Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 19. 9h:23' EZ A 170. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD 171. játékheted kezdete: máj. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1309 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
fvh | felt. varázslat haszn. |
fvh 10 | felt. varázslat haszn. 10 |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [93,72] Az erdőt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Továbbmész...) [92,72] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut bal vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mallon botjával eltalálod a törpemammut fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [90,72] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [89,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy gumifát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,72] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [86,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy szürke rinocérosz. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr (ld. enc.). 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 35 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
RINÓBŐR (651. TÁRGY) Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 220/181 | Jellem: | gonosz (18) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (27) | Varázspont: | 301/12 | Pénz: | 451 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 7/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 18 | dobófegyverek: | 15 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 5 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 6 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 5 | 11. taumaturgia: | 15 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 5 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 1 | 17. vadászat: | 5 | 18. bányászat: | 1 |
19. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), a törpéktől (3) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148), az alakváltóktól (7) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | rinóbőr (#651) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |