57. forduló, 59. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 21. 9h:11'
EZ A 83. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
84. játékheted kezdete: ápr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [34,-5] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Odüsszeusszal. Elenios főpapja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriás szőröspók trófea, egy fagymágus trófea és egy pókkirálynő trófea színesíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Choler. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon találkozol Dulminával. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy dehidrátor trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Dulmina, amikor összefutottatok, adott neked 11 ragasztót. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 760. hetének nyerőszámai: 2, 12, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orgyilkos nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 200.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 185.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 408. tárgyat
Leveszed a Halatir kalapját, majd a fejedre teszed a vas fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 4. KP: elmormolod a 16. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 180.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Sajnos ennek a varázslatnak a használatához magasabb taumaturgia szakértelem lenne szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

fkt 56 5 felt. készítesz az 56. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

fu 3676 udvarolsz a 3676. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
Találkozol Dulminával. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.smaragdját, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy dehidrátor trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. (Csábmosoly.) Kedves, dicsérő szavakat mondasz neki és hőstetteidről mesélsz. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. A kitartó ostrom úgy tűnik, nem járt sikerrel: a leány udvariasan végighallgat, de aztán menni készül. Még egy csókot sem adott!

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 1668 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 160.]

id 91 50 idomítod a 91. szörnyet 50 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet az alpesi tehén idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tejet fog adni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 61 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [35 pontot használtál fel, van még 125.]

ffk 80 felt.fv.kozkázata: 80
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 80 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

a 56 3676 átadod az 56. tárgyat a 3676. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 mákrózsa virágot Dulmina részére. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
V 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 125.]
[A parancs tárolásra került.]

v 20 112 3 elmormolod a 20. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 120.]

m 4 mozogsz délre
[34,-4] Folytatod sétádat a házak közt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vadaspark (769. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 110.]

ea 91 eladod a 91. tárgyat
Eladtál 1 alpesi tehenet. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[33,-3] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló bal oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Találkozol Sunyi Lobbal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. (Csábmosoly.) (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked 3 kaját. Ő örömmel bólint, és átnyújt 3 kaját. Továbbmész. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 100.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, távcső (#42) 24 ap /db,
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db,
csontkulcs (#74) 6 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db,
lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db,
rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db,
fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db,
hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db,
mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db,
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db,
koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db,
borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db,
rövid kard (#171) 24 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db,
gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db,
trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, ketrec (#216) 114 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db,
láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db,
lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db,
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db,
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db,
gromak páncél (#270) 45 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db,
sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db,
tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, kőszem (#304) 7 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db,
királyi korona (#338) 187 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db,
quwarg tojás (#360) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, polip szívóka (#391) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db,
zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db,
bányászcsákány (#434) 15 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db,
zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, tünde íj (#553) 45 ap /db, csatabárd (#555) 33 ap /db,
aranytoll (#572) 60 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db,
aurach bőr (#658) 21 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db,
jegygyűrű (#736) 75 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db,
féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
acéltű (#334) 1 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, arany masszariasztó (#437) 14 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
ásó (#34) 5 ap /db, bíbor erőöv (#291) 60 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db,
csontkulcs (#74) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db,
ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db,
furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db,
grifftojás (#179) 10 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, Halatir kalapja (#1262) 25 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, láncing (#222) 50 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db, lant (#238) 15 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db,
mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db,
rövid kard (#171) 16 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szem szimbólum (#142) 12 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, tünde tegez (#1263) 25 ap /db,
umbatari karkötő (#278) 40 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, vapár ág (#110) 10 ap /db,
vas fejpánt (#408) 12 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
vízionár szem (#102) 3 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje áron.
[5 pontot használtál fel, van még 95.]

ve 2 40 megveszed a 2. tárgyat 40
Vásároltál 40 kaját. 40 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

ve 23 40 megveszed a 23. tárgyat 40
Mindössze 24 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 24 mérgezett tüskét. 24 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a lanton. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+36 arany). Ez jól esett! (+3 varázspont.) Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [30 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[34,-3] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [35,-3] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [36,-2] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az emberevő jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod az emberevő bal karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Macskaszemű Marion. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. [30 pontot használtál fel, van még 35.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[37,-2] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [38,-2] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy északi aurach. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [39,-2] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár hatalmas testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával megvagdalod a sullár testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sullár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [35 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat
Leveszed a vas fejpántot, majd a fejedre teszed a Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 14, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 194 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 162 cm
IQ: 21 Támadás: 7 Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 141/97 Jellem: jó (61) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 Varázspont: 89/6 Pénz: 680 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/3 Pszi pont: 60/10 EFejl: 18
Eddig összesen 128 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1149 TP-t kaptál. Jelenleg 16752 TP-d van. A következő szinthez még 248 TP szükséges. Trófeáid: emberevő, bibircsók-óriás, sullár. A 55. fordulódban 2737 arany került a bankszámládra. 2791 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 4/82
vágófegyverek: 12/58 (+10%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 11/63 (+25%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (80%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/25 2. nyomkövetés: 7/84 (+42%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/57 5. csapdakészítés: 8/20 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/17
7. gyógyítás: 9/45 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/7
10. szörnyidomítás: 4/26 (+40%) 11. teológia: 3/56 (+16%) 12. taumaturgia: 4/10 (+11%)
13. szerencsejáték: 1/20 14. versengés: 3/4 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 12/40 (+34%) 17. szörnyismeret: 6/32 (+20%) 18. pszi: 10/96 (+13%)
19. vadászat: 6/64 20. bányászat: 1/79 21. főzés: 1/0
22. csapatmunka: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
udvarolsz a 3676. karakternek
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 14 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), manifesztátor (#124), Dulmina (#3676), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) csábmosoly (#16) bűvölés (#20) (112,3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 mákrózsa virág (#56) 8 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 39 kaja (#2) 18 mérgezett tüske (#23)
1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(33,-3) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, Sunyi Lob (4928. kalandozó)
(34,-5) Dulmina (3676. kalandozó)
(34,-4) vadaspark (#769), patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399)
(34,-3) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(35,-3) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130)
(36,-2) emberevő (#119), a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156)
(37,-2) világítótorony (#156), oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155)
(38,-2) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), északi aurach (#350)
(39,-2) sullárok (#101), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek