58. forduló, 60. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 30. 12h:13'
EZ A 251. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
252. játékheted kezdete: okt. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-67,-60] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 19. pontnál.
A táborozás 2. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Fekete a bőre. Leah híve. Egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot és egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy vadász varkaudar trófea, egy ork sámán trófea és egy xirnox trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve UngaBunga. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+34 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

lm 21 17 mozogsz 21 17
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kölyök. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök bal vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [15. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász varkaudar lakik itt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök jobb első lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 16 50 50 mozogsz 16 50 50
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [16. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar kölyök van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ököllel megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar lakik itt. Valamilyen fegyver van nála. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontszablyával párszor kilyukasztod a varkaudar testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [48. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Valamilyen fegyver van nála. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [49. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [50. PONT.] Hirtelen egy ork sámánt veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az ork sámán testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 drótszőrt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[50 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 42 53 55 mozogsz 42 53 55
Egy nagyobb terembe érkezel. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [42. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar mágus az. Ismeretlen fegyvert szorongat. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar mágus testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [53. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vark. nekromanta lakik itt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vark. nekromanta bal vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 52. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bumerángot. IQ-d TF-elődött. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [55. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vark. nekromanta lakik itt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 37 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vark. nekromanta jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 54. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [87 pontot használtál fel, van még 22.]

lm 55 57 57 mozogsz 55 57 57
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [55. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Ismeretlen fegyvert szorongat. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta bal vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Messze hajítod a vacak kis láplidérc trófeát, és kiszedsz egy vark. nekromanta trófeát. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát, 1 karbin plazmát, 1 xirnox szivet, 1 trikornis szarvat, 1 manifeszt.nyúlványt, 1 purifikátor hájat és 1 remák szivet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 70 életpontot! A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [57. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Ismeretlen fegyvert szorongat. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vark. nekromanta jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát, 1 karbin plazmát, 1 xirnox szivet, 1 trikornis szarvat, 1 manifeszt.nyúlványt, 1 purifikátor hájat és 1 remák szivet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 65 életpontot! Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 72 72 72 mozogsz 72 72 72
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 78 78 78 mozogsz 78 78 78
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 11, 24.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 59. fordulód.

Erő: 15 (22) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 24 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 207/141 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 4
Szerencse: 18 (21) Varázspont: 199/32 Pénz: 244 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 55/35
Eddig összesen 454 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 942 TP-t kaptál. Jelenleg 68 150 TP-d van. A következő szinthez még 6 850 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, vark. nekromanta, élőholt mágus. A 54. fordulódban 1427 arany került a bankszámládra. 1469 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 11/25 (+20%) szúrófegyverek: 19/51 (+17%)
vágófegyverek: 5/71 (+16%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 12/36 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (150%) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 57. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/13 2. nyomkövetés: 12/60 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/21 5. csapdakészítés: 6/13 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/29
7. gyógyítás: 10/79 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 1/57
10. szörnyidomítás: 1/68 11. teológia: 5/3 (+19%) 12. taumaturgia: 13/95 (+21%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 4/80 18. pszi: 8/12 (+9%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 1/76 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 6/10 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31, 41, 42, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 124 (limit: 1285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12670.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 626 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 * tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszablya (#64) 2 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) $1 * orgyilkos tőr ($225)
1 szögletes kő (#17) 5 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
14 ubuk tüske (#131) 4 vas dobónyíl (#189) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
6 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 aranygyűrű ($193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 1 gyógykenőcs (#313)
31 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 manakristály (#500) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa antigrav (#2204) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
7 éjurna (#2368) [bennük 43 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 27]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
3 kavadu iszák (#25) [bennük $5 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 25]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 bakkura bőr (#95) 1 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212)
42 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 6 fekete gyöngy (#99)
2 főnixtoll (#563) 3 grákóbőr (#41) 1 gyöngymangó (#135)
7 halálvirág (#2371) 10 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 66 madártoll (#112) 4 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153)
$3 purifikátor háj ($269) 2 remák szív (#264) 3 rézdarab (#70)
24 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29)
20 sünmedve tüske (#14) 15 szárnyas hernyó (#69) $6 szvó-ektoplazma ($151)
4 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43) $1 vadász tatu bőr ($15)
4 varányszem (#30) 6 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 54.68 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70)
1 súlyzó (#347)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 lajhár csont (#236) 3 smirglilevél (#29)
4 szögletes kő (#17) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 drótszőr (#37) 1 főnixtoll (#563) 2 karbin plazma (#199)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 purifikátor háj (#269) 2 remák szív (#264)
2 szvó-ektoplazma (#151) 2 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar csont (#1113)
4 vas dobónyíl (#189) 2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-68 -67 -66
-61
-60
-59
(-67,-60) az 53. labirintus bejárata, varkaudar kölyök (#685), vadász varkaudar (#108), varkaudar (#64), ork sámán (#345), varkaudar mágus (#128), vark. nekromanta (#173)

Üzenet küldése a karakternek