Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 20. 12h:14' EZ A 598. JÁTÉKHETED, 595. FORDULÓD 599. játékheted kezdete: jún. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 333 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
Az első támadással első ében vágtázót ellen indulsz.
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
[első ében vágtázó:] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. [második ében vágtázó:] Máris repül feléd néhány ében nyílvessző. 159 életpontot sebződsz. [kentaurusz:] A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. A becsapódástól 103 életpontot vesztettél.
Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében vágtázó izmos karját. (9 támadással 1124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kissé megkarcolod az ében vágtázó jobb vállát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (31 ép-t sebezve). [első ében vágtázó:] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. [második ében vágtázó:] Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 78 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 58 életpontot vesztettél.
[első ében vágtázó:] Az első ében vágtázó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Újabb ellenfél után nézel, második ében vágtázó lesz az.
Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében vágtázó szügyét. (9 támadással 1125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod az ében vágtázó izmos karját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). [második ében vágtázó:] A második ében vágtázó szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 60 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 60 életpontot vesztettél. [második ében vágtázó:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Mivel kentaurusz áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt.
Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a kentaurusz jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 798 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Wakizashival végigvágod a kentaurusz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). [kentaurusz:] Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 64 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] A kentaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
[első ében vágtázó:] 10349 tapasztalati pontot kaptál. [második ében vágtázó:] 10349 tapasztalati pontot kaptál. [kentaurusz:] 5941 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 3683, sebződés: 675, gyógyulás: 476, összesen: -199 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rohansz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Wakizashival végigmetszed a ryuku csapásvezető nyakát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 2, gyógyulás: 66, összesen: +64 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 138. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 385. varázslatot a 363. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 14. varázslatot |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 992. tárgyat |
v 181 185 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,58] Épületek tűnnek fel.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Mérgelődsz egy sort, hogy nincs nálad 20 arany a belépőre, majd bánatosan odébbállsz. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
be 717 363 | bemész a 717. épületbe |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel párszor kilyukasztod az őrült varázsló hosszú szakállát. Kritikus ütés! (2 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 4, gyógyulás: 62, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [185,60] Továbbmész a város utcáján. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (2 támadással 268 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [185,61] Továbbmész a város utcáján. Úgy hallottad, hogy a Szende Ongólianthoz címzett fogadó tulajdonosa alkalmi szakácsokat keres. Mivel épp erre visz az utad, elhatározod, hogy utánajársz a hírnek. Hamar kiderül, hogy a pletyka igaz, miután Hétujjú Oszkár, a fogadós készségesen felvilágosít:
- Bizony! Maga a méltóságos Alechandro Diwax érkezik a városba néhány nap múlva! - mondja, és te bólogatsz bőszen, holott fogalmad sincs, ki lehet az illető. - Egész háza népe kíséri majd, és itt szállnak meg az Ongóliantban! Elvégre a mi fogadónk a legkitűnőbb egész Alanorban! - állítja, és hangjából csak úgy süt a büszkeség.
- Valóban. De miért kerestek alkalmi szakácsokat? - érdeklődsz udvariasan.
- Diwax nagyúr legendás ínyenc, és maga is mesterszakács! Ő egyáltalán nem tartja alantas, pórias hóbortnak a főzést, mint más főurak, és igen nagyra értékeli a valódi szakácsművészetet. Ha a városba tér, végiglátogatja a jó nevű fogadókat, és ismeretlen, új ízek után kutat. Még Őfelsége főszakácsát, Rodgert is kritizálta, és Királyunk ad a szavára! De ezt a történetet biztosan ismered. Ezért hagyta el az udvart Rodger. A baj csupán az, hogy a fogadósok versengenek a kegyeiért, és valamelyikük tegnap odáig vetemedett, hogy megmérgezte a szakácsainkat! Bizony! Így aztán félő, hogy nem tudunk illő étekkel előállni majd. Hát ezért.
- Megmérgezték a szakácsaitokat? - hüledezel, és a fogadós szomorúan bólogat. Aztán megkér, hogy vidd hírét mindennek, és ha ismersz főzésben jártas, ügyes kezű kalandozókat, jelentkezzetek nála legalább hárman, mihamarabb. Hozzáteszi, hogy bőséggel megjutalmaz titeket, ha kisegítitek szorult helyzetéből. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Némelyek azt állítják, hogy egy varkaudar vendégeskedik a királyi palotában. Nehezen hihető. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 29.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (2 támadással 268 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (9 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 4 arany és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel farkát. (2 támadással 222 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Wakizashival egy hatalmas csapással felmetszed az ezoterikus mardel testét. Kritikus ütés! (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP] 1962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 1602 27 40 | használod az 1602. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 749 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
kf 1641 | kézbeveszed/felveszed az 1641. tárgyat |
vv 67 | elmormolod a 67. varázslatot |
v 198 204 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[204,36] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy nekrofunt.
be 750 | bemész a 750. épületbe |
kld 18 | küldetés végrehajtása 18 |
ek 7 8 9 | t. energia kisütése: 7 8 9 |
m 6 8 6 | mozogsz nyugatra, északra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a kentaurusz izmos karját. (8 támadással 905 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Wakizashival megvágod a kentaurusz jobb első lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A kentaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] 5941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1074, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [203,35] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 43 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [202,35] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. {max. életpontja: 521-540.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 555 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Wakizashival megcsapod az ősdentor fejét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (69 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Az ősdentor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 5143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
tk 19 5588 13 | többszemélyes kaland 19 5588 13 |
ek 273 2 390 | t. energia kisütése: 273 2 390 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 273 13 216 | t. energia kisütése: 273 13 216 |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
* 6. BP: | leveszed/lerakod a 836. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 821. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger bal oldalát. (3 támadással 334 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Wakizashival egy hatalmas csapással felmetszed a magger fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A magger ollója centiméterekre tőled záródik össze. A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tyrannoszaurusz rex bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 532 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Wakizashival végigvágod a tyrannoszaurusz rex testét. Kritikus ütés! (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A tyrannoszaurusz rex állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 6 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért |
KENTAURUSZ KÜRT (1643. TÁRGY) Egy hatalmas, kifúrt belsejű, csavart tülök, aminek hegyes végébe belefújva öblös, mérföldekre elhallatszó hangot adhatsz ki. Hangszernek ugyan túlságosan egyszerű, ám ha alaposabban megvizsgálod, kiderül, hogy valamiféle ismeretlen eredetű mágiát is hordoz magában! Megfúvásakor a használó képes lélek-kapcsolatot teremteni a vele együtt harcoló társaival. Ehhez persze némi, a zene szakértelem terén tett jártasság is szükséges (egész pontosan 10-es szint). Vajon hogyan tudnád ezt a páratlan tulajdonságát a magad javára fordítani? - tűnődsz. A kürtöt sosem kell a H paranccsal használnod, hiszen hangjával maximum a vikócmajmokat ijesztgethetnéd. Ha azonban többszemélyes kalandban veszel részt, és többedmagaddal állsz egyetlen szörnnyel szemben, ha az ellenfél nem téged támad, közelharc helyett automatikusan megfújod majd ezt, ezzel segítve a bajban lévő társaidat. Ha ilyenkor másnál is van egy kentaurusz kürt, egy harci körön belül csak egyikőtök használja azt. A kürt rajtad kívül mindenkin a maximális életerejének 8-10%-át gyógyítja (ez max. fölé nem mehet). |
ÉBEN VÁGTÁZÓ (7067. ELLENFÉL) Mint minden intelligens életformának, így a kentauruszok titokzatos népének is vannak elit harcosai, akik erejükkel, tanult képességeikkel, vagy velük született adottságaikkal kiemelkednek a többiek közül. Nos, ők az ében vágtázók. Az emberéhez hasonlatos felsőtestüket korommal festik ébenfeketére, innen kapták az elnevezésüket. Mit is mondhatnék róluk? Nagyobbak és veszedelmesebbek társaiknál, és sokkal, de sokkal gyorsabbak azoknál! Ha egy egész osztag ében vágtázó indul rohamra, ott kő kövön nem marad! Nincs, aki megállíthatná őket! Állítólag néhány harcművész képesség ösztönös alkalmazására is képesek, de ezt a feltételezést tudományos alapossággal eddig még senki sem bizonyította. |
KENTAURUSZ SZŐTTES (1641. TÁRGY) Közönséges vászon - gondolhatnád, hisz első pillantásra semmi különlegeset nem látsz ezen a tiritarka mintás, kezdetleges technikával készült, keskeny szőttes-csíkon, bár nagyon tetszetős, azt meg kell hagyni. (Az ében vágtázók a vállukon átvetve, közvetlenül a tegezük alatt hordják, az átellenes oldalon lelógó végét derékmagasságban megkötve). Mivel minden szőttes egyedi mintázatú, talán még a törzsi hierarchia kialakításában is van némi szerepe, ki tudhatja? Ha sikerül egy ilyet, többé-kevésbé egy darabban lehámoznod egy megölt vágtázóról, kipróbálhatod, vajon hordoz-e mágiát. Sajnos hamar kiderül, hogy páncélon és ruhán keresztül nem igazán érzékeled a szőttes erejét, ezért legjobb lesz, ha inkább takaróként a hátasodra teríted! [A szőttest nyeregként KF-elheted, ha van hátasod. Ekkor - azon kívül, hogy nagyon jól mutat - a távfegyver fázisban +6 támadást biztosít neked.] |
GOACHAN PIPÁJA (1315. TÁRGY) E tárgy egy hosszú, vastagszárú pipa, mellyel eseménymentesebb időszakaidban te is pöfékelhetsz egy jót. A legjobb az egészben, hogy ehhez dohánnyal sem kell megtöltened, csupán szádba venned keskeny szárát, és beszívni a belsejében folyamatosan termelődő zamatos aromájú levegőt. Ezenkívül más, állandóan működő dolgokat is tapasztalhatsz, ha a Bíbor pipáját magadnál hordod: tűzvarázslataid kockánként 1-gyel többet sebeznek. |
LÉGELEM-IDÉZÉS (384. VARÁZSLAT) Bizony, ehhez már komoly mágikus hatalom kell... Elementálokat idézni meg az őselemi síkokról! Most felvillant ez a lehetőség előtted is, képessé váltál arra, hogy egy időre szolgálatodba állíts egy elementált. Jelen esetben egy légelementált. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 12 madártollat igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy szinte láthatatlan légelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból áradó friss levegő miatt a méreg alapú varázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon. |
Erő: | 81 (109) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 82 (90) | Támadás: | 85 (89) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 86 (96) | Védekezés: | 140 (148) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/667 év |
Egészség: | 83 (90) | Életpont: | 1935/3063 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 86 (109) | Varázspont: | 4573/1994 | Pénz: | 162 arany | Kép. pont: | 74 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 399/254 | Halhatatlanság: | 28 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/70 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 53/10 (+1%) |
vágófegyverek: | 44/99 (+4%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 45/63 |
dobófegyverek: | 7/91 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező ezüsttölgy mellény felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/91 (-978%) | 2. nyomkövetés: | 189/14 (+18%) | 3. mászás: | 36/51 |
4. csapdakészítés: | 39/25 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 22/63 | 6. gyógyítás: | 65/4 |
7. titkosírás: | 6/28 | 8. felderítés: | 35/73 (+900%) | 9. szörnyidomítás: | 22/13 |
10. teológia: | 292/58 (+105%) | 11. taumaturgia: | 181/26 (+14%) | 12. versengés: | 20/63 |
13. zene: | 15/45 | 14. szörnyismeret: | 75/71 (+34%) | 15. pszi: | 40/7 (+5%) |
16. zárnyitás: | 10/21 | 17. vadászat: | 9/18 | 18. vitalitás: | 8/61 |
19. bányászat: | 41/35 | 20. úszás: | 8/11 | 21. csapatmunka: | 5/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 608 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 |
6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 3(4) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 24 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597), szintszívó lények (#9097), eszement trappoló (#549), fertőzött dr.lárva (#630), ködmedúza (#449), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 240 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kézrátétel (#381) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (180,23,2) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) | esszenciavédelem 2 (#188) |
óriáserő (#53) | fényaura (#211) | mágikus ütés (#147) | varázsenergia (#161) |
hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) | nagyobb agypajzs (#120) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
istenítélet (#284) | >> | tleikan áruló (#606) | istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | |
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
kiszáradás (#268) | >> | hártyás dermesztő (#585) | kiszáradás (#268) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | méregfelhő (#37) | >> | fényhozó (#602) | |
kiszáradás (#268) | >> | kocsonyakígyó (#598) | kiszáradás (#268) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | fürgülés (#92) | >> | fertőzött ent (#403) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | végzetes szójer (#631) | fehér glóbusz (#47) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | karmos behemót (#559) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Papjaim egyben legyőzhetetlen katonák is! Legpompázatosabb páncéljaidban, legdélcegebb testtartásodban jelenj meg előttem, hogy lássam, te vagy-e a csapat legjobb képességekkel rendelkező tagja! (Imádkozz, amint minden tulajdonságod elérte a 100-as értéket!) |
3.) Kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 6. kategóriában a XXVI. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
6 | szögletes kő (#17) | 42 | víz (#27) | 1 | telerótt rúnalap (#1661) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
162 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | íjászkence (#1225) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 26 | spiritusz (#170) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | xirnox szív (#213) |