Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 11. 9h:28' EZ A 110. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD 111. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3760 SZÁMLA : XXXX |
dd 4 17 2 | eldobod a 4. tárgyat a 17. tárgyat a 2. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,23] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku légiós bal karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a ryuku légiós jobb vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [109,23] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 25 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a vortexmágus jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a vortexmágus testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető jobb vállát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a sullár bal oldalát. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár bal első lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal súrolod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. Elhajítod a vacak kérődző etra trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vérfürdető magszim trófeát. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [111,24] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy süvítő rája közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a süvítő rája bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a topránypolip puha testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a topránypolip puha testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod a topránypolip testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [48 pontot használtál fel, van még 8.]
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
szk 148 | keresed a 148. szörnyet |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 3 pontért |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
Erő: | 26 (27) | Szint: | 14 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/3 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 215/185 | Jellem: | jó (109) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 179/28 | Pénz: | 3306 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 8/7 | Pszi pont: | 56/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 16 (+1) | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 15 (+1) | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -175.); dárda (#10) (176 -); kerek kő (#19) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 8 (+1) | 11. taumaturgia: | 6 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 2 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 10 |
16. pszi: | 7 | 17. vadászat: | 1 | 18. bányászat: | 6 |
19. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 71.18 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 5 | bot (#4) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
9 | kaja (#2) | 12 | kerek kő (#19) | 3 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | magszim bél (#103) | 1 | sullár hólyag (#168) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | vízionár szem (#102) | 1 | zöld üveg (#82) |