vadászat: | 16/64 | 21. vitalitás: | 4/79 (+5%) |
22. bányászat: | 46/22 (+12%) | 23. testépítés: | 1/51 | 24. úszás: | 17/68 |
25. főzés: | 21/13 (+9%) | 26. csapatmunka: | 3/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 57 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 30 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 150 darabot ) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg felderítő (#299), ősquwarg (#300), quwarg szabotőr (#301), quwarg ősmágus (#302), quwarg lázhozó (#478), quwarg széltáncos (#540), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwaxotix (#961), aranyfecske (#283), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fagymágus (#650), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 46 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | vámpirizáció (#1) | kí koncentráció (#69) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | 22. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
armageddon (#218) | >> | Sötétség Hercege (#296) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 32. szintű lényekre | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0) |
3.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 407, pontszámod: 7024. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1079 TU szükséges.) tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 100 TU. szükséges még: 10 TU. Az új képesség készen van, de még 52 nap szükséges, hogy használhassátok. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 8 | madártoll (#112) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 4 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
441 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
10 | spiritusz (#170) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | vörös zselé (#862) |