Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 14. 9h:37' EZ A 783. JÁTÉKHETED, 594. FORDULÓD 784. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 69. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg harcos torát. (2 támadással 234 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a quwarg harcos potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 14 sebzést okoz. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 230 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel meghorzsolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 371 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyengén megütögeted az animált korall porózus testét. (10 támadással 1041 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Transzformálsz! (+104 varázspont.) A fényaura 13 ép-t sebez. Az animált korall csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted az animált korall porózus testét. (4 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) A fényaura 7 ép-t sebez. Csápjaival az animált korall csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
13970 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1854, sebződés: 177, gyógyulás: 334, összesen: +157 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az esthari vérszopó bal oldalát. (10 támadással 1170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+235 életerő). Transzformálsz! (+117 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel gyengén megszurkálod az esthari vérszopó testét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Az esthari vérszopó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Az esthari vérszopó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megpöccinted az esthari vérszopó jobb oldalát. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel megkarcolod az esthari vérszopó vörös bundáját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A fényaura 5 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Az esthari vérszopó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12637 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2094, sebződés: 582, gyógyulás: 433, összesen: -149 ÉP}
t 248 1 | támadod a 248. szörnyet |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (10 támadással 1154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Transzformálsz! (+115 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Marásokat ejt rajtad a 26 qwarg rohamosztagos. (26 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
8068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1866, sebződés: 194, gyógyulás: 310, összesen: +116 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a vadász quwarg testét. (3 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) {HD:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod a vadász quwarg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 5 ép-t sebez. Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 kaját. 6316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 37, gyógyulás: 94, összesen: +57 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod az aranyfecske csillogó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel megkarcolod az aranyfecske jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 71 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 78, gyógyulás: 162, összesen: +84 ÉP}
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Lakott területre érkeztél.
m 8 3 | mozogsz északra, délkeletre |
(Továbbmész...) [143,61] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Felfedeztél egy elpusztított fekete lótuszt. Találsz egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
ve 122 20 | megveszed a 122. tárgyat 20 |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg anyakirálynő potrohát. (10 támadással 1163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) {GYD:} Kyorgölő késsel megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 38 arany, -2 ÉP] 16858 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1741, sebződés: 192, gyógyulás: 273, összesen: +81 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 2 sáfránypor. 10379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 47, gyógyulás: 87, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [199,108] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-104 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 83 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 6867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 147, gyógyulás: 97, összesen: -50 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg ősmágus jobb oldalát. (3 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {FM:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. 10028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 52, gyógyulás: 91, összesen: +39 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kisebb quwarg isten testét. (8 támadással 957 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel valamennyire megsebezgeted a kisebb quwarg isten testét. Kritikus ütés! (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Marásokat ejt rajtad a kisebb quwarg isten. (2 támadástól 444 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütögeted a kisebb quwarg isten testét. (8 támadással 925 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel megbököd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Marásokat ejt rajtad a kisebb quwarg isten. (2 támadástól 400 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 96 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 45783 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 2720, sebződés: 917, gyógyulás: 612, összesen: -305 ÉP}
(Továbbmész...) [200,108] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-78 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (60 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (10 támadással 1166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg anyakirálynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 16920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1745, sebződés: 210, gyógyulás: 279, összesen: +69 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (3 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {GYD:} Kyorgölő késsel megkarcolod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 89 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 6747 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 933, sebződés: 144, gyógyulás: 99, összesen: -45 ÉP}
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az aranyfecske testét. (6 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). {GYD:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzhegyű nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 70 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 76, gyógyulás: 160, összesen: +84 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (80 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem bal karját. (8 támadással 955 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg szellem jobb karját. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
11192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1638, sebződés: 203, gyógyulás: 232, összesen: +29 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (80 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg szellem ködlő potrohát. Kritikus ütés! (7 támadással 1141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). {KCC:} Kyorgölő késsel megkarcolod a quwarg szellem ködlő potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 16 sebzést okoz. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1760, sebződés: 197, gyógyulás: 258, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [198,108] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-107 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy quwarg parafenomén. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütögeted az ősquwarg gigantikus potrohát. (9 támadással 975 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). {KCC:} Kyorgölő késsel gyengén megszurkálod az ősquwarg jobb vállát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod az ősquwarg testét. (4 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel megbököd az ősquwarg testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 350 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 38 arany, -2 ÉP] 20855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2204, sebződés: 696, gyógyulás: 477, összesen: -219 ÉP}
(Továbbmész...) [197,108] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-87 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod az ősquwarg bal első lábát. Kritikus ütés! (9 támadással 1007 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). {GYD:} Kyorgölő késsel valamennyire megsebezgeted az ősquwarg testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 342 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel meghorzsolod az ősquwarg testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 343 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 34 arany, -2 ÉP] 20672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2134, sebződés: 687, gyógyulás: 461, összesen: -226 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (65 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő jobb vállát. (7 támadással 1132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). {KCC:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 16846 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1707, sebződés: 200, gyógyulás: 265, összesen: +65 ÉP}
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus testét. (7 támadással 828 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel épp hogy megszúrod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 10253 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 65, gyógyulás: 181, összesen: +116 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor súrolod az aranyfecske testét. (4 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). {HD:} Kyorgölő késsel megbököd az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 69 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 76, gyógyulás: 149, összesen: +73 ÉP}
ek 503 231 41 | t. energia kisütése: 503 231 41 |
[231,41] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elendil lábát masszírozza. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
ef 15 520 | energia fejlesztése 15 |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor megpöccinted a púpos zsokarg fejét. (9 támadással 1056 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). {GYD:} Kyorgölő késsel kicsit megsebzed a púpos zsokarg jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A púpos zsokarg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kisebb sebet ejt a púpos zsokarg agyarával a testeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 esthari rubin [esthari rubin ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. 7873 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1134, sebződés: 42, gyógyulás: 240, összesen: +198 ÉP}
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor súrolod a vadkos bal vállát. (8 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel néhány helyen meghorzsolod a vadkos testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A vadkos szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 81 életpontot vesztettél. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vadkos előremeredő szarvát. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {FM:} Kyorgölő késsel megérinted a vadkos bal vállát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A vadkos meglök a szarvával. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Összetipor lábával. 81 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vadkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
8441 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1291, sebződés: 234, gyógyulás: 276, összesen: +42 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted az esthari vérszopó bal hátsó lábát. (11 támadással 1260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+253 életerő). Kyorgölő késsel kicsit megbökdösöd az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az esthari vérszopó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az esthari vérszopó bal oldalát. (5 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Kyorgölő késsel kicsit megsebzed az esthari vérszopó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az esthari vérszopó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
12637 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2137, sebződés: 353, gyógyulás: 502, összesen: +149 ÉP}
szk 461 | keresed a 461. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
VARÁZSLÓMESTER (508. TUDATI KÉPESSÉG) Ha még nem találkoztál nálad képzettebb varázslóval, akkor vagy nem jó helyen kerested, vagy egyszerűen csak elkerültétek egymást. Mindig van egy jobb, ezt el kell fogadnod! Ennél a ténynél is nyilvánvalóbb azonban egy másik. Mégpedig, hogy mindig van valaki, aki épp segítségre szorul. Aki pont a te tapasztalatodra és tudásodra vágyik, akit gyámolítanod kell, és persze az is lehet, hogy épp te szorulsz segítségre. A tudattársak közt is mindig akad mester, és mindig akad tanítvány. (Sőt, néha a szerepek még fel is cserélődnek, hisz senki sem érthet egyaránt jól mindenhez.) Csak nemrég, az entitás manifesztum elűzése során döbbentetek rá, hogy ez a különleges kapcsolat egy eddig még ki nem használt lehetőséget rejt magában. Kis odafigyeléssel a harc közben segítségül hívhatod társaid kollektív tudását! Mintha egy láthatatlan varázslómester figyelné minden mozdulatodat! Ez magabiztosságot, és erőt kölcsönöz neked, ráadásul egy kicsit még a mágia fókuszálásában is segít. (Mostantól a harci támadó varázslataid megidézésekor tapasztalati szint/2% esélyt kapsz arra, hogy a használt komponens nem veszik el. A százalékszámítás eredményét felfelé kerekítjük, de ez az esély semmiképp sem mehet 50% fölé. Hatása az általános komponens nevű varázslat után, attól külön kerül levizsgálásra.) |
TESTÉPÍTÉS A testépítés szakértelem leginkább az erejüket növelni, a testüket izmossá, tetszetőssé tenni akarók körében népszerű. Köztudott, hogy a súlyzó használata meggyorsítja az erő TF-elésének hatékonyságát: ha azonban rendelkezel a testépítés szakértelemmel, ez a dolog még fokozottabb! Ahányas a testépítés szakértelmed, annyi plusz százalékkal nő a súlyzó hatásfoka. A testépítés szakértelmed az erő TF-elése növeli, méghozzá igencsak gyorsan! A testépítés szakértelmed csak a szakértelmet kifejlesztő KT-k tagjai tudják növelni gyakorlással, még akkor is, ha valamilyen úton-módon (öröklés) megszerzik a képességet. |
Erő: | 88 (133) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 82 (98) | Támadás: | 74 (83) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 82 (98) | Védekezés: | 133 (143) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/41 év |
Egészség: | 82 (104) | Életpont: | 1718/1911 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (110) | Varázspont: | 3100/506 | Pénz: | 5164 arany | Kép. pont: | 106 |
Tudatpont: | 42/1 | Pszi pont: | 617/439 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/44 | ökölvívás: | 52/70 (+9%) | szúrófegyverek: | 22/16 (+3%) |
vágófegyverek: | 31/84 | lőfegyverek: | 3/55 | dobófegyverek: | 37/97 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 231,41 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/72 (+84%) | 2. nyomkövetés: | 146/15 (+28%) | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 33/54 | 5. csapdakészítés: | 37/13 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/82 |
7. gyógyítás: | 110/95 | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/62 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 235/30 (+92%) | 12. taumaturgia: | 141/48 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 11/34 (+2%) | 14. versengés: | 24/69 | 15. harcművészetek: | 56/3 |
16. zene: | 14/40 | 17. szörnyismeret: | 57/4 (+18%) | 18. pszi: | 54/71 (+54%) |
19. zárnyitás: | 26/32 | 20. vadászat: | 16/64 | 21. vitalitás: | 4/74 |
22. bányászat: | 46/10 (+12%) | 23. testépítés: | 1/51 (+151%) | 24. úszás: | 17/68 |
25. főzés: | 21/4 (+9%) | 26. csapatmunka: | 3/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 48 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 30 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 150 darabot ) |
mászol max. 900 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg felderítő (#299), ősquwarg (#300), quwarg szabotőr (#301), quwarg ősmágus (#302), quwarg lázhozó (#478), quwarg széltáncos (#540), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwaxotix (#961), aranyfecske (#283), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fagymágus (#650), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 46 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | kí koncentráció (#69) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | vámpirizáció (#1) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | 22. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
armageddon (#218) | >> | Sötétség Hercege (#296) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 32. szintű lényekre | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0) |
3.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 404, pontszámod: 6964. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1089 TU szükséges.) tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 30 TU. Az új képesség készen van, de még 54 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
670 | arany (#50) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 30 | csillagbot (#929) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | ében toboz (#578) | 1 | eknozol (#540) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | 9 | kaja (#2) | |||
4 | madártoll (#112) | 4 | sáfránypor (#211) | 7 | spiritusz (#170) | |||
9 | víz (#27) |