57. forduló, 59. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 28. 16h:51'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,8] koordinátán.

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[46,8] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy garokk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a garokk testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk jobb hátsó lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [45,8] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mutáns pók közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók csupasz testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy remetelak (524. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 176.]

be 524 bemész az 524. épületbe
Közelebb mész, hahózva. Félénken pislogó szempár jelenik meg az ajtónyílás sötétjében.
- Hagyj békén, vándor! Magányos remete vagyok, aki igazán csak önmagával tud összeférni.
Komoly rábeszélés után a remete mégiscsak előmerészkedik. Látod, szakadt rongyokat visel, ápolatlan a külseje, fürdőt, borotvát már évek óta nem látott. Mesélsz neki a világ dolgairól, de úgy látszik, a remetét ezek a dolgok nem igazán érdeklik. A beszélgetésből azonban kiderül, hogy már más vándorok is jártak erre, és néha hírekkel traktálták a szerencsétlen fickót. Próbálsz valami használhatót kihúzni a remetéből. Megtudod, hogy a legtöbbek szerint két nagyon egyszerűen beszerezhető alapanyagból, botból és kőkésből rengeteg dolgot lehet csinálni, ezért érdemes mindig magadnál hordani ezekből. Megköszönöd a szerény segítséget. Elbúcsúzol tőle, aztán folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[44,9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sakál. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sakál testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy gumifát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.) Jellemed megváltozott: mostantól jó vagy. Most már tudod, hogy miért is jó a fény útját járni. (ld. enc.)
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [43,10] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült süvítő rája közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges északi aurach trófeát, és kinyersz egy alkalmas süvítő rája trófeát. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Gatin városa innét északra fekszik. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [42,11] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sörényes ubuk testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-3 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk jobb első lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 141.]

kt 36 5 elkészíted a 36. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 fáklyát. [15 pontot használtál fel, van még 126.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[41,12] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sörényes ubuk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sörényes ubuk jobb középső lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-3 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,13] Még mindig füves síkságon vagy.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [39,14] Dombos terepre érkeztél. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. [38 pontot használtál fel, van még 88.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata valóban tökéletesen el van rejtve: ha nem lenne térképed, Te sem találtad volna meg. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Hosszú, kanyargós folyosók indulnak előre. Vajon melyiket érdemes választani? Melyik vezet a kincshez? Ahogy tovább mész, koponyákat, csontokat pillantasz meg. Rossz előérzeted kezd lenni... [5 pontot használtál fel, van még 83.]

lm 905 2 3 mozogsz 905 2 3
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A térkép szerint 2-essel jelölt útvonalon mész végig. [2. PONT] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
A térkép szerint 3-assal jelölt útvonalat választod. [3. PONT] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
[20 pontot használtál fel, van még 63.]

lm 4 9 5 mozogsz 4 9 5
A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Ahogy benyitsz, gyorsabban kezd dobogni a szíved: igen, megtaláltad a kincseskamrát! [9. PONT] A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A térkép szerint 5-össel jelölt úton mész. [5. PONT] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Vigyázva kikerülöd.
[30 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 6 7 900 mozogsz 6 7 900
A térkép szerint 6-ossel jelölt útvonalon mész végig. [6. PONT] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
A térkép szerint 7-essel jelölt útvonalat választod. [7. PONT] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [20 pontot használtál fel, van még 13.]

lm 1 mozogsz 1
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[5 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-1 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A FÉNY ÚTJA
Ahh, szóval a fény útját választottad! Az erkölcsösség, a tisztaság jól kitaposott ösvényét járni nagyon bölcs gondolat. Mint mindenhol a világban, a vezető szerep a törvényeket betartó, tiszta lelkű lényeké. A Túlélők Földjén számos előny illeti meg a jó jelleműeket. A jó istenek követőiknek különlegesen jó varázslatokat adnak. Bizonyos helyeken csak a jó (de legalábbis nem gonosz) jelleműek kaphatnak információt, segítséget, küldetéseket. A sötétség hívei persze nem rettennek vissza még attól sem, hogy mágiával elferdítsék aurájukat, másokat megtévesztendő, de neked fel kell ismerned a fekete bárányt a nyájban!
A jellemednél, a "jó" után zárójelben látod jóságpontjaid számát - ez adja meg, hogy hány jellempontot gyűjtöttél azóta, hogy jóvá váltál. Minél több ilyen pontod van, annál ellenállóbb vagy az energiatámadásokkal szemben, és annál nagyobb erővel tudod választott istened varázslatait elmondani. Még egy előnnyel jár a fehér aura: gonoszok ellen vívott csatában minden egyes ütésedhez kapsz +1 sebzést. Ez az előny mindaddig él, amíg jellemed meg nem változik.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez az 58. fordulód.

Erő: 19 Szint: 11 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 15 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 154/153 Jellem: jó (4) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 373 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 266 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 408 TP-t kaptál. Jelenleg 23 063 TP-d van. A következő szinthez még 1 937 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, mutáns pók, vadász varkaudar.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15 szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 9 (+1) dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0
39,112 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 3 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 (+1) 6. gyógyítás: 23
7. felderítés: 2 8. harcművészetek: 12 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 5 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12) 10 * kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225)
3 * parittya (#18) 14 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 7 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
1 rézkulcs (#75) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 uzbány csőr (#169) [benne 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 1]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657) 2 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41) 2 hebrencs állkapocs (#130)
20 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24) 1 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 14 madártoll (#112) 2 ormánygőte csont (#21)
8 pirkit (#153) 1 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128)
10 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 6 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)

Összsúly: 43.97 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 4 fáklya (#36) 14 ubuk tüske (#131)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
7
8
9
10
11
12
13
14
15
(39,14) a 9. labirintus bejárata, 30. jellempróba, Raia oltár
(41,12) sörényes ubuk (#89)
(42,11) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörényes ubuk (#89)
(43,10) süvítő rája (#113)
(44,9) sakál (#28), gumifa (#38), 23. jellempróba
(45,8) remetelak (#524), mutáns pók (#117)
(46,8) garokk (#73)

Üzenet küldése a karakternek