Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 6. 8h:50' EZ A 586. JÁTÉKHETED, 582. FORDULÓD 587. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
kf 1519 | kézbeveszed/felveszed az 1519. tárgyat |
kno 16 4 | képesség-növelés 16 |
tno 3 2 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 4 2 | növeled a 4. tulajdonságodat |
v 22 338 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 338 | elmormolod a 22. varázslatot |
hu 97 72 | hulladék: 97 72 |
le 611 | leveszed/lerakod a 611. tárgyat |
kf 607 | kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
bb 378 310 617 | beraksz a bankba a 378. tárgyat (310 darabot) |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
dd 119 | eldobod a 119. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mópat fatty testét. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a mópat fatty puha torát. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mópat fatty puha torát. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 16 mópat fatty többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a mópat fatty testét. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a mópat fatty farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 8 mópat fatty többször is megmar! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével épp hogy eltalálod a mópat fatty testét. Kritikus ütés! (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével súrolod a mópat fatty testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A 2 mópat fatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 mópat tetemet. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2047, sebződés: 56, gyógyulás: 320, összesen: +264 ÉP}
h 585 | használod az 585. tárgyat |
m 4 2 3 | mozogsz délre, keletre, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár jobb oldalát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével megvágod az ében halálhajcsár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a márvány drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 69, gyógyulás: 95, összesen: +26 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg póklábát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg póklábát. Kritikus ütés! (7 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a taalru herceg póklábát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mancsával a taalru herceg végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP] és 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 52 arany, -2 ÉP]. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 41, gyógyulás: 94, összesen: +53 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 562 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (92 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a márvány sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A márvány sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1190, sebződés: 400, gyógyulás: 88, összesen: -312 ÉP}
(Továbbmész...) [414,11] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Üvöltve, megrohamozod a tábort. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy taalru védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. Kritikus ütés! (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru testét. Kritikus ütés! (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvágod a taalru tigristestét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], 14 arany, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 28, gyógyulás: 45, összesen: +17 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a Thargodan mágus jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg és 2 sáfránypor. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 0, gyógyulás: 106, összesen: +106 ÉP}
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 24, gyógyulás: 113, összesen: +89 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 219 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi hatás! {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-37 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. {GYD:} Fókuszpengével épp hogy eltalálod az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 60 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad.
Az ezerszemű bestia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 27 arany, 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1113, sebződés: 585, gyógyulás: 177, összesen: -408 ÉP}
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a Thargodan zsoldos nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 16, gyógyulás: 98, összesen: +82 ÉP}
(Továbbmész...) [415,12] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zafír sárkány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 656 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (93 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1430, sebződés: 450, gyógyulás: 116, összesen: -334 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 652 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 109 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (101 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A zafír sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1360, sebződés: 494, gyógyulás: 103, összesen: -391 ÉP}
(Továbbmész...) [416,14] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy viharóriás barlangot. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! (Önanalízis: +1% bányászat.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy márvány sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 72 szúró, 72 vágó, 72 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 580 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány farkát. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (91 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány jobb oldalát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A márvány sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1259, sebződés: 407, gyógyulás: 98, összesen: -309 ÉP}
(Továbbmész...) [416,15] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Felfedeztél egy sárkánybarlangot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! (Önanalízis: +1% bányászat.)
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón jobb vállát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (47 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd drakón jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a smaragd drakón jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. A smaragd drakón feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a smaragd drakón a farkával, de elhibázta! A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 47, gyógyulás: 69, összesen: +22 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 587 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 86 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (88 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod a márvány sárkány farkát. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a márvány sárkány bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A márvány sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1176, sebződés: 427, gyógyulás: 80, összesen: -347 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [416,17] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban.
(Továbbmész...) [415,18] Tovább kóborolsz a pusztán.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (45 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nitmák pengével megcsapod az Orkhan Thai fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 26 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 26 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 117, gyógyulás: 34, összesen: -83 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Thargodan légiós bal vállát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 0, gyógyulás: 137, összesen: +137 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (5 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Fókuszpengével felnyitod a lidérckirály fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével súrolod a lidérckirály fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 93, gyógyulás: 175, összesen: +82 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 40 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia nyakát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 29 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 53 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. (Önanalízis: +3% vitalitás.) Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-28 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. Kritikus ütés! (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű nyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is.
Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 96 arany, -2 ÉP], 8 arany, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1107, sebződés: 508, gyógyulás: 0, összesen: -508 ÉP}
szk 326 | keresed a 326. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (617 darabot) |
* 7. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 8. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 9. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével végigvagdosod a drótszőrű mópat bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 510 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a drótszőrű mópat bal oldalát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a drótszőrű mópat ocsmány testét. Kritikus ütés! (5 támadással 505 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1503, sebződés: 395, gyógyulás: 0, összesen: -395 ÉP}
tf 2 11 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért |
Erő: | 74 (98) | Szint: | 45 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 85 (91) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 75 (78) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 183/250 év |
Egészség: | 64 (69) | Életpont: | 849/849 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (88) | Varázspont: | 2836/0 | Pénz: | 5752 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/4 | Pszi pont: | 419/297 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 31/55 (+16%) | szúrófegyverek: | 30/18 |
vágófegyverek: | *33/100 (+7%) | ütőfegyverek: | 32/18 | lőfegyverek: | *32/100 (+5%) |
dobófegyverek: | 35/22 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Fókuszpenge (#639) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/59 | 2. nyomkövetés: | 153/20 (+60%) | 3. mászás: | 30/70 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 39/58 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/94 | 6. gyógyítás: | 180/66 (+92%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 32/71 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 19/76 |
10. teológia: | 129/56 (+96%) | 11. taumaturgia: | 81/7 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 8/80 |
13. versengés: | 15/81 | 14. harcművészetek: | 25/11 | 15. zene: | 98/27 |
16. szörnyismeret: | 207/96 (+400%) | 17. pszi: | *39/100 (+5%) | 18. zárnyitás: | 17/91 |
19. vadászat: | 36/6 | 20. vitalitás: | 4/65 (+21%) | 21. bányászat: | 40/62 (+10%) |
22. úszás: | 18/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Eruol (#378), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
háló (#186), méregfelhő III (#229), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | gyöngymangó (#135) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
5 | karbin plazma (#199) | 1 | királyi korona (#338) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | mópat token (#585) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rákpáncél (#97) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2127 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 26 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | galachmit (#310) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | moa zafír (#381) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | ubuk tüske (#131) |