Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. júl. 18. 15h:01' EZ A 377. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD 378. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4296 SZÁMLA : XXXX |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
ek 116 70 1 | t. energia kisütése: 116 70 1 |
ek 275 | t. energia kisütése: 275 |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. [+3% tau] Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával megvágod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (65 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 ugh méreg, ezüst karkötő, 2 gyöngymangó, mocsári penke. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a Mnebolath testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval megcsapod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a Mnebolath jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval épp hogy eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 201, gyógyulás: 0, összesen: -201 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (64 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: ugh méreg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
133 | 134 | 135 | 136 | |
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
66 | |
|
|
|
67 | |
|
|
|
[135,51] Kisebb hegyek emelkednek itt.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (66 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 szárnyas hernyó, tolmokov-koktél, spiritusz, 3 ugh méreg. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval kicsit megvágod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval súrolod a Mnebolath testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 191, gyógyulás: 0, összesen: -191 ÉP}
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1069 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a Mnebolath nyakát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval megkarcolod a Mnebolath fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval végigvágod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
(Továbbmész...) [134,49] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardfogú fülemüle közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle bal oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a varkaudar hírnök a hátadon. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak varkaudar felderítő trófeát, és kiszedsz egy varkaudar hírnök trófeát. 2051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 183, gyógyulás: 0, összesen: -183 ÉP}
(Továbbmész...) [133,48] Tovább barangolsz a fák között. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 33 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [132,46] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Oh! Hátrahőkölsz, mikor felismered a híres varázslómestert. Bizony, semmi kétség, ő az: Sutor Kragoru!
- Üdvözöllek kalandozó - szólít meg téged, miközben helyet foglal egy kényelmes fotelben. Tekintete bizalmat, és türelmet sugároz.
- Nem kell válaszolnod, mert nem hallak, csak látlak téged - legyint, mikor te is köszöntésre nyitnád a szádat.
- Elhatároztam, hogy kicsit megmagasítom a tornyomat, és ehhez a munkához keresek önkénteseket. Sajnos a nyers mágia nem képes tökéletesen helyettesíteni az építőmesterek véres verejtékét, ezért van szükségem rád, és társaidra. A munka megerőltető lesz, ezért arra kérlek, toborozz életerős, kitartó, és az építésben járatos társakat magad mellé. Mivel a mozgatni kívánt kövek igen nehezek, háromnál kevesebb jelentkezőnek nem tudok munkát adni. Ha érdekel a feladat, keress fel itt, a keleti tornyomban - mondja Kragoru, és a kép semmivé foszlik.
Eltűnődsz az ajánlaton. Nehéz munkát ígért, de egy szót sem ejtett a jutalomról. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ran'Amart Morgurth előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szeppent rákfatty. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
be 665 | bemész a 665. épületbe |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
Erő: | 17 (25) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 198 cm |
IQ: | 21 (41) | Támadás: | 37 (38) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 120 kg |
Ügyesség: | 16 (25) | Védekezés: | 27 (30) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 22 (27) | Életpont: | 396/93 | Jellem: | jó (171) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (26) | Varázspont: | 476/9 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 116/49 | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 16/82 (+50%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 16/23 (+36%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,46 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 97 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/48 (+77%) | 2. nyomkövetés: | 11/73 (+14%) | 3. mászás: | 1/0 |
4. csapdakészítés: | 4/80 | 5. csapdaészlelés: | 1/17 | 6. gyógyítás: | 11/13 (+92%) |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 1/27 | 9. szörnyidomítás: | 1/68 |
10. teológia: | 3/61 (+8%) | 11. taumaturgia: | 27/24 (+7%) | 12. versengés: | 1/68 |
13. harcművészetek: | 1/0 | 14. szkanderozás: | 1/0 | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 1/51 | 17. pszi: | 12/8 (+23%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 2/72 | 20. vitalitás: | 1/0 | 21. bányászat: | 3/73 (+58%) |
22. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (2,20) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 13 (limit: 895), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 300. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4, pontszámod: 48. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 15 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
52 | arany (#50) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 12 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 6 | nyu-shuriken (#157) | 1 | spiritusz (#170) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) |
131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|