Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 7. 15h:03' EZ A 597. JÁTÉKHETED, 594. FORDULÓD 598. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Nitmák pengével megvágod az óriásféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2326 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 8, gyógyulás: 87, összesen: +79 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriásféreg testét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével megvágod az óriásféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az óriásféreg feléd harap, de sikertelenül. Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2326 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
bb 385 386 377 | beraksz a bankba a 385. tárgyat (386 darabot) |
bb 383 378 512 | beraksz a bankba a 383. tárgyat (378 darabot) |
bb 310 617 152 | beraksz a bankba a 310. tárgyat (617 darabot) |
v 198 381 41 | elmormolod a 198. varázslatot |
[381,41] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alanori csatamén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy küklopsz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 8d10+10.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a küklopsz jobb oldalát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (81 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a küklopsz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nitmák pengével megvágod a küklopsz bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3954 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 110, gyógyulás: 34, összesen: -76 ÉP}
kb 261 10 | kiveszel a bankból a 261. tárgyat (10 darabot) |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mösze uralkodó testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a mösze uralkodó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a mösze uralkodó testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a mösze uralkodó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki a mösze uralkodó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 376, gyógyulás: 232, összesen: -144 ÉP}
(Továbbmész...) [379,43] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy smaragd sárkány. {max. életpontja: 1191-1290.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 616 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (90 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány testét. Kritikus ütés! (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a smaragd sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 gyöngymangó, 20 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1284, sebződés: 305, gyógyulás: 106, összesen: -199 ÉP}
(Továbbmész...) [378,44] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zafír sárkány. {támadása: 70.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 650 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 108 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (97 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír sárkány bal első lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1350, sebződés: 475, gyógyulás: 112, összesen: -363 ÉP}
m 5 3 5 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 620 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a smaragd sárkány jobb első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 294, gyógyulás: 100, összesen: -194 ÉP}
(Továbbmész...) [378,46] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr köpenyét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a lidércúr bal oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvágod a lidércúr köpenyét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 3, gyógyulás: 34, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [377,47] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mösze uralkodó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mösze uralkodó nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a mösze uralkodó jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Nitmák pengével súrolod a mösze uralkodó jobb első lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1348, sebződés: 385, gyógyulás: 236, összesen: -149 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 881 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. Kritikus ütés! (5 támadással 515 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. {KCC:} Fókuszpengével épp hogy megvágod a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (1 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 13 drótszőrt. 18560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1916, sebződés: 463, gyógyulás: 4, összesen: -459 ÉP}
(Továbbmész...) [375,49] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy árnylord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 50.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnylord bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Nitmák pengével végigvágod az árnylord fénytelen testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. Az árnylord a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 77, gyógyulás: 57, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [374,50] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi testét. Kritikus ütés! (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével megvágod a Notermanthi jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 40, gyógyulás: 54, összesen: +14 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a lidérckirály csuklyáját. Kritikus ütés! (5 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály csuklyáját. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! {KCC:} Fókuszpengével megcsapod a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a lidérckirály jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 971, sebződés: 74, gyógyulás: 168, összesen: +94 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan zsoldos jobb karját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 33, gyógyulás: 96, összesen: +63 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sötét ölész testét. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a sötét ölész ködös testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 98 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sötét ölész elmosódó alakját. (5 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a sötét ölész ködös testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sötét ölész karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12903 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1058, sebződés: 275, gyógyulás: 194, összesen: -81 ÉP}
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
szk 336 | keresed a 336. szörnyet |
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
v 216 | elmormolod a 216. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (617 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
Erő: | 75 (99) | Szint: | 46 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 86 (92) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 75 (78) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 183/301 év |
Egészség: | 66 (71) | Életpont: | 875/943 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 77 (91) | Varázspont: | 2918/3 | Pénz: | 4330 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/8 | Pszi pont: | 497/124 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 31/57 | szúrófegyverek: | 31/15 (+9%) |
vágófegyverek: | 35/44 (+3%) | ütőfegyverek: | 32/23 | lőfegyverek: | 33/70 (+1%) |
dobófegyverek: | 35/45 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/92 | 2. nyomkövetés: | 158/72 (+12%) | 3. mászás: | 30/84 |
4. csapdakészítés: | 40/30 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/94 | 6. gyógyítás: | 197/45 (+23%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 31/68 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 19/76 |
10. teológia: | 135/57 (+64%) | 11. taumaturgia: | 82/9 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 8/80 |
13. versengés: | 15/81 | 14. harcművészetek: | 25/11 | 15. zene: | 98/27 |
16. szörnyismeret: | 215/17 (+45%) | 17. pszi: | 42/87 (+25%) | 18. zárnyitás: | 17/91 |
19. vadászat: | 36/6 | 20. vitalitás: | 5/47 | 21. bányászat: | 42/17 (+7%) |
22. úszás: | 18/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ovgun (#325) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | jégkristály (#593) | 5 | kaja (#2) | 4 | karbin plazma (#199) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa katalizátor (#386) | 7 | moa smaragd (#377) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | moa gyöngy (#378) | 10 | Eldereth szilánk (#512) | |||
10 | galachmit (#310) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
818 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
13 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | mocsári penke (#148) |