Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 31. 12h:48' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: jún. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4430 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
le 8 | leveszed/lerakod a 8. tárgyat |
kf 87 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat |
ff 87 127 8 | felt. fegyverváltás: 87 127 8 |
kno 7 3 | képesség-növelés 7 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az emberevő jobb lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 5 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [70,15] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy garokk. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a garokk testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [69,14] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. (ld. enc.) Itt csata lesz.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a khór darázs testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A khór darázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a halálmadár jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [67,14] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy halálmadár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [66,14] Az erdőt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bo-skorpió. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a bo-skorpió testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a bo-skorpió jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [64,14] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy woor-antilop. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a woor-antilop testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a woor-antilop nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 12 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 181/181 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 33/2 | Pénz: | 160 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 12 | lőfegyverek: | 9 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
64,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 681 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. gyógyítás: | 25 (+1) | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 4 (+3) | 8. zene: | 1 | 9. szörnyismeret: | 4 |
10. vadászat: | 2 | 11. bányászat: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy grifftojást. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 15, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |
2 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | ||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 24 | nyílvessző (#108) | 1 | * | parittya (#18) | ||
4 | sallank nyíl (#129) | 1 | szöges bunkó (#8) | 24 | ubuk tüske (#131) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 14 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 1] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 32] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 7 korty víz (#27), fér még: 33] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 6 | álompor (#396) | 1 | antilopbőr (#48) | |||
6 | aurach fog (#657) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
12 | drótszőr (#37) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fémrúd (#104) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
2 | lapkorong (#80) | 2 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 16 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | |||
31 | sallank karom (#128) | 7 | smirglilevél (#29) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 60.21 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | kerek kő (#19) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
8 | kaja (#2) |
63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|