TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. febr. 27. 9h:12'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1794
SZÁMLA : XXXX
|
ERINA KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,-13] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy tüsi ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfival. Fekete a bőre. Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany masszariasztót, egy bundás kabátot, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy ezerszemű bestia trófea, egy térfaló trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Daemon. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)
* 1. KP: |
elmormolod a 15. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]
m 8 8 |
mozogsz északra, északra |
[75,-14] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [75,-15] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy emberevő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő bal karját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az emberevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az emberevő bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak sörényes ubuk trófeát, és kiszedsz egy emberevő trófeát. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
[20 pontot használtál fel, van még 202.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 194.]
[75,-16] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 184.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 176.]
m 6 5 5 |
mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[74,-16] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 4 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló bal lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát.
(Továbbmész...) [73,-15] Még mindig a városban vagy. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát.
Egy tölgyek alkotta ligetet látsz itt, a város közepén. A liget bejáratánál szépen faragott felirat díszeleg: vadaspark. (769. épület.)
Utad során felfedezed egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi táborát. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőre bronzként csillog. Egy alligátorbőr cipőt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Kronga hadúr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bosszantó apróság trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
(Továbbmész...) [72,-14] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Itt csata lesz.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 3 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [30 pontot használtál fel, van még 146.]
ea 64 2 |
eladod a 64. tárgyat 2 |
Eladtál 2 csontszablyát. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
ea 57 |
eladod az 57. tárgyat |
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
d 18 |
eldobod a 18. tárgyat |
Elhajítasz 1 parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
ea 122 |
eladod a 122. tárgyat |
Eladtál 1 dözmöng szivet. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
ea 97 |
eladod a 97. tárgyat |
Eladtál 1 rákpáncélt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
f 106 |
kísérletezel a 106. tárggyal |
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 136.]
kt 25 |
elkészíted a 25. tárgyat |
Legyártottál 1 kavadu iszákot. [5 pontot használtál fel, van még 131.]
ea 166 6 |
eladod a 166. tárgyat 6 |
Eladtál 6 ugh mérget. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
ea 74 |
eladod a 74. tárgyat |
Eladtál 1 csontkulcsot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
ea 11 |
eladod a 11. tárgyat |
Eladtál 1 csontkést. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
[73,-14] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
(Továbbmész...) [74,-14] Továbbmész a város utcáján.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Eszel valamit. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Találkozol egy rövid ősz hajú, szürke szemű gnóm férfival. Tharr tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy karmazsin huhogó trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy proteinfecske trófea színesíti. Bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hasfejlesztő Jack. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [20 pontot használtál fel, van még 111.]
be 698 4 |
bemész a 698. épületbe |
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy ütőfegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik a tanulás! Beállsz az egyik harcospap mester irányítása alatt gyakorlatozók közé. Kitartóan végzed a gyakorlatokat, lesed a mester és a társaid mozdulatait, s néha abban a megtiszteltetésben van részed, hogy a mester személyesen javítja ki hibáid. Kemény és hosszú tanulásban van részed, de egyre inkább úgy érzed, hogy már egész jól megy minden, amit most tanultál. (+1 ütőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 40 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 61.]
kotb 9146 |
belépés K.T.-be: 9146 |
Belépésedet fogod kérni a Vértestvérek K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 61.]
* 1. BP: |
használod a 242. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 60.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 30 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 198 pontot. A következő körben tehát 228 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY)
A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
KARAKTERLAP
Erina, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője vagy. Ez az 59. fordulód.
Erő: |
20 |
Szint: |
10 |
Merészség: |
3/3 |
Magasság: |
160 cm |
IQ: |
16 |
Támadás: |
9 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
84 kg |
Ügyesség: |
20 |
Védekezés: |
21 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
20/20 év |
Egészség: |
14 (16) |
Életpont: |
147/74 |
Jellem: |
semleges (+5) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
21 |
Varázspont: |
45/22 |
Pénz: |
136 arany |
Kép. pont: |
0 |
Eddig összesen 172 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 556 TP-t kaptál. Jelenleg 16239 TP-d van. A következő szinthez még 761 TP szükséges. Trófeáid:
emberevő,
uzbány,
sóhajtó dorony.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
14 (+1) |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
5 (+1) |
lőfegyverek: |
11 |
dobófegyverek: |
2 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
7 |
3. mászás: |
2 |
4. csapdakészítés: |
2 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
16 |
7. titkosírás: |
1 |
8. felderítés: |
1 |
9. teológia: |
7 |
10. taumaturgia: |
2 (+1) |
11. szörnyismeret: |
2 |
12. zárnyitás: |
5 |
13. vadászat: |
9 |
14. bányászat: |
2 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
Összsúly: 42.79 kg |
Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(72,-14) manaelementál (#290), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), oltár, útonálló (#130)
(73,-15) vadaspark (#769), patak, oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399), egy árnymanó férfi
(73,-14) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,-16) útonálló (#130), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, oltár, főutca (#399)
(74,-14) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Hasfejlesztő Jack (5735. kalandozó)
(75,-16) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(75,-15) emberevő (#119), oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve
(75,-14) sziklafészek (#167), világítótorony (#156)
(75,-13) a 42. labirintus bejárata