Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 28. 9h:04' EZ A 594. JÁTÉKHETED, 577. FORDULÓD 595. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2785 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
hu 142 863 859 | hulladék: 142 863 859 |
ek 500 70 | t. energia kisütése: 500 70 |
hh 1269 841 1546 | használod az 1269. tárgyat a 841. tárgyat az 1546. tárgyat |
v 15 929 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kt 939 6 | elkészíted a 939. tárgyat (6 darabot) |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 112 247 11 | elmormolod a 112. varázslatot a 247. varázslatot a 11. varázslatot |
vv 70 71 120 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
fgy 0 0 0 | felt. gyógyítás parancsok törlése |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
fgy 30 40 2 | felt. gyógyítás 30 40 |
h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
v 198 227 51 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,51] Továbbra is síkságon vagy.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 595 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 100 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
11623 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 100, gyógyulás: 8, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [228,53] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadkos. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 595 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vadkos bal hátsó lábát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kudlar ostorával néhányszor megcsapod a vadkos testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd a vadkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. A pestisaura 12 ép-t sebez. Utolsó pillanatban ugrasz félre a vadkos öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9992 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1295, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}
(Továbbmész...) [228,54] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy chaktra vadászeb lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 614 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Kudlar ostorát ellenfeledre ugrasz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 795 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Zarknod szemével megpöccinted a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Pestisaurád 15 sebzést okoz. Karmait végighúzza a chaktra vadászeb a bal oldaladon. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14060 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1816, sebződés: 198, gyógyulás: 187, összesen: -11 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 676 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a titokzatos kroa bal oldalát. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a titokzatos kroa testét. (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hangcsapás varázslat. 1045 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Zarknod szemével meghorzsolod a titokzatos kroa testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. A pestisaura 4 ép-t sebez. A titokzatos kroa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A titokzatos kroa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14816 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2829, sebződés: 292, gyógyulás: 170, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [230,54] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy elemi pulzátor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 595 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor fejét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a Kudlar ostorát ellenfeledre rohansz. Kudlar ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor bal oldalát. (7 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Zarknod szemével meghorzsolod az elemi pulzátor farkát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Az elemi pulzátor csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-12 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 11904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1697, sebződés: 114, gyógyulás: 166, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [231,54] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy tükörtornyot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Kronga hadúr. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Kronga hadúr bal karját. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát ellenfeledre támadsz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a Kronga hadúr testét. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). A seb azonnal beforr! Zarknod szemével párszor keményen megütöd a Kronga hadúr zörgő csontjait. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 75 életpontot sebeztél. A pestisaura 3 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a Kronga hadúr minden csapását hárítanod. (4 támadástól 316 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Kudlar ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Kronga hadúr fejét. (7 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). A seb azonnal beforr! Zarknod szemével párszor keményen megütöd a Kronga hadúr zörgő csontjait. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a pestisaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a Kronga hadúr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 350 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 705, gyógyulás: 399, összesen: -306 ÉP}
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 424 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát ellenfeledre rontasz. Kudlar ostorával néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak jobb vállát. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Zarknod szemével gyengén megütögeted a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Pestisaurád 2 sebzést okoz. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 87 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Kudlar ostorával párszor keményen megütöd a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy hangcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 627 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Zarknod szemével gyengén megütöd a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. A pestisaura 12 ép-t sebez. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 95 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2231, sebződés: 387, gyógyulás: 189, összesen: -198 ÉP}
(Továbbmész...) [231,55] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őshonos sziklozug. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 595 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az őshonos sziklozug testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd az őshonos sziklozug testét. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 1045 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Zarknod szemével meghorzsolod az őshonos sziklozug fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Pestisaurád 10 sebzést okoz. Az őshonos sziklozug beleharap a kezedbe. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Az őshonos sziklozug farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Az őshonos sziklozug összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11603 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2466, sebződés: 203, gyógyulás: 131, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [230,55] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy lidérctűz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 595 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 143 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a Kudlar ostorát ellenfeledre ugrasz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 75 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Pestisaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy hangcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1045 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 138 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10305 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1798, sebződés: 512, gyógyulás: 12, összesen: -500 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 754 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az esthari vérszopó testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Kudlar ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Zarknod szemével néhányszor megcsapod az esthari vérszopó bal első lábát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Pestisaurád 9 sebzést okoz. Az esthari vérszopó karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 211 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14960 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2120, sebződés: 211, gyógyulás: 220, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[228,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bosszantó apróság. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 771 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság fejét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kudlar ostorával többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság egyik lábát. (7 támadással 760 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Távolról hangcsapás varázslatot lősz a másikra. 1045 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Zarknod szemével gyengén megütöd a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. Pestisaurád 12 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-10 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21333 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2981, sebződés: 151, gyógyulás: 180, összesen: +29 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin nyakát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
ek 180 50 | t. energia kisütése: 180 50 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
FEHÉRÁLLOMÁNY RONCSOLÁSA (248. PSZI KÉPESSÉG) Ez a nagyerejű pszionikus támadás az idegpályákon keringő energiát "robbantja" fel, és így fizikai fájdalmat okoz - és ez akár a célpont agyában levő fehérállomány roncsolódásához is vezethet! A fehérállomány roncsolása szintenként D25 sebzést okoz [ahol a szint a pszi szakértelemmel egyenesen arányos], és maximális hatásfokát 60D25-nél éri el. A támadás elleni sikeres mentődobás a sebzést felezi, és a pszi-acéltorony teljes védelmet nyújt ellene. A képesség használata mindössze 22 pszi pontot igényel. |
VADKOS (461. SZÖRNY) Ha a rég letűnt Esthar császárság bozótos vidékén jársz, nem árt, ha minden pillanatban figyelsz a környék neszeire. Ha nem ezt teszed, könnyen ezeknek a legtermetesebb vaddisznóknál is nagyobb méretű szörnyeknek az áldozatául eshetsz. Meglepő, ahogyan ezek a különös lények a fejük közepén előremeredő hosszú és vaskos szarvaikkal harcolnak, mint a bajvívók, és "fegyverükkel" a legrafináltabb csapásodat is könnyedén hárítani tudják. Ütőfegyverrel a legnehezebb odáig jutni, hogy kérges bőrükön egyáltalán sebezni tudj. |
TITOKZATOS KROA (460. SZÖRNY) A dombvidékek titokzatos lakója ez a leginkább óriáskígyóra emlékeztető hüllő. Hosszáról homályos legendák keringenek, de konkrét számokkal még a roelaothi tudósok sem rendelkeztek, és egy idő után - érthető okokból, miután tudóscsapatuk megfeleződött - abba is hagyták az információgyűjtést erről a ragadozóról. A sok évszázadot megélt titokzatos kroa szinte állandóan összegömbölyödve fekszik a domboldalak napos lankáin, és bár úgy néz ki, lomhán sütkérezik ilyenkor, a látszat csalóka. Ha vadászni támad kedve, vagy az életét félti (vagy minden egyéb esetben, ha valaki a közelébe merészkedik), hihetetlen sebességre képes. Örvénylő mozgása még a legbátrabb szívű kalandozók lelkébe is félelmet képes ültetni. |
KRONGA HADÚR (494. SZÖRNY) Ő volt a legendás krathan légió legfőbb vezetője. Amikor a krathan csapatok a rakshallion papok utasításait követve hadba indultak az árnytündérek földjére, Kronga hadúr még akkor is harcolt, amikor a katonái már mind egy szálig odavesztek. Férfihoz méltón szenderedett öröklétre, de ez nem tartott sokáig: az árnytündér nekromanták őt élesztették fel először, még mielőtt a teljes seregét visszarángatták volna Leah birodalmából. Kronga ugyanúgy, mint életében, ekkor sem hódolt be az ellenségnek. Azóta is elveszett katonáit keresi, hogy maga köré gyűjtve őket, egy újabb rohammal lesöpörjék az alávaló ellenséget a föld színéről. |
TÜKÖRTORONY (885. TEREPTÁRGY) Az előtted álló torony felületét valamilyen tükörszerű anyag alkotja, hiszen a nap fénye csillogva verődik vissza makulátlan külsejéről. Megpróbálod megkeresni tekinteteddel a tetejét, de nem jársz sikerrel, a minden bizonnyal csúcs formájú kupolát felhők takarják. A fejed fölött olyan húsz-harminc méterrel egy sötét foltot fedezel fel, ez valószínűleg a bejárat lehet. Csak hát oda feljutni nem egyszerű, ugyanis, még ha meg is tudnál kapaszkodni a kb. három méter átmérőjű torony tükörsima felületén, le kellene küzdened a rád ható centrifugális erőt, amit az épület forgása okoz. Épp ezért ennek a tereptárgynak a megmászásához csak a megfelelő szerszám és legalább 23. szintű mászás szakértelem segítségével fogsz vállalkozni, na meg persze ha van 55 TVP-d az akcióra (ehhez a H <mászószerszám> parancsot kell kiadnod). |
ESTHARI VÉRSZOPÓ (431. SZÖRNY) Ezek a félelmetes ragadozók már a bozótokban vadásztak az Esthar Császárság alapításakor, és minden bizonnyal akkor is itt lesznek, amikor az Alanori királyságnak már a romjai is eltűntek. Négylábú, kecsesen mozgó, oroszlán méretű, vörös szőrű ragadozók, sárgán villogó macskaszemmel, és dupla fogsorral, amelyben több mint száz hihetetlenül hegyes és éles fog sorakozik. Ezek a teremtmények a náluk akár háromszor nagyobb lényeket is meg merik támadni, sokszor sikerrel. |
Erő: | 64 (99) | Szint: | 50 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 70 (78) | Támadás: | 113 (116) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 74 (72) | Védekezés: | 153 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 77 (102) | Életpont: | 1412/1416 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 69 (77) | Varázspont: | 3532/579 | Pénz: | 12450 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 81/52 | Pszi pont: | 585/24 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 27/32 |
vágófegyverek: | 2/9 | ütőfegyverek: | 48/52 (+4%) | lőfegyverek: | 26/87 |
dobófegyverek: | 37/28 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/69 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 142/71 (+14%) | 3. lopás: | 8/61 (-300%) |
4. mászás: | 24/73 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 32/60 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/35 (-900%) |
7. gyógyítás: | 79/90 | 8. titkosírás: | 6/58 | 9. felderítés: | 31/39 |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 185/94 (+95%) | 12. taumaturgia: | 129/52 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 5/18 | 14. versengés: | 9/70 (+9%) | 15. zene: | 3/32 |
16. szörnyismeret: | 28/82 | 17. pszi: | 52/9 (+95%) | 18. zárnyitás: | 21/87 (-300%) |
19. vadászat: | 14/18 | 20. vitalitás: | 5/43 | 21. bányászat: | 41/96 (+10%) |
22. úszás: | 6/6 | 23. főzés: | 3/25 | 24. csapatmunka: | 9/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 105 | |||
5. varázslat sebzés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 190 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (109,19,2) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | tűzmágia (#157) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pestisaura (#210) |
jellemrejtés (#23) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) |
elme dominanciája (#247) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229), káosz szava (#207), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | taalru (#249) | Chara-din lesújt (#223) | >> | Notermanthi (#257) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Chara-din lesújt (#223) | >> | vezérfarkas (#748) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | Eruol (#378) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | agytaposás (#180) | >> | Eruol (#378) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | örvénykerítés (#42) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | Zinthurg (#180) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: nagyon éhezik |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még senki sem jött rá, hogy az arkog kövek alkotják a káosz igaz esszenciáját. Hozz oltáromhoz ötvenet, és ezzel megvan a legnagyobb Káoszvihar első porszeme! |
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 0) |
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 19254. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 903. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 2 | halcsont (#390) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 6 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét ital (#284) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | |||
26 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
64 | arany (#50) | 2 | hajító csillag (#939) | 19 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 14 | kerek kő (#19) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | teremtés zsákja (#818) |