Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. júl. 18. 9h:12' EZ A 377. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD 378. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4296 SZÁMLA : XXXX |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
ek 116 60 5 | t. energia kisütése: 116 60 5 |
fgy 30 40 2 | felt. gyógyítás 30 40 |
ek 275 | t. energia kisütése: 275 |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 67 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 35 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. 145 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb karját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 83 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}
(Továbbmész...) [130,70] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. [+4% tau] Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával végigvagdosod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 28 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 66 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar felderítő jobb karját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [132,68] A sík vidéket bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 2 ragasztót.) 1175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [134,66] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az arató csattanat testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [135,66] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 5.]
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
USZONY (2125. TÁRGY) Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni. |
Erő: | 17 (25) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 198 cm |
IQ: | 21 (41) | Támadás: | 37 (38) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 120 kg |
Ügyesség: | 16 (25) | Védekezés: | 27 (30) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 22 (27) | Életpont: | 396/104 | Jellem: | jó (168) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (26) | Varázspont: | 476/5 | Pénz: | 52 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/13 | Pszi pont: | 104/44 | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 16/32 (+36%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 15/87 (+27%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
134,65 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 97 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/71 (+121%) | 2. nyomkövetés: | 11/59 (+32%) | 3. mászás: | 1/0 |
4. csapdakészítés: | 4/80 | 5. csapdaészlelés: | 1/17 | 6. gyógyítás: | 10/21 (+92%) |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 1/27 | 9. szörnyidomítás: | 1/68 |
10. teológia: | 3/53 (+54%) | 11. taumaturgia: | 27/17 (+10%) | 12. versengés: | 1/68 |
13. harcművészetek: | 1/0 | 14. szkanderozás: | 1/0 | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 1/51 | 17. pszi: | 11/85 (+8%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 2/72 | 20. vitalitás: | 1/0 | 21. bányászat: | 3/15 |
22. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (2,20) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 11 (limit: 895), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 100. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4, pontszámod: 48. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 15 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
31 | arany (#50) | 2 | gyíkfű (#201) | 2 | kaja (#2) | |||
9 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | nyu-shuriken (#157) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ragasztó (#83) | 4 | szárnyas hernyó (#69) |
127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|