Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 31. 12h:05' EZ A 583. JÁTÉKHETED, 575. FORDULÓD 584. játékheted kezdete: jan. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3957 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (6 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester jobb középső lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 240 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megbököd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
fku 100 | felt. kutatás 100 |
le 322 | leveszed/lerakod a 322. tárgyat |
kf 1465 2 | kézbeveszed/felveszed az 1465. tárgyat a bal kezedbe |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
hu 225 182 8 | hulladék: 225 182 8 |
hu 189 247 162 | hulladék: 189 247 162 |
hu 195 197 275 | hulladék: 195 197 275 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 201 1 | használod a 201. tárgyat |
ef 9 | energia fejlesztése 9 |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [155,62] Még mindig bozótos.
(Továbbmész...) [154,62] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba?
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (6 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával jól megszúrod a quwarg harcos jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 267 életpontot sebeztél. Angolna szálkával felnyársalod a quwarg harcos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 140 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [155,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
(Továbbmész...) [155,59] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sebesült woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával jól megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 289 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a woorgard száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [156,57] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
h 392 | használod a 392. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
gyk 553 40 | gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért |
gyk 553 40 | gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért |
gyk 553 40 | gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért |
gyk 553 40 | gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY) AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges! |
Erő: | 78 (80) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 60 (67) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 64 (71) | Védekezés: | 102 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/172 év |
Egészség: | 60 (73) | Életpont: | 489/254 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 70 (83) | Varázspont: | 1033/903 | Pénz: | 2782 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 27/12 | Pszi pont: | 246/452 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 80 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/63 | ökölvívás: | 5/36 | szúrófegyverek: | 30/52 (+6%) |
vágófegyverek: | 22/25 | ütőfegyverek: | 23/11 | lőfegyverek: | 29/49 (+9%) |
dobófegyverek: | 8/84 |
Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (95%) << energialándzsa (#1227) (130%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/29 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 151/26 (+6%) | 3. mászás: | 13/99 |
4. csapdakészítés: | 28/47 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/80 | 6. gyógyítás: | 80/8 |
7. titkosírás: | 14/8 | 8. felderítés: | 37/39 | 9. szörnyidomítás: | 9/45 |
10. teológia: | 87/68 (+10%) | 11. taumaturgia: | 61/33 | 12. szerencsejáték: | 8/41 |
13. versengés: | 13/69 | 14. harcművészetek: | 7/66 | 15. zene: | 130/53 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 14/66 | 17. pszi: | 30/77 (+4%) | 18. zárnyitás: | 13/15 |
19. vadászat: | 17/26 | 20. vitalitás: | 4/20 | 21. bányászat: | 39/68 (+1%) |
22. úszás: | 24/17 | 23. főzés: | 19/74 (+10%) | 24. csapatmunka: | 4/97 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
kisebb quwarg isten (#213), Kripta Gitta (#3454), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
láthatatlanság (#76) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mirg (#135) | lángcsóva (#31) | >> | fagymágus (#650) | |
energiafolyam (#136) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | ametiszt medál (#275) | 1 | angolna szálka (#1465) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 2 | gyíkfű (#201) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | szöges bunkó (#8) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
257 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 4 | ugh méreg (#166) |