582. forduló, 584. forduló, Szeli'D Kígyószisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 21. 15h:27'
EZ A 583. JÁTÉKHETED, 583. FORDULÓD
584. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat legkorábbana 584. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1958
SZÁMLA : XXXX

SZELI'D KÍGYÓSZISZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [308,97] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 27. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján találkozol egy hófehér, hosszú hajú, teljesen vak, körszakállas kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tleikan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy mennydörgő titán trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Roham Bee Lee. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> (313,117)-> 2 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+126 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1330 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+171 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod. A lottó 634. hetének nyerőszámai: 3, 19, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 872.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+18 erő). [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 870.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 868.]

* 2. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 868.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 608. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét.
A füledre akasztod az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 868.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 866.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 864.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 862.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 127. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 858.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856.]

* 6. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 209. varázslatot a 227. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852.]
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850.]

* 7. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 850.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 848.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 846.]

* 8. KP: elmormolod a 62. varázslatot a 120. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 846.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 844.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 844.]

* 9. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 834.]

a 615 3611 1 átadod a 615. tárgyat a 3611. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Ovgun nyakláncát Aad-Shaar Asyn részére. [5 pontot használtál fel, van még 829.]

a 831 3611 1 átadod a 831. tárgyat a 3611. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Batharak vállemezét Aad-Shaar Asyn részére. [5 pontot használtál fel, van még 824.]

aa 610 363 938 átadod a 610. tárgyat a 363. tárgyat a 938. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 pszi katalizátort Aad-Shaar Asyn részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 ezüsttollú nyilat Aad-Shaar Asyn részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 bahrot bőrt Aad-Shaar Asyn részére. [15 pontot használtál fel, van még 809.]

pps 300 PP spórolása: 300
Félreraktunk, letiltottunk neked 255 PP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy PPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 809.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

vv 161 76 147 elmormolod a 161. varázslatot a 76. varázslatot a 147. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 807.]
Fürgén varázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 805.]
Szupersebesen mormolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 805.]

h 937 használod a 937. tárgyat
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag raaba-főzetet. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( védő aura vesz körbe, ellenfeleid kevesebbet fognak sebezni.) [0 pontot használtál fel, van még 805.]

v 22 434 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő bányászcsákányt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit, 1 bot [bot ->eldobod]. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 800.]

lm 20 20 20 mozogsz 20 20 20
Olyan érzéseid támadnak, mintha ez a folyosó körbevinne, hogy megkerüljön valamit. Persze nem tehetsz mást, mész amerre vezet. [2. SZINT 26. PONT]
Egyszer csak azt veszed észre, minden nedves a talpad alatt. A bűzös nedü, ami a folyosó padlóját mindenütt elárasztotta, beszivárog lábbelid résein, csak hogy bosszankodva magaddal vihesd ezt a förtelmes illatot. A horizontális elhelyezkedésű folyosóról északra hosszú csarnok nyílik, formái sötétségbe vesznek. [2. SZINT 24. PONT]
Elágazáshoz érkezel. Bűzös patakocskák folynak a falak mellett, melyek szaga leginkább a felszínen megismert mocsáréra emlékeztet. [2. SZINT 22. PONT]
Szokatlanul egyenes folyosón vezet utad előre. A folyosó végén időnként felvillan valami fény, de az is lehet, hogy csak a szemed káprázik. Hát igen, ez a bezártság és az áporodott levegő tönkreteszi az ember idegeit. Ha egy lennél a gnóm nyelvészek közül, most valószínűleg egy új kifejezéssel illetnéd ezt az állapotot: mondjuk, elneveznéd klausztrofóbiának. [2. SZINT 21. PONT]
Elágazáshoz érkezel. Tanácstalanul vakarod meg a fejed búbját, lehet hogy eltévedtél? Kár, hogy olyan homályosak már csak az emlékeid a varkaudar látógömb által mutatottakról. [2. SZINT 19. PONT]
A folyosó hirtelen véget ér. Mintha néhány csákánynyomot látnál a falon, valószínűleg a Thargodanok itt megpróbáltak továbbásni, de aztán valamiért feladták. A földön begombolt egyenruhájú gnóm férfi tetemére lelsz, akit minden bizonnyal a felbőszült Thargodan raktárőrök téptek darabokra. [2. SZINT 20. PONT] Megbotlasz valamiben: 6 adamantit. Felpakolsz. Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve filofaxáció. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.)
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[48 pontot használtál fel, van még 752.]

vv 133 140 109 elmormolod a 133. varázslatot a 140. varázslatot a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Sebeid gyógyulnak (+233 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Beizzik a turbómágia. 2 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 745.]
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 743.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(308,97) a 127. labirintus bejárata

[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy főutcát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 733.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 210 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 683.]

kf 533 1590 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 1590. tárggyal
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját.
Elrakod az ubuk dobónyílat, majd előkészíted a kábító nyilacskát. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

tv 218 támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: armageddon. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

h 1 50 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

tv 218 támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot
218. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Elrakod a kábító nyilacskát, majd előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[308,97] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy lávatavat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy talriai behemót. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csatakiáltást hallatsz: "Nem fog fájni!" 51 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal épp hogy eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10050 életpontot sebeztél. A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A talriai behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 44 kaját. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 11873, sebződés: 279, gyógyulás: 252, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...) [308,96] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lidérckirály került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 402 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elüvöltöd magad: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával felnyitod a lidérckirály jobb vállát. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal kissé megkarcolod a lidérckirály fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 24, gyógyulás: 42, összesen: +18 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [308,95] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy életszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy szubreális vámpír. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 407 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Mozgást észlelsz oldalról. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mösze uralkodó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 401 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mösze uralkodó testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "A PÖRÖLY nevében!" 41 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a mösze uralkodó testét. (6 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal épp hogy eltalálod a mösze uralkodó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. 15120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1378, sebződés: 299, gyógyulás: 129, összesen: -170 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 662.]

v 198 391 120 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(308,95) szubreális vámpírok (#223), mösze uralkodó (#789)
(308,96) lidérckirályok (#316)
(308,97) a 127. labirintus bejárata, talriai behemót (#312)

[391,120] Tovább kóborolsz a pusztán. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy életsziklát. Északnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 652.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[392,120] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy zafír sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Már megint nincs rajtad sapja!" 42 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal néhányszor megcsapod a zafír sárkány bal oldalát. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával megkarcolod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal kissé megkarcolod a zafír sárkány bal oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 47 arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1435, sebződés: 176, gyógyulás: 290, összesen: +114 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [393,120] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy átokmurgattyú. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [394,120] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy rubin sárkány ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[29 pontot használtál fel, van még 623.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 2. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2005. év 9. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 3. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 583.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 453. tárggyal
Kiveszed a füledből az ősmágus fülbevalóját, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt.
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 573.]

* 6. BP: élelemszerzés 40 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

* 7. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2005. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 533.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 493.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 453.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 413.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 373.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 333.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 293.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 253.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 3 13 fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 397 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 12, 6.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a roguena. 2 kaját bezabál a hordóagyú mameluk. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a mágikus ütés hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 724 pontot. A következő körben tehát 924 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT)
Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi.

KARAKTERLAP

Szeli'D Kígyószisz, egy hosszú aranyhajú, piros szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran első számú avatárja vagy. Papi hited: 1084. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 583. fordulód.

Erő: 80 (108) Szint: 47 Merészség: 7/5 Magasság: 165 cm
IQ: 80 (88) Támadás: 65 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 79 (90) Védekezés: 113 Menekülés: 40 % Életkor: 34/41 év
Egészség: 80 (94) Életpont: 1170/1117 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 79 (92) Varázspont: 3371/2112 Pénz: 5456 arany Kép. pont: 59
Tudatpont: 26/22 Pszi pont: 488/243 Halhatatlanság: 10 %
Eddig összesen 6337 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 53638 TP-t kaptál. Jelenleg 15803691 TP-d van. A következő szinthez még 696309 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Zsebmester, Thargodan raktfőnök. A 578. fordulódban 13741 arany került a bankszámládra. 14084 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 16/30 szúrófegyverek: 36/21 vágófegyverek: 42/2 (+2%)
ütőfegyverek: 26/32 lőfegyverek: 23/44 dobófegyverek: 39/92 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (130%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); stukilövedék (#414) (7 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/10 (+22%) 2. nyomkövetés: 161/18 (+5%) 3. mászás: 26/8
4. csapdakészítés: 41/17 (+6%) 5. csapdaészlelés: 22/18 6. gyógyítás: 67/32
7. titkosírás: 15/65 8. felderítés: 39/31 9. szörnyidomítás: 26/95
10. teológia: 179/64 (+34%) 11. taumaturgia: 166/83 (+17%) 12. szerencsejáték: 6/5
13. versengés: 18/29 14. zene: 54/97 15. szörnyismeret: 28/69
16. pszi: *49/100 17. zárnyitás: 4/82 18. vadászat: 44/27
19. vitalitás: 3/20 20. bányászat: 38/85 21. úszás: 24/49
22. ordítás: 64/36 (+4%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
lopsz a kobuderáktól (8) kaját (#2), az árnymanóktól (4) kaját (#2), az emberektől (1) kaját (#2)
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 2 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), szintszívó lények (#9097), aranyfecske (#283), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), purifikátor császár (#393)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), hullámelementál (#411), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
a mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 12 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) felejtés (#68) (988) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)
vámpirizáció (#1) áldomás II (#169) Pörhemór köre (#205) (166,29,2) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) tűzmágia (#157) villámmágia (#227) éber vadászkutya (#62)
nagyobb agypajzs (#120) varázsenergia (#161) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
27. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), méregfelhő II (#193), az agy kifacsarása (#197), méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
varázsvédelem II (#108), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 43, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
direkt kontakt. II (#122) >> zoloboo sámán (#230) direkt kontakt. II (#122) >> őrült varázsló (#255)
háló (#186) >> kronotapír (#286) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> noth szellem (#250) tűzgolyó (#155) >> szubreális vámpír (#223)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) élőholt pozdorja (#134) >> mammut zombi (#654)
háló (#186) >> pszi őselementál (#258) háló (#186) >> pszi elementál lord (#272)
háló (#186) >> kronokukac (#285) izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> magnetikus praglonc (#200)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
puha ütés (#60) >> márvány sárkány (#328) puha ütés (#60) >> zafír sárkány (#329)
méregfelhő III (#229) >> ezerszemű bestia (#288) háló (#186) >> 20. szintű lényekre
gömbvillám (#176) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 43, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
Solisar aurája (#240) >> rubin sárkány (#330) Solisar aurája (#240) >> márvány sárkány (#328)
Solisar aurája (#240) >> smaragd sárkány (#326) tompítás (#40) >> éjkornis (#228)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> kronoelementál (#287)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998) fürgülés (#92) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> ekharion (#232)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 5)
2.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot!
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt, 18 vadász, 16 nagymester, 12 parafenomén, 16 rohamosztagos.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: első hely a Kaszinóban a II. nyílt olimpián, első hely az 1. kategóriában a III. zárt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bahrot bőr (#938) 1 bányászcsákány (#434) 1 Batharak vállemeze (#831)
1 borkonyó bibe (#312) 1 ezüstdarab (#326) 10 ezüsttollú nyíl (#363)
1 grifftojás (#179) 7 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nyílvessző (#108)
1 Ovgun nyaklánca (#615) 1 pszi katalizátor (#610) 1 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 1 raaba-főzet (#937) 1 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 tükör (#43) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
73 arany (#50) 6 adamantit (#627) 1 gyöngymangó (#135)
30 kaja (#2) 1 mösze hátpáncél (#1229) 6 pirkit (#153)
3 szögletes kő (#17) 1 szvó-ektoplazma (#151) 5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(392,120) zafír sárkány (#329)
(393,120) átokmurgattyúk (#225)
(394,120) rubin sárkány (#330)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek