Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 7. 9h:16' EZ A 979. JÁTÉKHETED, 584. FORDULÓD 980. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1253 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 211 0 | elmormolod a 71. varázslatot a 211. varázslatot |
v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
vv 120 224 279 | elmormolod a 120. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
vv 78 188 165 | elmormolod a 78. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot |
vv 138 443 182 | elmormolod a 138. varázslatot a 443. varázslatot a 182. varázslatot |
hh 841 745 0 | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
p 99 0 0 | használod a 99. pszi képességet |
ek 3 5 0 | t. energia kisütése: 3 5 |
av 10 0 0 | alakváltás 10 |
* 3. KP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. KP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 5. KP: tps 70 0 0 | TVP spórolása: 70 pontért |
* 6. KP: v 209 0 0 | elmormolod a 209. varázslatot |
* 7. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
* 8. KP: gyk 28 30 0 | gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért |
Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 364 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 3 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
im 0 4 | imádkozol |
m 2 7 6 | mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra |
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas testét. (8 támadással 443 életpontot sebezve.) A vezérfarkas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [200,112] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Döbbenten torpansz meg. Egy óriási lény csontvázát pillantod meg, a quwargok valószínűleg percek alatt lerágták róla az összes húst! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sonchus Arvensis előtt. Felfedeztél egy elpusztított gyilkos csalánt. Felfedeztél egy elpusztított fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar iszákos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 374 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb (ld. enc.). 4 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Ez hát a quwarg rajzás szíve! A föld állandóan besüpped alattad, nem tudja megtartani az ezernyi járatot, amelyet a quwargok vájtak. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwargok által elpusztított varkaudar falut. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított fekete kaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított szent tölgyfát. Észreveszel egy elpusztított szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Látsz egy elpusztított bíborcserjét. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bee Twoman D.Mon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg gödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított nekrofunt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy quwarg őrparancsnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 380 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 13 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok bal vállát. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 376 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg bal hátsó lábát. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] 9 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus rücskös torát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 4 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | |
111 | |
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 37 aranyat.
m 2 | mozogsz keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus bal oldalát. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és 7 spiritusz. 4 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy. 4 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
m 2 | mozogsz keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 351 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő torát. (8 támadással 283 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg anyakirálynő nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (25 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 71 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 55 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A quwarg anyakirálynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 32 arany, -2 ÉP] 7 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 32, gyógyulás: 74, összesen: +42 ÉP}
Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 379 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 25 aranyat.
m 2 | mozogsz keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] 9 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 393 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] 9 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 399 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
m 2 | mozogsz keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 394 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (8 támadással 297 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (26 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (47 ép-t sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 7 505 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 31, gyógyulás: 76, összesen: +45 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 32 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 2 sáfránypor. 4 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 32 aranyat.
ef 20 559 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: mak 2 0 0 | makró 2 |
tpf 70 0 0 | TVP elővétele: 70 pontért |
h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 419 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 383 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
4 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 399 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
4 051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fürgülés mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az apró lidércfi testét. (8 támadással 435 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal néhányszor súrolod az apró lidércfi bal oldalát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az apró lidércfi testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 22 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled 42 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Fogaival a 8 apró lidércfi felszakítja mellkasodat. (16 támadástól 692 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +139 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 61 életpontot vesztettél. Többször beletép húsodba a 8 apró lidércfi. (16 támadástól 341 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A 8 apró lidércfi egyetlen ütésbe koncentrálja minden erejét, és bezúzza a koponyádat. (16 támadástól 462 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +93 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 49 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 1605, gyógyulás: 305, összesen: -1300 ÉP}
* 2. BP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: gyk 13 25 0 | gyakorolsz a 13. tárggyal 25 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 406 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 18 életpontot vesztettél. A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és 4 pirkit. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 4 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
* 4. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
TUDATÁTHELYEZÉS (559. TUDATI KÉPESSÉG) Amióta csak felfedezted a tudati portyában rejlő lehetőségeket, azon morfondírozol, hogy miért kell hátrahagynod a tested, mikor a kasztroplanáris térben vándorolsz? Miért nem lehetséges, hogy egyik helyen átlépsz a tudatvilágba, és egy másik helyen lépsz ki onnan ismét? Mi lehet ennek az akadálya? Nos, elárulom, hogy a művelet végrehajtható, de sajnos ehhez nem elegendő az elméd által saját magadról megalkotott ideális képet áthelyezni egyik helyről a másikra. Ha csak ezt tennéd meg, azzal azt érnéd el, hogy végérvényesen elszakítanád a lelkedet a testedtől, ami nem túl egészséges megoldás. A kulcs a telekinézisben rejlik! Az elme és a tudat ereje együttesen ugyanis képes nagyon-nagy súlyokat, nagyon-nagy távolságba is eljuttatni. Csak azért nem használja mindenki ezt a nem igazán mindennapi mutatványt, mert igen fárasztó, veszélyes, és nehezen elsajátítható. Egy dimenziókapu, vagy térváltó varázslat sokkal praktikusabb megoldás, így az terjedt el helyette. Ha te mégis ragaszkodnál ahhoz, hogy ezt a faramuci módját válaszd a teleportálásnak, természetesen megteheted. [Mostantól körönként egyszer képes leszel elméd, és tudati energiáid segítségével teleportálni! Ehhez más teleportáló formulákhoz hasonlóan csak a célkoordinátát kell megadnod az EK 559 parancs második és harmadik paraméterében. Persze van néhány ismerős megkötés: a megadott célmező nem lehet messzebb, mint a pszi szakértelmed szintje/2 mező (lefelé kerekítve). Az Alanori Csatornán nem teleportálhatsz át, és a dimenziók közti mérhetetlen távolságot, vagy a tenger sok ezer mérföldes végtelenjét sem hidalhatod át így. A Tudatáthelyezés költsége 10 TVP, továbbá a kiindulási és a célmező közti távolság minden három mérföldje után 5 pszi-pont, és az utazás minden megkezdett 15 mérföldje után 1 tudatpont. Így sem tudsz olyan mezőre teleportálni, amilyen messze még nem jártál.] |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
Erő: | 76 (89) | Szint: | 51 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 75 (81) | Támadás: | 103 (108) | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 82 (90) | Védekezés: | 128 (138) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 50/51 év |
Egészség: | 74 (85) | Életpont: | 1143/862 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 78 (96) | Varázspont: | 3413/2887 | Pénz: | 3347 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 90/17 | Pszi pont: | 374/1179 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/88 | ökölvívás: | 13/97 (+5%) | szúrófegyverek: | 8/85 |
vágófegyverek: | 38/78 (+1%) | ütőfegyverek: | *34/100 | lőfegyverek: | *39/100 (+3%) |
dobófegyverek: | 1/53 |
Feltételes fegyverváltás: Fényhozó (#637) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,112 |
Kedvenc táborhely: 196,75 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp mithril kard fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 59, 62, 61, 64, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 154 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 72/87 | 2. nyomkövetés: | 119/97 (+47%) | 3. mászás: | 27/71 |
4. csapdakészítés: | 37/82 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 27/54 | 6. gyógyítás: | 69/95 |
7. titkosírás: | 20/14 | 8. felderítés: | 29/36 | 9. szörnyidomítás: | 17/6 |
10. teológia: | 120/49 (+20%) | 11. taumaturgia: | 152/40 (+58%) | 12. szerencsejáték: | 18/56 |
13. versengés: | 19/86 | 14. harcművészetek: | 14/15 | 15. zene: | 390/49 (+150%) |
16. szörnyismeret: | 22/91 | 17. pszi: | 37/31 (+2%) | 18. zárnyitás: | 12/73 |
19. vadászat: | 45/58 (+25%) | 20. vitalitás: | 11/79 | 21. bányászat: | 37/46 |
22. úszás: | 11/18 | 23. főzés: | 20/10 | 24. csapatmunka: | 4/80 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 4 alkalommal) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ollót (#335) (max. 2 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
bolyongó lidérc (#388), átokosztó (#372), halálelementál (#279), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,6,2) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9228,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) | jégmágia (#279) | láth. észlelése (#78) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | az elme fölénye (#116) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégoszlop (#231) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2136 (limit: 2156), pontszámod: 21 196. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 3, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 303. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 5. Legjobb pontszámod: 190. |
MAKRÓID (jelenleg 5 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 211, v 88 10, vv 120 224 279, vv 78 188 165, vv 138 443 182, hh 841 745, p 116, p 99, ek 3 5, av 10. |
2. makró parancsai: tpf 70, h 1534, h 1167 1, h 336 10, h 1554. |
3. makró parancsai: v 181 143 61, v 139, ve 848 10, ve 74 5, m 2, be 706, be 497 8, m 8, tf 1 10. |
4. makró parancsai: m 8 8, m 6 6 6, m 4 4, m 2 2 2, ek 503 196 75. |
5. makró parancsai: le 366, kf 536, v 198 203 100, m 6 5 8, m 8 7 7, m 6 6 8, le 536, kf 366. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) OK |
tudatáthelyezés (559) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
7 | kőkés (#6) | 1 | * | mithril kard (#575) | 1 | * | pengepajzs (#425) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | Fényhozó (#637) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | kentaurusz íj (#1568) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
8 | kerek kő (#19) | 10 | mihlanil nyíl (#597) | 20 | nyílvessző (#108) | |||
31 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | fejsze (#1240) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | dalebg.kristályvért (#564) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 2 | rézpáncél (#71) | ||
Sisakok | ||||||||
1≥1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | optiri agysisak (#315) | |
1 | rubin fejék (#729) | 1 | Zu'lit koronája (#821) | |||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | őselemek köpenye (#560) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | ryuku vállvédő (#1323) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | nehéz harci kesztyű (#464) | 1 | * | sárhajító kesztyű (#846) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | Snafall jeges öve (#1716) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Raia csataszoknyája (#1537) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | cápabőr csizma (#832) | 1 | törpe bakancs (#475) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
6 | mópat token (#585) | 3 | * | óriás fülbevaló (#614) | 3 | roxati üvegszem (#443) | ||
1≥1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+2) | ||||||||
2 | Amélia nyaklánca (#1538) | 4 | gólem talizmán (#811) | 5 | halálhozó talizmán (#813) | |||
2 | koponya szimbólum (#139) | 3 | korinthai talizmán (#814) | 5 | * | napmedál (#1567) | ||
2 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 2 | ritualista amulett (#708) | 1 | smaragd orrkarika (#730) | ||
1 | * | szem szimbólum (#142) | 2 | * | szerencsetalizmán (#366) | 4 | Thargodan amulett (#536) | |
2 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 3 | vortex amulettje (#607) | ||
1 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1≥1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | * | Luthius karkötője (#527) | 1≥1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
1≥1 | umbatari karkötő (#278) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
11 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1≥1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | Blounther gyűrűje (#1548) | ||
1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | 1 | * | tirik-hun medál (#2212) | |||
Nyergek | ||||||||
1≥1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
11 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 33 csepp tinta (#101), fér még: 77] | ||||||
75 | + | fűszertartó (#210) | [bennük 234 csepp sáfránypor (#211), fér még: 141] | |||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
3 | mágusszelence (#1076) | [bennük 19 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 11] | ||||||
5 | molluszk ház (#353) | [bennük 6 korty degradátor váladék (#354), fér még: 24] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 111] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
2 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 4 korty életvíz (#1500), fér még: 8] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [bennük 20≥20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 88] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
20 | zöld üveg (#82) | [bennük 400 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1≥1 | aenouth ködkürt (#1554) | 32 | áldott kő (#642) | 3 | amul kulcs (#565) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 10≥10 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bo'adhun idol (#745) | 1≥1 | bronzkulcs (#76) | 1 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 8 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | ||
1 | erőserkentő (#1405) | 1≥1 | ezüst kulcs (#184) | 1≥2 | ezüstszelence (#1602) | |||
5 | Fairlight szütyője (#2108) | 15 | fenőkő (#1618) | 23 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 3 | + | furulya (#233) | 3 | fűszerkeverék (#1170) | ||
33 | gernim balzsam (#1894) | 51 | gyógykenőcs (#313) | 10 | íjászkence (#1225) | |||
105 | kaja (#2) | 1 | karócsapda (#163) | 1≥1 | kis aranykulcs (#240) | |||
10 | kis vaskulcs (#40) | 4≥4 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
10 | kristályfolyadék (#449) | 2≥2 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 6 | leviatán hólyag (#2182) | 4 | leviatángumó (#1757) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 14 | manakristály (#500) | 3 | márványkulcs (#245) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 4 | megsemmisítő (#1540) | 1 | Morgan pálcája (#503) | |||
2 | Morgan szilánkja (#508) | 1≥1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1≥1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
2 | norgat kulcs (#471) | 1 | olló (#335) | 9 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
6 | pszi kő (#248) | 6 | pszi kristály (#618) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | ||
3 | quwarg katalizátor (#1535) | 1≥1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1≥1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 7 | roxati zárfaló (#314) | 3 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
15 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 4 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 48 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
8 | + | térhajlító kavics (#1539) | 5 | titkos teleportkő (#1387) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | ||
1 | üllő (#1103) | 45 | varázskő (#305) | 4 | varkaudar csésze (#841) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1≥1 | vaskulcs (#183) | 1 | Zu'lit tarsolya (#537) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 110 | álompor (#396) | 40 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 1 | cru formázó minta (#300) | 2 | csalánvirág (#582) | |||
86 | csuklyavirág (#133) | 3 | dramoan kő (#967) | 97 | drótszőr (#37) | |||
18 | ében toboz (#578) | 3 | eknozol (#540) | 10 | Eldereth szilánk (#512) | |||
442 | fekete gyöngy (#99) | 59 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
12 | galachmit (#310) | 4 | grifftojás (#179) | 125 | gyíkfű (#201) | |||
452 | gyöngymangó (#135) | 19 | halcsont (#390) | 2 | iknegurin (#541) | |||
27 | ilkin érc (#232) | 2 | jégrúna-tekercs (#1575) | 16 | kaktuszbogyó (#429) | |||
6 | kaktusztüske (#114) | 18 | karbin plazma (#199) | 14 | kazmár gyökér (#205) | |||
51 | kék orchidea (#68) | 14 | kőszem (#304) | 2 | kreiton esszencia (#892) | |||
24 | kvazár (#244) | 6 | lélekesszencia (#619) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
319 | madártoll (#112) | 30≥39 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mihlanil (#539) | |||
4 | mithril (#352) | 87 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
10 | móri gyümölcs (#116) | 30 | mutáns csont (#331) | 10≥10 | óndarab (#85) | |||
27 | ovimon-bogyó (#207) | 147 | pirkit (#153) | 44 | polip szívóka (#391) | |||
82 | púderkő (#119) | 82 | pular kristály (#239) | 55 | quwarg kristály (#2238) | |||
136 | quwarg tojás (#360) | 38 | ramit kő (#226) | 2 | remák szív (#264) | |||
10≥10 | rézdarab (#70) | 1 | sámán erszény (#650) | 16 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | sáska amulett (#668) | 21 | smirglilevél (#29) | 11 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | Tiume batyuja (#660) | 10≥24 | tükör (#43) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | |||
20≥20 | vasérc (#152) |
Összsúly: 384.74 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 240 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 4 | esszenciakristály (#350) | $1 | feneketlen bugyor ($570) | 1 | harci maszk (#1739) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | 1 | mágusölő (#422) | 14 | manakristály (#500) | 1 | optiri agysisak (#315) | 300 | quwarg tojás (#360) | 1 | Tilnetor kardja (#474) | 20 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | 22 | szent jogar (#150) | $2 | fpi formázó minta ($419) | 720 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 260 | áldott kő (#642) | $50 | extra takarmány ($1360) | 7 | Aurgir lándzsája (#1314) | 12 | esszenciakristály (#350) | 752 | jégszilánk (#1128) | 5793 | tükör (#43) | 283 | szent jogar (#150) | 1 | pókkarmok (#886) | 4 | fejsze (#1240) | 3 | moa ravatalozó (#1328) | 5 | agvari manafókusz (#890) | 93 | sárkánypikkely (#292) | 27 | mágusszelence (#1076) | 2 | cápafog (#833) | 2 | draklen csizma (#1301) | 1848 | őskristály-szilánk (#1525) | 1400 | varázskő (#305) | 4127 | quwarg tojás (#360) | 1368 | kaktuszbogyó (#429) | 99 | katonai kötszer (#1508) | 30740 | kaja (#2) | 1 | olló (#335) | 1 | Méniach kardja (#1312) | 1 | csodálatos nyaklánc (#1211) | 2 | Xanathal karkötője (#956) | 6 | ryuku mellvért (#689) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 2 | Durghal pörölye (#1311) | 5 | Horsa hagyatéka (#1337) | 412 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | Horsa lámpása (#1338) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | $2 | feneketlen bugyor ($570) | 1 | tükörpáncél (#519) | 325 | vámpírfog (#1221) | 1 | pszi katalizátor (#610) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | ében nyílvessző (#848) | 1 | jégszilánk (#1128) | 1 | quwarg tojás (#360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1918 | arany (#50) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | 2 | kaktuszbogyó (#429) | |||
6 | madártoll (#112) | 2 | mocsári penke (#148) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg kristály (#2238) | 6 | sáfránypor (#211) | 7 | spiritusz (#170) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) |
143 | 144 | 145 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|