58. forduló, 60. forduló, Kölök összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 13. 15h:17'
EZ A 111. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
112. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3760
SZÁMLA : XXXX

KÖLÖK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,24] koordinátán. Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 186.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 171.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 171.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 157.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[112,25] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 18 kerek követ.

(Továbbmész...) [113,26] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,27] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy rőtmanó berzerker közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 berzerker tüske (ld. enc.). 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [67 pontot használtál fel, van még 90.]

m 4 mozogsz délre
[113,28] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 64 pontot kell rákölteni.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a karmos tankány bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.
Összefutsz egy szőke hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy ekharion trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sir Soma. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Egyszercsak megakad a szemed valamin... Huh, mi a Por! Észreveszel a földön egy csodás képet: Nap szimbólumosok kisebb csoportja egy fekete csuklyás alakot fog közre. Agresszív tekintetük nem sok jót ígér! A közrefogott alak láthatóan bajban van. Képtelenség kitörni a gyűrűből, ezért térden állva, két kezét összetéve kegyelemért könyörög. Fantasztikus, eredeti kompozíció! Rádöbbensz, hogy te ilyet sosem lennél képes alkotni! A legkevesebb, amit tehetsz, hogy 1 arannyal honorálod a művész tehetségét. Adományoddal a Kalandozók Városainak építését segítetted! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[17 pontot használtál fel, van még 73.]

a 230 1651 1 átadod a 230. tárgyat az 1651. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 lánckesztyűt Sir Soma részére. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

aa 222 37 63 átadod a 222. tárgyat a 37. tárgyat a 63. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 láncinget Sir Soma részére. Ok, sikeresen átadtál 11 drótszőrt Sir Soma részére. Ok, sikeresen átadtál 6 tigroszlán fogat Sir Soma részére. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

aa 225 114 112 átadod a 225. tárgyat a 114. tárgyat a 112. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 orgyilkos tőrt Sir Soma részére. Ok, sikeresen átadtál 8 kaktusztüskét Sir Soma részére. Ok, sikeresen átadtál 27 madártollat Sir Soma részére. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

a 415 1651 1 átadod a 415. tárgyat az 1651. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Sir Soma részére. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

a 141 1651 1 átadod a 141. tárgyat az 1651. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 nap szimbólumot Sir Soma részére. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

a 229 1651 1 átadod a 229. tárgyat az 1651. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Sir Soma részére. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

a 165 1651 1 átadod a 165. tárgyat az 1651. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Sir Soma részére. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

a 168 1651 1 átadod a 168. tárgyat az 1651. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 sullár hólyagot Sir Soma részére. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

szk 148 keresed a 148. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vérfürdető magszimot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 68.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 68 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült az oltár. 48 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. [64 pontot használtál fel, van még 4.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-3 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 12, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 201 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

KARAKTERLAP

Kölök, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia ministránsa vagy. Az Igazság Keresői (#9115) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 59. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 123 cm
IQ: 28 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 2/3 év
Egészség: 16 Életpont: 215/181 Jellem: jó (109) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 Varázspont: 179/22 Pénz: 3305 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 8/7 Pszi pont: 56/6
Eddig összesen 233 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 732 TP-t kaptál. Jelenleg 56992 TP-d van. A következő szinthez még 18008 TP szükséges. Trófeáid: Métely, epokitféreg, vérfürdető magszim. A 53. fordulódban 777 arany került a bankszámládra. 846 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 16 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 15 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -175.); dárda (#10) (176 -); kerek kő (#19) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 8 11. taumaturgia: 6 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 2 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 10
16. pszi: 7 17. vadászat: 1 18. bányászat: 6
19. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 70.83 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
11 drótszőr (#37) 8 kaktusztüske (#114) 1 láncing (#222)
1 lánckesztyű (#230) 26 madártoll (#112) 1 mászókampó (#165)
1 nap szimbólum (#141) 1 obszidián karkötő (#229) 3 orgyilkos tőr (#225)
1 sullár hólyag (#168) 6 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 berzerker tüske (#713) 3 kaja (#2) 18 kerek kő (#19)
1 lapockacsont (#33) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(111,24) százfogú (#53)
(112,25) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(113,26) oltár
(113,27) rőtmanó berzerker (#369), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(113,28) quwarg boly (#359), szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba, oltár, karmos tankány (#137), Sir Soma (1651. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek