Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 17. 15h:40' EZ A 590. JÁTÉKHETED, 588. FORDULÓD 591. játékheted kezdete: jan. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 219 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón testét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áldott okerón behemót testét. Kritikus ütés! (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az áldott okerón farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
kno 16 4 | képesség-növelés 16 |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
bb 310 380 512 | beraksz a bankba a 310. tárgyat (380 darabot) |
kb 593 91 | kiveszel a bankból az 593. tárgyat (91 darabot) |
bpk 6 | bef. parancs kivétele: 6 |
bpb | bef. parancs berakása: |
bb 152 617 310 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (617 darabot) |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
v 181 311 10 | elmormolod a 181. varázslatot |
[311,10] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Északtűz városa, az északi Thargodan csordák visszataszító fellegvára.
vtn 231 | varázslat tanulás: a 231. varázslatot |
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
tv 229 60 231 | támadó/véd. varázslat a 229. varázslatot a 60. varázslatot a 231. varázslatot |
hu 616 138 | hulladék: 616 138 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ee 591 166 309 | eladod az 591. tárgyat a 166. tárgyat a 309. tárgyat |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és egy karbin plazma. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 225, gyógyulás: 4, összesen: -221 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos jobb karját. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a Thargodan zsoldos bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Rém sötét esszenciáját. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Rém testét. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Rém sötét esszenciáját. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Fókuszpengével megvagdalod a Rém bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 306 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. [rémplazma ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP] 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1235, sebződés: 210, gyógyulás: 4, összesen: -206 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a rothadó lián testét. Kritikus ütés! (6 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével megvagdalod a rothadó lián tekergő szárát. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a rothadó lián testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a rothadó lián egyik csápját. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a rothadó lián testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1625, sebződés: 443, gyógyulás: 4, összesen: -439 ÉP}
(Továbbmész...) [413,9] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gejzírt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy zafír sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 70.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 673 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 109 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 74 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (99 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], 32 arany, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 52 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1408, sebződés: 479, gyógyulás: 4, összesen: -475 ÉP}
(Továbbmész...) [413,10] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy smaragd sárkány. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 643 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány testét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (88 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 435 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a smaragd sárkány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 49 életpontot sebeztél. A smaragd sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zafír erőöv, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1423, sebződés: 324, gyógyulás: 2, összesen: -322 ÉP}
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru testét. Kritikus ütés! (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a taalru tigristestét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a Thargodan zsoldos testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. Fókuszpengével felnyitod a Thargodan zsoldos bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a Thargodan zsoldos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós nyakát. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a Thargodan légiós gigászi testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nitmák pengével kicsit megvágod a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 183, gyógyulás: 0, összesen: -183 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Rém borzalmas plazmáját. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Rém testét. Kritikus ütés! (5 támadással 515 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a Rém egyik csápját. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Rém testét. Kritikus ütés! (3 támadással 309 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a Rém sötét esszenciáját. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. [rémplazma ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP] 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1070, sebződés: 215, gyógyulás: 0, összesen: -215 ÉP}
(Továbbmész...) [415,12] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zafír sárkány. {egyik sebzési módja: 1x 8d8+22.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (96 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a zafír sárkány bal szárnyát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a zafír sárkány jobb oldalát. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 52 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1362, sebződés: 698, gyógyulás: 0, összesen: -698 ÉP}
(Továbbmész...) [416,13] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Önanalízis: +2% bányászat.)
m 4 | mozogsz délre |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 96 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás sámán villámló testét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a viharóriás sámán bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 435 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a viharóriás sámán oszlopos lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs van rajta.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 83 életpontot vesztettél. A viharóriás sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 2 csuklyavirág. Szereztél 50 aranyat. 8732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 243, gyógyulás: 0, összesen: -243 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
szk 329 | keresed a 329. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
JÉGOSZLOP (231. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A varázslat elmondásakor irtózatos hideg keletkezik a célpont körül, egy bizonyos sugarú környezetében szinte a szó szoros értelmében megfagy a levegő. Amellett, hogy a jégoszlop szintenként D8 sebzést okoz, az ellenfél védettsége is csökken a harc időtartamára 20-szal, akkor is, ha megdobja a mentődobást. A jégoszlop anyagi komponense egy jégkristály, és elmondása 24 VP-be kerül. |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
Erő: | 75 (99) | Szint: | 46 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 85 (91) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 75 (78) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 183/279 év |
Egészség: | 65 (68) | Életpont: | 869/869 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 77 (91) | Varázspont: | 2912/0 | Pénz: | 2849 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 476/101 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 31/57 | szúrófegyverek: | 30/72 (+9%) |
vágófegyverek: | 34/82 (+9%) | ütőfegyverek: | 32/19 | lőfegyverek: | 33/42 (+8%) |
dobófegyverek: | 35/22 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/81 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 156/44 (+54%) | 3. mászás: | 30/70 |
4. csapdakészítés: | 39/94 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/94 | 6. gyógyítás: | 191/47 (+184%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 31/93 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 19/76 |
10. teológia: | 132/50 (+25%) | 11. taumaturgia: | 81/40 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 8/80 |
13. versengés: | 15/81 | 14. harcművészetek: | 25/11 | 15. zene: | 98/27 |
16. szörnyismeret: | 213/94 (+430%) | 17. pszi: | 41/95 (+93%) | 18. zárnyitás: | 17/91 |
19. vadászat: | 36/6 | 20. vitalitás: | 5/7 | 21. bányászat: | 41/23 (+9%) |
22. úszás: | 18/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ovgun (#325) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3508 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | főnixtoll (#563) | 2 | galachmit (#310) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
5 | mópat token (#585) | 1 | nyílvessző (#108) | 5 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 10 | rémplazma (#616) | 1 | rókafarok (#124) | |||
56 | toxyl (#591) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 16 | ugh méreg (#166) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 2 | csuklyavirág (#133) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | halcsont (#390) | |||
86 | jégkristály (#593) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | púderkő (#119) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | viharamulett (#611) | |||
1 | zafír erőöv (#397) |