Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jan. 16. 9h:35' EZ A 774. JÁTÉKHETED, 578. FORDULÓD 775. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 40 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 69. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 560 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
ek 273 20 260 | t. energia kisütése: 273 20 260 |
vv 64 | elmormolod a 64. varázslatot |
kb 226 4 | kiveszel a bankból a 226. tárgyat (4 darabot) |
hu 855 875 564 | hulladék: 855 875 564 |
hu 897 315 723 | hulladék: 897 315 723 |
hu 893 894 1113 | hulladék: 893 894 1113 |
hu 142 373 165 | hulladék: 142 373 165 |
hu 1167 236 909 | hulladék: 1167 236 909 |
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 7: 2. térkép 1. pont 10: 3. térkép 23. pont 13: 2. térkép 3. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 7. pont 2: 1. térkép 10. pont 3: 1. térkép 13. pont 34: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 34. pont 23: 1. térkép 10. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 892. Kapsz 6 VP-t.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: kijárat 16: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 10: kijárat 16: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont 10: 4. térkép 1. pont 16: kijárat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 10. pont 10: kijárat 16: kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 881. Kapsz 6 VP-t.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 76. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 75: kijárat 76: 1. térkép 2. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 870. Kapsz 6 VP-t.]
hh 1107 473 473 | használod az 1107. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 859. Kapsz 6 VP-t.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 858.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 857.]
hh 504 | használod az 504. tárgyat |
bb 1078 1 | beraksz a bankba az 1078. tárgyat (1 darabot) |
kt 542 | elkészíted az 542. tárgyat |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ököllel megpöccinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 71 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 80, gyógyulás: 82, összesen: +2 ÉP}
v 96 187 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,106] Lakott területre érkeztél.
im 0 1 | imádkozol |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+67 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod az őrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. A 8 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1168, sebződés: 66, gyógyulás: 166, összesen: +100 ÉP}
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő moa katalizátor. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Blounther apó bal karját. Kritikus ütés! (4 támadással 264 életpontot sebezve.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és 2 sáfránypor. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[194,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz erőserkentőt. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Carou orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy régészeti lelőhely van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Továbbmész...) [195,103] Továbbra is síkságon vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-17 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított tűzbokrot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított álomvirágot. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze nyugatra látsz egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg ősmágus. {védettsége: 51 szúró, 51 vágó, 51 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus bal oldalát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 50, gyógyulás: 2, összesen: -48 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a quwarg szellem fejét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg szellem kísértetauráját. Kritikus ütés! (2 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ököllel csak érinted a quwarg szellem ködlő potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3397 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 97, gyógyulás: 63, összesen: -34 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb középső lábát. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megpöccinted a quwarg nagymester torát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ököllel súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 2, gyógyulás: 40, összesen: +38 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ököllel csak érinted a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 0, gyógyulás: 107, összesen: +107 ÉP}
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az ősquwarg óriási ízelt lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Az ősquwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 32 arany, -2 ÉP] 7476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem kísértetauráját. Kritikus ütés! (2 támadással 132 életpontot sebezve.) A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [197,105] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-51 életpont). Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy quwarg anyakirálynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 6d5+20.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7422 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 97, gyógyulás: 97, összesen: +0 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (66 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg anyakirálynő potrohát. (2 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 7334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 143, gyógyulás: 75, összesen: -68 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-30 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (58 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg tűzköpő fejét. (3 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A fényaura 27 ép-t sebez. A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
4412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 139, gyógyulás: 97, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [198,106] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-61 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított álomvirágot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg őrparancsnok. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 915-1006.} Itt csata lesz.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok bal oldalát. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok fejét. (2 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel csak érinted a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 20 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1178, sebződés: 97, gyógyulás: 60, összesen: -37 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 3457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg őrparancsnok jobb vállát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 85, gyógyulás: 40, összesen: -45 ÉP}
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ököllel súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2100 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 0, gyógyulás: 134, összesen: +134 ÉP}
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ököllel csak érinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fényaura 12 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a 10 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2100 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 0, gyógyulás: 136, összesen: +136 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A fényaura 8 ép-t sebez. A 10 qwarg rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 0, gyógyulás: 138, összesen: +138 ÉP}
(Továbbmész...) [199,108] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-104 életpont). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy vadász quwarg. {max. életpontja: 724-763.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [199,109] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-114 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy quwarg anyakirálynő. {védettsége: 125 szúró, 125 vágó, 53 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 4 | mozogsz délre |
v 198 204 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az aranyfecske bal vállát. (3 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel csak érinted az aranyfecske farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 68 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 83, gyógyulás: 83, összesen: +0 ÉP}
be 750 | bemész a 750. épületbe |
kb 347 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
kld 18 | küldetés végrehajtása 18 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg harcos fejét. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel csak érinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel csak érinted a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus bal oldalát. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (4 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 14375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1345, sebződés: 40, gyógyulás: 105, összesen: +65 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (9 támadással 1002 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 614 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ököllel néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten testét. (8 támadással 874 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 593 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel csak érinted a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 618 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit.
A kisebb quwarg isten összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 80 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 30 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 64390 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 3896, sebződés: 1946, gyógyulás: 607, összesen: -1339 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok bal lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 1038 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor megpöccinted a quwarg őrparancsnok testét. (6 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A fényaura 22 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-15 támadás.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg őrparancsnok bal lábát. (7 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel súrolod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A fényaura 25 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-15 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-68 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 3192, sebződés: 502, gyógyulás: 462, összesen: -40 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok bal oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg őrparancsnok fejét. (6 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-15 támadás.) Ököllel párszor megpöccinted a quwarg őrparancsnok jobb oldalát. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a quwarg őrparancsnok testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A fényaura 20 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-15 támadás.) A quwarg őrparancsnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19339 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 3077, sebződés: 489, gyógyulás: 440, összesen: -49 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
p 195 15 | használod a 195. pszi képességet |
ef 20 513 | energia fejlesztése 20 |
kf 477 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY) Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak. |
Erő: | 84 (125) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 82 (96) | Támadás: | 73 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 82 (96) | Védekezés: | 136 (146) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/55 év |
Egészség: | 82 (102) | Életpont: | 1634/1587 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (102) | Varázspont: | 2953/148 | Pénz: | 5211 arany | Kép. pont: | 101 |
Tudatpont: | 37/5 | Pszi pont: | 566/202 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/44 | ökölvívás: | 51/13 (+10%) | szúrófegyverek: | 21/7 |
vágófegyverek: | 31/84 | lőfegyverek: | 3/55 | dobófegyverek: | 37/11 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/94 (+140%) | 2. nyomkövetés: | 140/83 (+28%) | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 33/54 | 5. csapdakészítés: | 36/33 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/82 |
7. gyógyítás: | 109/65 | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/62 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 220/88 (+103%) | 12. taumaturgia: | 137/79 (+30%) |
13. szerencsejáték: | 10/98 | 14. versengés: | 24/5 | 15. harcművészetek: | 55/7 |
16. zene: | 14/30 | 17. szörnyismeret: | 54/31 | 18. pszi: | 52/50 (+8%) |
19. zárnyitás: | 26/32 | 20. vadászat: | 16/54 | 21. vitalitás: | 4/54 |
22. bányászat: | 45/13 (+3%) | 23. úszás: | 17/68 | 24. főzés: | 19/78 (+9%) |
25. csapatmunka: | 3/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 79 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 30 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 150 darabot ) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), aranyfecske (#283), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fagymágus (#650), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +60 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 46 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | kí koncentráció (#69) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | 22. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
armageddon (#218) | >> | Sötétség Hercege (#296) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 32. szintű lényekre | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0) |
3.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 47, pontszámod: 509. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) ököllé faragás (376) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 56 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | császári kesztyű (#723) | 3 | csillagbot (#929) | |||
1 | dalebg.kristályvért (#564) | 1 | drag'kór vért (#872) | 24 | Eldaran karkötője (#373) | |||
2 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyakorlónadrág (#894) | 1 | hajító csillag (#939) | |||
4 | iknegurin (#541) | 15 | kaja (#2) | 5 | kátrány (#580) | |||
1 | krathan pallos (#855) | 1 | kyorgölő penge (#875) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | mammutbőr (#1078) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | moa katalizátor (#386) | |||
5 | mópat token (#585) | 8 | optiri agysisak (#315) | 1 | parduanhályog (#909) | |||
3 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | 8 | ragasztó (#83) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szem szimbólum (#142) | |||
1 | tleikan kesztyű (#893) | 1 | törp sisak (#897) | 2 | varázskő (#305) | |||
12 | varkaudar csont (#1113) | 4 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | vörös zyel (#606) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4419 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ilkin érc (#232) | 29 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | mágikus pulzáns (#542) | 2 | mithril (#352) | 2 | púderkő (#119) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 3 | spiritusz (#170) | 6 | víz (#27) |