Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 1. 9h:29' EZ A 607. JÁTÉKHETED, 594. FORDULÓD 608. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 893 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
ek 500 502 | t. energia kisütése: 500 502 |
tv 266 | támadó/véd. varázslat a 266. varázslatot |
kb 591 40 | kiveszel a bankból az 591. tárgyat (40 darabot) |
hh 841 1546 1269 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1269. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
vv 147 247 11 | elmormolod a 147. varázslatot a 247. varázslatot a 11. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 282 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a chaktra vadászeb bal oldalát. (7 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 72 életpontot sebeztél. A pestisaura 14 ép-t sebez. A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14730 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1662, sebződés: 0, gyógyulás: 180, összesen: +180 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 252 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szárnyaló halál bal szárnyát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyaló halál bőrszárnyát. (7 támadással 848 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor súrolod a szárnyaló halál bőrszárnyát. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A szárnyaló halál feléd harap, de sikertelenül. A szárnyaló halál melléd csap a farkával! A szárnyaló halál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16314 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1831, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 252 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 837 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Karmaival a chaktra vadászeb megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14730 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1813, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
h 1602 27 40 | használod az 1602. tárgyat |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Lakott területre érkeztél.
ve 322 10 | megveszed a 322. tárgyat 10 |
ve 2 100 | megveszed a 2. tárgyat 100 |
v 15 934 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és egy manifeszt.nyúlvány. 2787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[233,10] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tarajos mandrag. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 266 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tarajos mandrag potrohát. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos mandrag testét. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a tarajos mandrag potrohát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). A tarajos mandrag csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ent pásztorbottal gyengén megütöd a tarajos mandrag potrohát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a tarajos mandrag testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A pestisaura 18 ép-t sebez. A tarajos mandrag csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14879 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2241, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
v 198 253 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
[253,10] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság bal csápját. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság testét. (7 támadással 816 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a bosszantó apróság karját. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Pestisaurád 12 sebzést okoz. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bosszantó apróság állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bosszantó apróság ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Karmaival a bosszantó apróság megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bosszantó apróság melléd csap a farkával! Ent pásztorbottal súrolod a bosszantó apróság testét. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. A pestisaura 12 ép-t sebez. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bosszantó apróság állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bosszantó apróság ollója centiméterekre tőled záródik össze. Karmaival a bosszantó apróság megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bosszantó apróság farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22349 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2538, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [255,10] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy natharion gólem. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a natharion gólem testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a natharion gólem bal lábát. (7 támadással 787 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a natharion gólem sziklakemény testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A natharion gólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a natharion gólem sziklakemény testét. (2 támadással 231 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted a natharion gólem bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled 18 pontot sebződik a pestisaurától. A natharion gólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16247 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2488, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [256,10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy pengekarú nitmák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 274 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 825 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15686 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1743, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 269 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz jobb karját. (7 támadással 836 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a krathan csontváz testét. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 70 életpontot sebeztél. Pestisaurád 7 sebzést okoz. A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a krathan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16121 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1883, sebződés: 21, gyógyulás: 12, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [258,10] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vastagbőrű mutak. Itt csata lesz.
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor súrolod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak feléd szúr agyarával, de nem talál. Ent pásztorbottal többször eltalálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a vastagbőrű mutak bal első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16342 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2155, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [259,10] Még mindig füves síkságon vagy. Régen itt volt az Esthar Császárság és a kyorgok földjeinek képzeletbeli határa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy elemi pulzátor. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor fejét. (7 támadással 840 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 12471 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1670, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a moxerati mocsárlakó sárfedte ruháját. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a moxerati mocsárlakó jobb oldalát. (7 támadással 784 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a moxerati mocsárlakó jobb lábát. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Kisebb sebet ejt oldaladon a moxerati mocsárlakó. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a moxerati mocsárlakó testét. (7 támadással 825 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted a moxerati mocsárlakó sárfedte ruháját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Kisebb sebet ejt oldaladon a moxerati mocsárlakó. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott!
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27525 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3214, sebződés: 156, gyógyulás: 12, összesen: -144 ÉP}
(Továbbmész...) [261,10] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hmm, csak egy bűzkeselyű. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bűzkeselyű vaskos nyakát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a bűzkeselyű bal szárnyát. (7 támadással 845 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a bűzkeselyű jobb lábát. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A bűzkeselyű karmai majdnem eltalálnak! Csőrével a bűzkeselyű nem tudott megsebezni. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a bűzkeselyű testét. (7 támadással 839 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a bűzkeselyű fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. A bűzkeselyű karma a fejed mellett suhan el! A bűzkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A bűzkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 keselyűmirigyet. (ld. enc.) 24323 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3126, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}
(Továbbmész...) [262,10] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő kémsárkány nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 270 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kémsárkány fejét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (135 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 varázskő, 25 toxyl, főnixtoll, 2 nyílvessző, 2 vámpírfog, 2 grifftojás. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a kémsárkány fejét. (6 támadással 709 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a kémsárkány testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Karmaival a kémsárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kémsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Ent pásztorbottal többször eltalálod a kémsárkány testét. (6 támadással 697 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a kémsárkány testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Pestisaurád 16 sebzést okoz. Karmaival a kémsárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kémsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27694 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3110, sebződés: 135, gyógyulás: 12, összesen: -123 ÉP}
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
ef 20 502 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 38 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért |
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Kíméletlen Ardo testét. (7 támadással 842 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a Kíméletlen Ardo bal karját. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 64 életpontot sebeztél. Pestisaurád 12 sebzést okoz. Gyilkos csapásokat oszt a Kíméletlen Ardo fegyverével. (2 támadástól 551 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal többször eltalálod a Kíméletlen Ardo testét. (7 támadással 811 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a Kíméletlen Ardo testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Pestisaurád 2 sebzést okoz. Gyilkos csapásokat oszt a Kíméletlen Ardo fegyverével. (2 támadástól 544 életpontot vesztesz.) A Kíméletlen Ardo összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kyorg tőr (ld. enc.). 26433 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2837, sebződés: 1095, gyógyulás: 295, összesen: -800 ÉP}
OLIMPIAI RUBINMEDÁL (1791. TÁRGY) Az olimpiai rubinmedál értéke nem csekély, hiszen csak az Alanori Olimpián lehet megszerezni, mégpedig dobogóra jutással. A dicsőségen kívül más kedvező tulajdonsága is van, viselője minden tulajdonságát hárommal növeli, életerejét pedig harminccal, ráadásul úgy, hogy nem veszi el a helyet más ékszerektől. |
TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY) A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez. |
MÉRGEZETT MIHLANIL NYÍL (598. TÁRGY) A mihlanil azon kevés anyagok közé tartozik, amelyeket nemcsak hogy bekenhetsz toxyl méreggel, anélkül, hogy a mihlanil tönkremenne, de még a méreg is sokáig megmarad. Nem csoda, hogy a Thargodan kovácsok között közkedvelt ez az 5D6+10 sebzésű, egy mihlanil nyílból és egy csepp toxyl méregből 2 TVP árán elkészíthető lövedék. Sajnos, a mérgezett mihlanil nyilat használat után újra be kell mérgezni. |
MOXERATI MOCSÁRLAKÓ (569. SZÖRNY) A legtitkosabb értesülések szerint volt egy hely a kyorg birodalomban, ahova nem ért el a pusztítás szele azon a hírhedt napon, a történelem hajnalán. Bár a felnőtt kyorgok hadbavonultak országukat megvédendő, otthon hagyott tudatlan csecsemők élték túl a mészárlást Monxeratban, a mocsár alá épült, varázslattal fenntartott városkomplexumban. A meggyengült mágikus gömb rövid időn belül elpusztult, a túlélő kyorgok viszont dinasztiát alapítottak a mocsár területén, anélkül, hogy bármit is tudtak volna elődeik hihetetlen hatalmáról. A monxerati mocsárlakók mind életmódjukban, mind kinézetükben leginkább vademberekre hasonlítanak, akiket a természet törvényei neveltek fel, és ezek tanították meg őket arra, hogy a területeiket vérrel és izzadsággal ugyan, de meg kell védeni a betolakodóktól. Bár erejük közelébe se ér a múlt ködébe veszett kyorg mágusokénak, mégis... tapasztalni fogod: a vér nem válik vízzé. |
BŰZKESELYŰ (552. SZÖRNY) A melegebb éghajlati övben elterülő mocsarak fülledt, bűzös levegőjében rendre előfordulnak ezek a nagytestű, dögevő madarak. Remekül alkalmazkodtak az itt élő agresszív állatokhoz, és a mindennapos procedúrához, mely az erősebb faj életbenmaradásáért folyó versenyt jelenti. A bűzkeselyűk testét sötét bőrréteg fedi, melyet a végtagjait kivéve mindenhol fekete, érdes tollak takarnak. Nyakukon és lábaik szárán ékszer gyanánt csíkban vörös tollakat viselnek. Bár a bűzkeselyűk érkezését előre jelzi az őket körüllengő dögszag, mégis csökevényes szárnyaikkal olyan gyorsulásra képesek, hogy BA paranccsal hiába is próbálkoznál elbújni előlük: nem sikerülne. Nagy különbség nyugati rokonaikhoz, a dögkeselyűkhöz képest, hogy nem válogatnak: előszeretettel csapnak le az odalent parányi pontként mozgó élő áldozatokra is. Előbb-utóbb rá fogsz jönni: szúrófegyverrel hiába is próbálkozol ellene. |
KESELYŰMIRIGY (941. TÁRGY) Az iménti keselyű leölése után valamilyen éles szerszámmal magadévá tehetsz a szörnyből egy darabot. A hasát felmetszve feltáruló mirigyek már zárt állapotban is bűzösek, hát még ha két ujjaddal megnyomva őket kinyomod a keselyű belső szervének tartalmát. Hogy mire használhatod, azt még nem tudhatod, de egy jó tanács: ne étkezés után kísérletezz vele! |
KÉMSÁRKÁNY (545. SZÖRNY) A hüllőpofájú kyorgok uralkodásuk hosszú évtizedei alatt a természet számtalan valamire való lényét, és más síkokról idézett életformákat kényszerítettek arra, hogy felsőbbrendűnek tartott fajukat szolgálják. A kémsárkány is egy volt ezek közül. Az "apró" méretű (a többi sárkány gigantikus termetéhez képest legalábbis), de roppant veszélyes lény feladatai között az ellenfél soraiba beférkőzés megtörténtével információszerzés, valamint orgyilkosi feladatok ellátása is szerepelt. A kyorgok nagyhatalmú mágusai szinte teljes immunitással ruházták fel e lényt: többek között a vámpirizáció sem hat rájuk. |
KÍMÉLETLEN ARDO (574. SZÖRNY) Kíméletlen Ardo állítólag Garmhuun, a legendás kyorg máguskirály egyik törvénytelen gyermeke a sok közül. Mások szerint csupán egy névtelen kyorg család elfajzott gyereke. Egy biztos, Kíméletlen Ardo miután az egyik kietlen keleti síkságon a kyorgok által üldözött bársony gyilkosok élére állt, alaposan rászolgált a gyerekkorában ráaggatott vezetéknévre. Első ténykedésként seregei élén Prombat eldugott települése ellen vonult, és az ott élő kyorg családokat lemészárolva elfoglalta azt. Garmhuun csupán egyetlen sikertelen kísérletet tett a város visszafoglalására, majd békeszerződést kötött Kíméletlen Ardoval: békében élhetnek a városban és környékén, ha nem terjeszkednek további kyorgok lakta területek felé. A szerződés megköttetett, és véget vetett a bársony gyilkosok további üldöztetésének, Kíméletlen Ardo pedig a nép hőse lett. |
KYORG TŐR (902. TÁRGY) Egy igazán csodálatos ősi ereklye! A kyorgok, ha az önvédelemről volt szó, inkább hatalmas varázstudásukra támaszkodtak, de ez a díszes csecsebecse mégis ott lógott az oldalukon, akár a hadba, akár csupán egy törzsi tanácskozásra tartottak. A széles pengéjű, rövid szúrófegyver akár bal kézben is forgatható, sebzése 4D8+2. Persze csak akkor, ha elég képzett vagy ahhoz, hogy kihasználd a tulajdonságait, vagyis szúrófegyver szakértelmed már elérte a 30. szintet. |
Erő: | 70 (107) | Szint: | 51 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 70 (78) | Támadás: | 119 (122) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 78 (81) | Védekezés: | 186 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/36 év |
Egészség: | 75 (105) | Életpont: | 1445/1355 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 70 (78) | Varázspont: | 3601/2184 | Pénz: | 65496 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 81/13 | Pszi pont: | 689/237 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 27/32 |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 49/75 (+7%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 37/99 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/69 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 146/60 (+5%) | 3. lopás: | 8/61 (-300%) |
4. mászás: | 25/16 | 5. csapdakészítés: | 33/72 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/42 (-900%) |
7. gyógyítás: | 80/23 | 8. titkosírás: | 6/69 | 9. felderítés: | 32/9 |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 204/2 (+97%) | 12. taumaturgia: | 131/60 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 5/62 | 14. versengés: | 13/22 | 15. zene: | 3/97 |
16. szörnyismeret: | 28/82 | 17. pszi: | 60/11 (+4%) | 18. zárnyitás: | 21/99 (-300%) |
19. vadászat: | 15/5 | 20. vitalitás: | 5/49 | 21. bányászat: | 43/22 |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 3/25 | 24. csapatmunka: | 9/62 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 191 | |||
5. varázslat sebzés: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), férfiak (#998), nők (#999) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (106,16,1) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) |
jellemrejtés (#23) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) |
mágikus ütés (#147) | elme dominanciája (#247) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: nagyon éhezik |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még senki sem jött rá, hogy az arkog kövek alkotják a káosz igaz esszenciáját. Hozz oltáromhoz ötvenet, és ezzel megvan a legnagyobb Káoszvihar első porszeme! |
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XXX. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 630 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 502 Ebbe eddig 21 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
292 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | főnixtoll (#563) | 2 | grifftojás (#179) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
4 | kerek kő (#19) | 3 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | vámpírfog (#1221) | 2 | varázskő (#305) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | ezüsttőr (#322) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 82 | kaja (#2) | |||
1 | keselyűmirigy (#941) | 1 | kyorg tőr (#902) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 6 | pézsmatökmag (#934) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | toxyl (#591) | 14 | víz (#27) |