Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 26. 9h:07' EZ A 606. JÁTÉKHETED, 593. FORDULÓD 607. játékheted kezdete: nov. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 112 364 109 | elmormolod a 112. varázslatot a 364. varázslatot a 109. varázslatot |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
hh 841 1546 1269 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1269. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
vv 147 247 222 | elmormolod a 147. varázslatot a 247. varázslatot a 222. varázslatot |
v 15 929 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
h 1602 27 40 | használod az 1602. tárgyat |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Épületek tűnnek fel. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ve 1 1 | megveszed az 1. tárgyat 1 |
kb 1590 6 | kiveszel a bankból az 1590. tárgyat (6 darabot) |
kf 1590 | kézbeveszed/felveszed az 1590. tárgyat |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
bb 1590 6 | beraksz a bankba az 1590. tárgyat (6 darabot) |
tv 266 | támadó/véd. varázslat a 266. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. 2630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[233,10] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őshonos sziklozug lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 660 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őshonos sziklozug bal oldalát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őshonos sziklozug testét. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted az őshonos sziklozug testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Pestisaurád 11 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az őshonos sziklozug, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Feléd sújt az őshonos sziklozug a farkával, de elhibázta! Az őshonos sziklozug összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11474 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1739, sebződés: 117, gyógyulás: 136, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [232,11] A dombság átmegy hegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy mennydörgő titán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 660 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mennydörgő titán testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mennydörgő titán testét. (7 támadással 1035 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a mennydörgő titán testét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A mennydörgő titán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ent pásztorbottal meghorzsolod a mennydörgő titán bütykös lábujját. (1 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a mennydörgő titán testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Pestisaurád 15 sebzést okoz. A mennydörgő titán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A mennydörgő titán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22568 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3370, sebződés: 0, gyógyulás: 353, összesen: +353 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál jobb oldalát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (7 támadással 805 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. A pestisaura 9 ép-t sebez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A manaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3153, sebződés: 2, gyógyulás: 306, összesen: +304 ÉP}
(Továbbmész...) [234,11] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy testzabáló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 660 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a testzabáló bal vállát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (201 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a testzabáló jobb vállát. (6 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted a testzabáló jobb karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 161 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. A testzabáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 362, gyógyulás: 167, összesen: -195 ÉP}
(Továbbmész...) [235,11] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dögbűzös liliom. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 660 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögbűzös liliom jobb csápját. (7 támadással 763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a dögbűzös liliom testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. A pestisaura 10 ép-t sebez. A dögbűzös liliom csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A dögbűzös liliom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14223 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1984, sebződés: 126, gyógyulás: 177, összesen: +51 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 660 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb bal hátsó lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Pestisaurád 13 sebzést okoz. A chaktra vadászeb csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13901 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2057, sebződés: 148, gyógyulás: 149, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [237,11] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy drakolder csatamezőt. Délre nézve látsz egy quwarg ikerbolyt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy bosszantó apróság. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 276 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság jobb csápját. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszantó apróság egyik lábát. (7 támadással 805 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a bosszantó apróság farkát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bosszantó apróság állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bosszantó apróság ollója a levegőben csattan. A bosszantó apróság karma a fejed mellett suhan el! Feléd sújt a bosszantó apróság a farkával, de elhibázta! Ent pásztorbottal meghorzsolod a bosszantó apróság egyik lábát. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted a bosszantó apróság bal csápját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság feléd harap, de sikertelenül. A bosszantó apróság ollója centiméterekre tőled záródik össze. Karmaival a bosszantó apróság megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bosszantó apróság farkával melletted a levegőbe suhint.
Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21092 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2506, sebződés: 0, gyógyulás: 150, összesen: +150 ÉP}
(Továbbmész...) [238,11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 260 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadkos testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadkos testét. (7 támadással 515 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a vadkos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. A pestisaura 6 ép-t sebez. Utolsó pillanatban ugrasz félre a vadkos öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9879 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1334, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
fgy 0 0 0 | felt. gyógyítás parancsok törlése |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
fgy 30 40 2 | felt. gyógyítás 30 40 |
v 198 233 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
[233,10] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.
be 106 | bemész a 106. titkos labirintusba |
lm 8 14 24 | mozogsz 8 14 24 |
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla csapzott bundáját. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a veszett gorilla jobb oldalát. (7 támadással 809 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a veszett gorilla testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). Mancsával a veszett gorilla megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A veszett gorilla megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a veszett gorilla testét. (3 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a veszett gorilla megtépázott szőrét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. A pestisaura 8 ép-t sebez. A veszett gorilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A veszett gorilla fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14274 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2482, sebződés: 94, gyógyulás: 320, összesen: +226 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg nyakát. (6 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 75 életpontot sebeztél. Pestisaurád 11 sebzést okoz. A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1559, sebződés: 0, gyógyulás: 168, összesen: +168 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór féregűző testét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drag'kór féregűző jobb lábát. (7 támadással 815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a drag'kór féregűző fejét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). A drag'kór féregűző feléd döf, de csak ijesztésképp. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1847, sebződés: 114, gyógyulás: 230, összesen: +116 ÉP}
lm 30 11 15 | mozogsz 30 11 15 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 282 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az esthari vérszopó testét. (7 támadással 820 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod az esthari vérszopó jobb első lábát. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Karmaival az esthari vérszopó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az esthari vérszopó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd az esthari vérszopó testét. (4 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd az esthari vérszopó testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Az esthari vérszopó karmai majdnem eltalálnak! Az esthari vérszopó feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14790 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2599, sebződés: 0, gyógyulás: 282, összesen: +282 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a veszett gorilla csapzott bundáját. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a veszett gorilla jobb lábát. (7 támadással 814 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a veszett gorilla testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 65 életpontot sebeztél. A pestisaura 12 ép-t sebez. A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a veszett gorilla jobb lábát. (2 támadással 240 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted a veszett gorilla bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled 2 pontot sebződik a pestisaurától. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14274 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2396, sebződés: 217, gyógyulás: 8, összesen: -209 ÉP}
lm 905 28 900 | mozogsz 905 28 900 |
lm 29 19 20 | mozogsz 29 19 20 |
lm 21 23 25 | mozogsz 21 23 25 |
lm 24 26 27 | mozogsz 24 26 27 |
vv 205 109 187 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 187. varázslatot |
rm 950 1587 | rombolsz a 950. tárggyal az 1587. tárgyat |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
DRAG'KÓR FÉREGŰZŐ (520. SZÖRNY) A drag'kórok különös, tetőtől talpig páncélba öltözött, barlanglakó szerzetek. Az egyik elmélet szerint nem Ghalláról származnak, hanem egy idegen civilizáció (talán egy másik kontinens?) küldöttei, mások szerint pedig ők is emberek, akiknek zárt közösségei az evolúció során teljesen elszigetelt, önálló életet éltek. Arra, hogy elmondják mi az igazság, nincs lehetőség: beszédüket senki sem érti, mindenkivel bizonytalanok, agresszivitásuk legendás. Amikor a drag'kór nép a törpéket megszégyenítő elszántsággal új járatokat fedez fel, hogy föld alatti birodalmuk határait kiszélesíthessék, akkor van szükség a törzs különös varázslóira, a drag'kór féregűzőkre. Amíg ők nem tisztítják meg az élősködő és betegségeket hordozó életformáktól a területet, más drag'kór nem léphet a meghódított folyosóra. Mindennapos feladatuk folyományaként különös érzékük van a gyilkoláshoz, pillanatnyi tétovázás nélkül bárkinek nekitámadnak, és a legtöbbször meg is találják a módját, hogy térdre kényszerítsék áldozatukat. |
DRAG'KÓR BÖKŐ (873. TÁRGY) A drag'kórok fehér fényben tündöklő hegyes lándzsája a drag'kór bökő. Sebzése 4d6+4, tulajdonosa +2 védettséget és +20 max. ÉP-t kap. Forgatása nem egyszerű, legalább 20-as szintű szúrófegyver szakértelem szükséges hozzá. |
Erő: | 70 (107) | Szint: | 51 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 70 (78) | Támadás: | 119 (122) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 78 (81) | Védekezés: | 186 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/36 év |
Egészség: | 75 (105) | Életpont: | 1444/1923 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 70 (78) | Varázspont: | 3601/2830 | Pénz: | 62162 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 81/13 | Pszi pont: | 689/103 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 27/32 |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 49/68 (+6%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 37/93 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/69 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 146/55 (+26%) | 3. lopás: | 11/61 (+300%) |
4. mászás: | 25/16 | 5. csapdakészítés: | 33/66 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 31/42 (+336%) |
7. gyógyítás: | 80/23 | 8. titkosírás: | 6/69 | 9. felderítés: | 32/9 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 203/5 (+96%) | 12. taumaturgia: | 131/48 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 5/62 | 14. versengés: | 13/22 | 15. zene: | 3/97 |
16. szörnyismeret: | 28/82 | 17. pszi: | 60/7 (+95%) | 18. zárnyitás: | 24/99 (+312%) |
19. vadászat: | 15/5 | 20. vitalitás: | 5/49 | 21. bányászat: | 43/22 (+9%) |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 3/25 | 24. csapatmunka: | 9/62 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 177 | |||
5. varázslat sebzés: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), férfiak (#998), nők (#999) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) | jellemrejtés (#23) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | tolvajvér (#364) | hadiszerencse III (#59) |
mágikus ütés (#147) | elme dominanciája (#247) | csapdaészlelés (#222) | szürkeáll. aktiv (#71) |
nagyobb agypajzs (#120) | Pörhemór köre (#205) (106,16,1) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhhalál küszöbén van |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még senki sem jött rá, hogy az arkog kövek alkotják a káosz igaz esszenciáját. Hozz oltáromhoz ötvenet, és ezzel megvan a legnagyobb Káoszvihar első porszeme! |
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 11 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 296 TU-t fejlesztettél be.. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | ezüsttőr (#322) | 17 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | 8 | toxyl (#591) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||
52 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 6 | csillagbot (#929) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | drag'kór bökő (#873) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 2 | rézdarab (#70) | 4 | varázskő (#305) |