58. forduló, 60. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 28. 19h:00'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,14] koordinátán.
Amikor ledőltél pihenni, valami nagyon kemény dolog szúrta az oldaladat. Megvizsgálod: egy elásott láda csücske! Buzgón ásni kezdesz a csupasz kezeddel. Hamarosan előbukkan a láda fedele. Lihegve felnyitod. Tele van kincsekkel, fegyverekkel! Az örömtől kiáltozva markolsz a ládába. A szerencséd azonban nem tart sokáig, múlóban van az álom. Az ébrenlét határán még küszködsz egy kicsit, próbálod "áthozni" az álomtárgyakat, de sikertelenül. Végül feladod a dolgot, kinyitod a szemedet, és felkelsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.)

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[40,15] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az uzbány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb vállát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [41,16] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy evaporőr közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az evaporőr testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Bloodwitch-csel. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya gyűrűt visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy emberevő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
[30 pontot használtál fel, van még 174.]

a 95 4592 2 átadod a 95. tárgyat a 4592. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 bakkura bőrt Bloodwitch részére. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

a 131 4592 14 átadod a 131. tárgyat a 4592. kalandozónak (14 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 14 ubuk tüskét Bloodwitch részére. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

in 4592 71 leírod a 4592. kalandozónak a 71. szörnyet
Leírod pontosan, hogy milyen is egy fabontó szójer. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

m 4 mozogsz délre
[41,17] Dombos terepre érkeztél. Észreveszel egy krómkaktuszt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Eltaposod a tüzet, és szétrugdosod, szétütöd a bogyókat. Köhögsz és hánysz, de befejezed az akciót. Hamarosan szerencsére szellő kerekedik, és szétviszi a mérgező füst maradékát. (+4 jóság.)
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy spagulár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a spagulár testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. [36 pontot használtál fel, van még 138.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 130.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 122.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 114.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 106.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[42,17] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy kaszabolósáska. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [43,17] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sullár testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár hatalmas testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sullár hatalmas testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges süvítő rája trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sullár trófeát. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


(Továbbmész...) [44,17] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Gatin városa innét északra fekszik. " Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Észreveszel egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 76.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[45,17] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [46,18] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 56.]

gyk 225 50 gyakorolsz a 225. tárggyal 50 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).

[50 pontot használtál fel, van még 6.]

kf 11 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat
Mostantól a csontkést fogod jobbkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

t 4592 támadod a 4592. kalandozót
FT 4592 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SULLÁR (101. SZÖRNY)
Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd.

SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY)
Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.)

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez az 59. fordulód.

Erő: 19 Szint: 11 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 15 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 155/155 Jellem: jó (10) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 373 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 272 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 213 TP-t kaptál. Jelenleg 24 276 TP-d van. A következő szinthez még 724 TP szükséges. Trófeáid: sullár, mutáns pók, vadász varkaudar.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15 szúrófegyverek: 6 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 9 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0
46,116 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 23
7. felderítés: 2 8. harcművészetek: 12 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 5 12. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 csontszurony (#12) 5 * kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225)
3 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 12 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
1 rézkulcs (#75) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13]
1 vizestömlő (#3) [benne 9 korty víz (#27), fér még: 11]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
2 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104)
2 grákóbőr (#41) 2 hebrencs állkapocs (#130) 20 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 1 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33)
14 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 2 ormánygőte csont (#21)
8 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
5 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
6 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30)

Összsúly: 44.20 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bakkura bőr (#95) 5 kerek kő (#19) 14 ubuk tüske (#131)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 5 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125)
2 rézdarab (#70) 1 sullár hólyag (#168) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
13
14
15
16
17
18
19
(39,14) a 9. labirintus bejárata
(40,15) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), 25. jellempróba, uzbány (#102)
(41,16) evaporőr (#69), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 10. jellempróba, Bloodwitch (4592. kalandozó)
(41,17) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, 14. jellempróba, spagulár (#82)
(42,17) kaszabolósáska (#83), Tharr oltár
(43,17) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), sullár (#101)
(44,17) Raia rúnaköve, mély kút (#93), alpesi tehén (#91)
(46,18) phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek