Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 21. 15h:27' EZ A 583. JÁTÉKHETED, 583. FORDULÓD 584. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat legkorábbana 584. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1958 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 608. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 127. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 209. varázslatot a 227. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 62. varázslatot a 120. varázslatot a 224. varázslatot |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
a 615 3611 1 | átadod a 615. tárgyat a 3611. kalandozónak (1 darabot) |
a 831 3611 1 | átadod a 831. tárgyat a 3611. kalandozónak (1 darabot) |
aa 610 363 938 | átadod a 610. tárgyat a 363. tárgyat a 938. tárgyat |
pps 300 | PP spórolása: 300 |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
vv 161 76 147 | elmormolod a 161. varázslatot a 76. varázslatot a 147. varázslatot |
h 937 | használod a 937. tárgyat |
v 22 434 | elmormolod a 22. varázslatot |
lm 20 20 20 | mozogsz 20 20 20 |
vv 133 140 109 | elmormolod a 133. varázslatot a 140. varázslatot a 109. varázslatot |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy főutcát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
kf 533 1590 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 1590. tárggyal |
tv 218 | támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot |
h 1 50 30 | használod az 1. tárgyat |
tv 218 | támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot |
kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csatakiáltást hallatsz: "Nem fog fájni!" 51 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal épp hogy eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10050 életpontot sebeztél. A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A talriai behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 44 kaját. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 11873, sebződés: 279, gyógyulás: 252, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [308,96] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lidérckirály került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 402 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elüvöltöd magad: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával felnyitod a lidérckirály jobb vállát. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal kissé megkarcolod a lidérckirály fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 24, gyógyulás: 42, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [308,95] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy életszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy szubreális vámpír. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 407 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 401 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mösze uralkodó testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "A PÖRÖLY nevében!" 41 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a mösze uralkodó testét. (6 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal épp hogy eltalálod a mösze uralkodó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. 15120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1378, sebződés: 299, gyógyulás: 129, összesen: -170 ÉP}
v 198 391 120 | elmormolod a 198. varázslatot |
[391,120] Tovább kóborolsz a pusztán. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy életsziklát. Északnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Már megint nincs rajtad sapja!" 42 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal néhányszor megcsapod a zafír sárkány bal oldalát. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával megkarcolod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal kissé megkarcolod a zafír sárkány bal oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 47 arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1435, sebződés: 176, gyógyulás: 290, összesen: +114 ÉP}
(Továbbmész...) [393,120] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy átokmurgattyú. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [394,120] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy rubin sárkány ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 3. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 453. tárggyal |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | élelemszerzés 40 pontért |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT) Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi. |
Erő: | 80 (108) | Szint: | 47 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 80 (88) | Támadás: | 65 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 79 (90) | Védekezés: | 113 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/41 év |
Egészség: | 80 (94) | Életpont: | 1170/1117 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 79 (92) | Varázspont: | 3371/2112 | Pénz: | 5456 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 26/22 | Pszi pont: | 488/243 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/30 | szúrófegyverek: | 36/21 | vágófegyverek: | 42/2 (+2%) |
ütőfegyverek: | 26/32 | lőfegyverek: | 23/44 | dobófegyverek: | 39/92 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (130%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); stukilövedék (#414) (7 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/10 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 161/18 (+5%) | 3. mászás: | 26/8 |
4. csapdakészítés: | 41/17 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 22/18 | 6. gyógyítás: | 67/32 |
7. titkosírás: | 15/65 | 8. felderítés: | 39/31 | 9. szörnyidomítás: | 26/95 |
10. teológia: | 179/64 (+34%) | 11. taumaturgia: | 166/83 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 6/5 |
13. versengés: | 18/29 | 14. zene: | 54/97 | 15. szörnyismeret: | 28/69 |
16. pszi: | *49/100 | 17. zárnyitás: | 4/82 | 18. vadászat: | 44/27 |
19. vitalitás: | 3/20 | 20. bányászat: | 38/85 | 21. úszás: | 24/49 |
22. ordítás: | 64/36 (+4%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
lopsz a kobuderáktól (8) kaját (#2), az árnymanóktól (4) kaját (#2), az emberektől (1) kaját (#2) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 2 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), szintszívó lények (#9097), aranyfecske (#283), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | felejtés (#68) (988) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) |
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (166,29,2) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) | éber vadászkutya (#62) |
nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), méregfelhő II (#193), az agy kifacsarása (#197), méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 43, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | zoloboo sámán (#230) | direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | |
háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | tűzgolyó (#155) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | élőholt pozdorja (#134) | >> | mammut zombi (#654) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | |
méregfelhő III (#229) | >> | ezerszemű bestia (#288) | háló (#186) | >> | 20. szintű lényekre | |
gömbvillám (#176) | >> | 28. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 43, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
Solisar aurája (#240) | >> | rubin sárkány (#330) | Solisar aurája (#240) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Solisar aurája (#240) | >> | smaragd sárkány (#326) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | ekharion (#232) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 5) |
2.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt, 18 vadász, 16 nagymester, 12 parafenomén, 16 rohamosztagos. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Kaszinóban a II. nyílt olimpián, első hely az 1. kategóriában a III. zárt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bahrot bőr (#938) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | Batharak vállemeze (#831) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | 10 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | grifftojás (#179) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | Ovgun nyaklánca (#615) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | raaba-főzet (#937) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
73 | arany (#50) | 6 | adamantit (#627) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
30 | kaja (#2) | 1 | mösze hátpáncél (#1229) | 6 | pirkit (#153) | |||
3 | szögletes kő (#17) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | vasérc (#152) |