Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 22. 9h:26' EZ A 601. JÁTÉKHETED, 587. FORDULÓD 602. játékheted kezdete: okt. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
vv 364 147 247 | elmormolod a 364. varázslatot a 147. varázslatot a 247. varázslatot |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
ef 30 501 | energia fejlesztése 30 |
hh 1269 841 1546 | használod az 1269. tárgyat a 841. tárgyat az 1546. tárgyat |
h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
vv 109 11 187 | elmormolod a 109. varázslatot a 11. varázslatot a 187. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 708 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a táncoló ogre bal karját. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (152 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a táncoló ogre jobb oldalát. (7 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a táncoló ogre szőrös lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal gyengén megütögeted a táncoló ogre ragyás pofáját. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a táncoló ogre szőrös lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sziklazúzó (ld. enc.). 14765 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2637, sebződés: 234, gyógyulás: 212, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [251,53] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őshonos sziklozug közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őshonos sziklozug testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-50 TVP.) Elfek érkeznek, akik a KÖVGEO alkalmazottaiként mutatkoznak be. Visszaváltoztatnak, amiért végtelenül hálás vagy. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [251,52] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy chaktra vadászeb. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb jobb első lábát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a chaktra vadászeb bal hátsó lábát. (7 támadással 767 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a chaktra vadászeb jobb oldalát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ent pásztorbottal megpöccinted a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 84 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14060 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2148, sebződés: 391, gyógyulás: 149, összesen: -242 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
fgy 0 0 0 | felt. gyógyítás parancsok törlése |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
fgy 30 40 2 | felt. gyógyítás 30 40 |
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 708 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor súrolod a dögbűzös liliom testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Csápjaival a dögbűzös liliom csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ent pásztorbottal párszor megpöccinted a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14386 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2266, sebződés: 302, gyógyulás: 136, összesen: -166 ÉP}
(Továbbmész...) [242,46] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy dögbűzös liliom nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 708 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször eltalálod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a dögbűzös liliom jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A dögbűzös liliom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14386 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2280, sebződés: 332, gyógyulás: 129, összesen: -203 ÉP}
(Továbbmész...) [242,47] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő verg elmeszaggató nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 708 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a verg elmeszaggató bal oldalát. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a verg elmeszaggató testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 54 életpontot sebeztél. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal többször eltalálod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
15298 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1952, sebződés: 53, gyógyulás: 123, összesen: +70 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 708 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A testzabáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
7269 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [242,49] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vastagbőrű mutak lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 424 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 89 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak bal vállát. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 91 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ent pásztorbottal néhány helyen meghorzsolod a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted a vastagbőrű mutak fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 96 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.)
Véres nyál csordul ki a vastagbőrű mutak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 jáde rakshallion (ld. enc.). 15599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2136, sebződés: 501, gyógyulás: 179, összesen: -322 ÉP}
(Továbbmész...) [242,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy bosszantó apróság. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 708 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság egyik lábát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság testét. (7 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 219 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a bosszantó apróság testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21333 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2079, sebződés: 118, gyógyulás: 192, összesen: +74 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 708 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14060 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1984, sebződés: 143, gyógyulás: 170, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [242,52] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy pengekarú nitmák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák egyik karját. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a pengekarú nitmák jobb lábát. (7 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted a pengekarú nitmák egyik karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (3 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pengekarú nitmák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14973 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2081, sebződés: 280, gyógyulás: 272, összesen: -8 ÉP}
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 41 pontért |
im 0 1 | imádkozol |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
bb 591 45 | beraksz a bankba az 591. tárgyat (45 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat -2 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
TÁNCOLÓ OGRE (435. SZÖRNY) Ezeket az ocsmány képű, buta óriásfattyakat nem tréfából hívják "táncolónak". Ha náluk gyengébb teremtménnyel találkoznak, és azt elpusztítják, gyermekded tánccal ünneplik a gyilkolás felett érzett örömüket. Az ogrék ősi faj - már az Esthar császárság idején vadászták és irtották őket kegyetlenségük miatt, mégsem sikerült megsemmisíteni őket. Ütőfegyverrel nem mész ellenük semmire, hiszen a felnőttkort csak azok az egyedek élik meg, akik túlélik, hogy a hegyi óriások pofozózsáknak használják őket. |
SZIKLAZÚZÓ (857. TÁRGY) A sziklazúzó kemény acélötvözetből készült kalapács. Nyelét díszes karcolatok díszítik, talán hogy a fegyver ormótlan külsejét ellensúlyozzák. Rendkívül nehéz, igazából óriások (és félóriások) kezébe tervezték. A fegyver sebzése 4d6+4, védettségedhez 2-t, max. ÉP-dhez 20-at ad. Ha használni akarod, az ütőfegyver szakértelmed legalább 20. szintű legyen. |
JÁDE RAKSHALLION (749. TÁRGY) A rakshallion az Esthar császárság főpapja volt, sokak szerint hatalma még a császárét is meghaladta. Ez az apró szobrocska, amelyet egyetlen jádekőből faragtak ki művészi hozzáértéssel, a rakshalliont ábrázolja - egy szakállas, istenien jóságos arckifejezésű férfit. |
Erő: | 68 (104) | Szint: | 50 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 70 (78) | Támadás: | 113 (116) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 74 (72) | Védekezés: | 167 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/36 év |
Egészség: | 75 (105) | Életpont: | 1439/1040 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 69 (77) | Varázspont: | 3535/9 | Pénz: | 59820 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 81/15 | Pszi pont: | 653/205 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 27/32 |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 49/29 (+9%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 37/73 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/69 | 2. nyomkövetés: | 145/39 (+13%) | 3. lopás: | 11/61 |
4. mászás: | 25/10 | 5. csapdakészítés: | 33/19 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 25/6 (-600%) |
7. gyógyítás: | 80/12 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 31/97 |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 197/36 (+75%) | 12. taumaturgia: | 130/94 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 5/62 | 14. versengés: | 12/18 | 15. zene: | 3/75 |
16. szörnyismeret: | 28/82 | 17. pszi: | 57/10 (+4%) | 18. zárnyitás: | 24/87 |
19. vadászat: | 14/83 | 20. vitalitás: | 5/43 | 21. bányászat: | 43/3 (+6%) |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 3/25 | 24. csapatmunka: | 9/62 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 175 | |||
5. varázslat sebzés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), férfiak (#998), nők (#999) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (105,1,1) | vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
tűzmágia (#157) | áldomás (#6) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | jellemrejtés (#23) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
tolvajvér (#364) | mágikus ütés (#147) | elme dominanciája (#247) | hadiszerencse III (#59) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még senki sem jött rá, hogy az arkog kövek alkotják a káosz igaz esszenciáját. Hozz oltáromhoz ötvenet, és ezzel megvan a legnagyobb Káoszvihar első porszeme! |
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 37 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | tinta (#101) | 45 | toxyl (#591) | |||
1 | tükör (#43) | 6 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
77 | arany (#50) | 3 | ében toboz (#578) | 1 | jáde rakshallion (#749) | |||
3 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | lótuszvirág (#447) | 5 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sziklazúzó (#857) | 8 | víz (#27) |