Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 22. 15h:06' EZ A 594. JÁTÉKHETED, 591. FORDULÓD 595. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 138. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 385. varázslatot a 363. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 14. varázslatot |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 992. tárgyat |
le 823 | leveszed/lerakod a 823. tárgyat |
kf 836 | kézbeveszed/felveszed a 836. tárgyat |
h 1602 27 40 | használod az 1602. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Démonölővel párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (7 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Wakizashival épp hogy megvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 0, gyógyulás: 164, összesen: +164 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 308 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga jobb oldalát. (8 támadással 566 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (58 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gnomori rémszolga testét. (9 támadással 1238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+248 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a gnomori rémszolga testét. Kritikus ütés! (4 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27788 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2681, sebződés: 305, gyógyulás: 356, összesen: +51 ÉP}
(Továbbmész...) [281,101] A terep továbbra is ritka erdő.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kiforgatod a zsebeidet, de egyikben sem találsz 20 aranyat a belépőre. Szomorúan búcsút intesz ezeknek a különleges embereknek. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tlopedmuk. {max. életpontja: 2301-2400.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 519 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tlopedmuk testét. (8 támadással 552 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tlopedmuk sötét ruháját. (9 támadással 1175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+236 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 152 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod a tlopedmuk testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Megnyirbálja a tlopedmuk ollója a jobb karodat. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A tlopedmuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tlopedmuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25700 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2491, sebződés: 311, gyógyulás: 268, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [281,102] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tükörtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívői építették.
(Feltételes mászás:) A pókkarmokkal a kezeden és a lábaidon mászni kezdesz a tükörtorony falán. Felveszed az építmény forgásának ritmusát. Hosszú órákig izzadsz a falon, és sok-sok kört megteszel, míg felérsz a bejáratig. Csak pár lépés, és a sötét átjárót magad mögött hagyva egy fényesen kivilágított terembe érkezel. Miközben ráébredsz, hogy a tükörtorony egy egyértelműen idegen civilizáció elképesztő remekműve, arra is rájössz, hogy nem vagy egyedül. Ez egy algaleioda! {védettsége: 88 szúró, 88 vágó, 88 ütő ellen.}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az algaleioda jobb szárnyát. (9 támadással 1144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 161 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod az algaleioda bal lábát. (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az algaleioda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 16972 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1770, sebződés: 0, gyógyulás: 332, összesen: +332 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 522 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (67 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tleikan ölőművész testét. (9 támadással 1129 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 155 életpontot sebeztél. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan ölőművész rusnya testét. (5 támadással 448 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tleikan ölőművész megcsapja a fejedet. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
20473 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2254, sebződés: 299, gyógyulás: 8, összesen: -291 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi hatás! (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton jótündér világító csápját. (9 támadással 1124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 157 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a kreiton jótündér bal karját. (5 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Csápjaival a kreiton jótündér csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A kreiton jótündér csápol, de mindhiába. Vámpírölővel jól megszurkálod a kreiton jótündér bal oldalát. (4 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 160 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megkarcolod a kreiton jótündér bal oldalát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A kreiton jótündér csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Véres nyál csordul ki a kreiton jótündér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 26531 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2493, sebződés: 261, gyógyulás: 379, összesen: +118 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 789 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a tl'urlang vadász jobb vállát. Kritikus ütés! (9 támadással 747 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 250 életpontot sebeztél. A tl'urlang vadász fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 412 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a tl'urlang vadász markáns izmait. (9 támadással 585 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 225 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a tl'urlang vadász minden csapását hárítanod. (2 támadástól 371 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2596, sebződés: 845, gyógyulás: 8, összesen: -837 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (8 támadással 754 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival súrolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 0, gyógyulás: 175, összesen: +175 ÉP}
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1348 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét kaszás testét. (8 támadással 555 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (53 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel végigvagdosod a sötét kaszás testét. (6 támadással 713 életpontot sebezve.) Wakizashival kissé megkarcolod a sötét kaszás fejét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (mivel életpajzs van rajtad.) A sötét kaszás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29290 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2710, sebződés: 342, gyógyulás: 8, összesen: -334 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc rothadó alakját. Kritikus ütés! (9 támadással 1539 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Wakizashival néhányszor súrolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 türkiz karika [türkiz karika ládikóba-> (187,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 17011 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1803, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1481 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó borzalom jobb oldalát. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel néhányszor megcsapod a rothadó borzalom testét. (7 támadással 823 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Wakizashival kissé megkarcolod a rothadó borzalom testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A rothadó borzalom fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Siralmas támadást intéz farkával a rothadó borzalom, épp csak megsuhint. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 126 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 arany foggyűrű [arany foggyűrű ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP]. 30709 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2945, sebződés: 409, gyógyulás: 196, összesen: -213 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 527 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezeréves lélek testét. (8 támadással 408 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ezeréves lélek bal oldalát. (9 támadással 918 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted az ezeréves lélek testét. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Wakizashival kicsit megvágod az ezeréves lélek áttetsző testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 76 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-98 életerő). Az ezeréves lélek most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30130 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2765, sebződés: 629, gyógyulás: 8, összesen: -621 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálos érintés. 10245 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
39531 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10245, sebződés: 27, gyógyulás: 8, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [281,104] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy eldüeni vándor. {támadása: 90.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 769 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az eldüeni vándor eltorzult arcát. (8 támadással 266 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az eldüeni vándor sárga bőrét. (9 támadással 578 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 219 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, az eldüeni vándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Az eldüeni vándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. Vámpírölővel jól megszurkálod az eldüeni vándor jobb lábát. (9 támadással 583 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 240 életpontot sebeztél. Az eldüeni vándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Pengéjét vadul forgatva, az eldüeni vándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az eldüeni vándor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30509 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2655, sebződés: 476, gyógyulás: 8, összesen: -468 ÉP}
(Továbbmész...) [282,105] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dranadáni kőtörő. {max. életpontja: 3001-3100.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1004 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (84 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a dranadáni kőtörő ágyékkötőjét. (9 támadással 1142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 155 életpontot sebeztél. 155 életpontot gyógyultál. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a dranadáni kőtörő bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). A dranadáni kőtörő Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A dranadáni kőtörő szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 108 életpontot vesztettél. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a dranadáni kőtörő bal lábát. (2 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 165 életpontot sebeztél. 165 életpontot gyógyultál. Wakizashival megkarcolod a dranadáni kőtörő bal vállát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A dranadáni kőtörő mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 99 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28895 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3384, sebződés: 869, gyógyulás: 742, összesen: -127 ÉP}
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a rubin sárkány bal vállát. Kritikus ütés! (8 támadással 600 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (100 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a rubin sárkány bal szárnyát. (8 támadással 850 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Wakizashival megkarcolod a rubin sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A rubin sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 16 arany, 3 vasérc, egy shinai gömb, 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 237, gyógyulás: 201, összesen: -36 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4376 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a baljós árny száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
28878 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4376, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [284,106] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Ez a Hartablea-sivatag széle. Bár az égen komor felhők gyülekeznek, a hőség még így is elviselhetetlennek tűnik. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kocsonyakígyó lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 885 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel megvagdalod a kocsonyakígyó testét. (8 támadással 656 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Wakizashival megvagdalod a kocsonyakígyó jobb vállát. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A kocsonyakígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Démonölővel néhányszor megcsapod a kocsonyakígyó nyúlékony testét. (8 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Wakizashival épp hogy eltalálod a kocsonyakígyó nyúlékony testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A kocsonyakígyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 458 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25800 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2625, sebződés: 766, gyógyulás: 358, összesen: -408 ÉP}
v 198 147 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
[147,103] Füves síkságra érkeztél. Vad szamóca illatát hozza a szél.
ek 7 1 10 | t. energia kisütése: 7 1 10 |
tk 30 2948 13 | többszemélyes kaland 30 2948 13 |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Wakizashival végigvágod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a roguena fejét. (2 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Wakizashival alaposan megvágod a roguena bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A roguena karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 2513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rohansz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Wakizashival egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg harcos testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (4 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Wakizashival megcsapod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A kultúrmasztodon meglök agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 3358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 2, gyógyulás: 95, összesen: +93 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető testét. Kritikus ütés! (2 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Wakizashival végigmetszed a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 gyöngymangó. 2194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
* 6. BP: | leveszed/lerakod a 836. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 821. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Démonölővel párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon ormányát. Kritikus ütés! (3 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Wakizashival végigvágod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A kultúrmasztodon megtaszít agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 3358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 3, gyógyulás: 89, összesen: +86 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 5 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 81 (109) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 82 (90) | Támadás: | 85 (89) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 85 (95) | Védekezés: | 139 (147) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/667 év |
Egészség: | 83 (90) | Életpont: | 1935/2417 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (109) | Varázspont: | 4567/2735 | Pénz: | 264 arany | Kép. pont: | 73 |
Tudatpont: | 28/18 | Pszi pont: | 387/221 | Halhatatlanság: | 28 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/70 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 53/6 (+4%) |
vágófegyverek: | 44/54 (+8%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 45/61 (+3%) |
dobófegyverek: | 7/91 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező ezüsttölgy mellény felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/41 (+1000%) | 2. nyomkövetés: | 188/21 (+48%) | 3. mászás: | 36/42 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 39/1 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 22/55 | 6. gyógyítás: | 65/4 |
7. titkosírás: | 6/28 | 8. felderítés: | 26/60 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 22/1 |
10. teológia: | 290/6 (+79%) | 11. taumaturgia: | 180/72 (+25%) | 12. versengés: | 20/59 |
13. zene: | 15/31 | 14. szörnyismeret: | 74/44 (+20%) | 15. pszi: | *39/100 (+48%) |
16. zárnyitás: | 10/21 | 17. vadászat: | 9/9 | 18. vitalitás: | 8/61 |
19. bányászat: | 41/31 (+4%) | 20. úszás: | 8/11 | 21. csapatmunka: | 4/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 608 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 |
6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 3(4) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 24 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597), szintszívó lények (#9097), eszement trappoló (#549), fertőzött dr.lárva (#630), ködmedúza (#449), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 240 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kézrátétel (#381) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (180,23,2) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) | esszenciavédelem 2 (#188) |
óriáserő (#53) | mágikus ütés (#147) | varázsenergia (#161) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | nagyobb agypajzs (#120) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
istenítélet (#284) | >> | tleikan áruló (#606) | istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | |
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
kiszáradás (#268) | >> | hártyás dermesztő (#585) | kiszáradás (#268) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | méregfelhő (#37) | >> | fényhozó (#602) | |
kiszáradás (#268) | >> | kocsonyakígyó (#598) | kiszáradás (#268) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | fürgülés (#92) | >> | fertőzött ent (#403) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | végzetes szójer (#631) | fehér glóbusz (#47) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | karmos behemót (#559) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Papjaim egyben legyőzhetetlen katonák is! Legpompázatosabb páncéljaidban, legdélcegebb testtartásodban jelenj meg előttem, hogy lássam, te vagy-e a csapat legjobb képességekkel rendelkező tagja! (Imádkozz, amint minden tulajdonságod elérte a 100-as értéket!) |
3.) Kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 6. kategóriában a XXVI. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | amniosz (#203) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
41 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
264 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 9 | csontkulcs (#74) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 42 | kaja (#2) | 9 | madártoll (#112) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
3 | sötét ital (#284) | 24 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) | 1 | ytterium kőzet (#965) |