Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 16. 9h:07' EZ A 705. JÁTÉKHETED, 574. FORDULÓD 706. játékheted kezdete: okt. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1931 SZÁMLA : XXXX |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy istenítélet varázslatot. 730 életpontot vesztettél. (ő is sebződik 50 ép-t.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Tünde íjjal lő Rád ellenfeled. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elf bal lábát. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Feléd repül 9 vashegyű nyíl. A lövedékek perforálják a jobb oldaladat. (9 támadástól 656 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
A 46. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, félszemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Chara-din lényével eggyé olvadt entitás. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy kamikáze fejfedőt, egy káosz szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy ryuku sorkatona trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 67 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy szőrös azuka a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad.
Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy istenítélet varázslatot. 282 életpontot vesztettél. (ő is sebződik 50 ép-t.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod el Shaar testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Feléd repül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (8 támadástól 767 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 767, gyógyulás: 2, összesen: -765 ÉP}
Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+1376 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Wright a Halálbáró adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 kamikáze fejfedőt. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 nyílvesszőt (150 arany).
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 127. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 132. varázslatot a 137. varázslatot a 157. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 211. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 211. tárgyat |
* 9. KP: | használod a 211. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 326. varázslatot |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 112 71 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot |
t 9966 1 | támadod a 9966. KT tagjait |
t 9955 1 | támadod a 9955. KT tagjait |
t 9944 1 | támadod a 9944. KT tagjait |
hu 609 1149 1320 | hulladék: 609 1149 1320 |
hu 875 94 2 | hulladék: 875 94 2 |
hu 618 718 877 | hulladék: 618 718 877 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
v 198 269 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 2760 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A dranadáni kőtörő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
9548 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2760, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1459 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősi matéria testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Meglengetve az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Alkotó kalapáccsal párszor keményen megütöd az ősi matéria testét. (8 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Az ősi matéria leken néhány pofont. (4 támadástól 284 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 47 életpontot vesztettél. Alkotó kalapáccsal többször eltalálod az ősi matéria testét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 336 életpontot vesztesz.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősi matéria száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 19206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2356, sebződés: 920, gyógyulás: 166, összesen: -754 ÉP}
(Továbbmész...) [283,115] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy baljós árny volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 613 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fekete gyöngy felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a bányászvorthag bal első lábát. (9 támadással 1553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+311 életerő). Transzformálsz! (+155 varázspont.) A bányászvorthag többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-16 TVP). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 117 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-44 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Alkotó kalapáccsal párszor keményen megütöd a bányászvorthag fejét. (3 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Karmával néhányszor a bányászvorthag megcsapja a fejedet. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 100 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-20 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A bányászvorthag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
16027 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2705, sebződés: 921, gyógyulás: 423, összesen: -498 ÉP}
(Továbbmész...) [284,114] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khrak kőóriás került az utadba. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a khrak kőóriás kőbőrét. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a khrak kőóriás testét. (5 támadással 781 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 399 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal megvagdalod a khrak kőóriás kőbőrét. (5 támadással 751 életpontot sebezve.) Ellenfeled kegyetlen csapást mér mancsával a legérzékenyebb pontodra. Oóópsz! (1 támadástól 689 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2018, sebződés: 1138, gyógyulás: 2, összesen: -1136 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 1942 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a garmhegyi szerzetes fejét. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Alkotó kalapáccsal néhányszor megcsapod a garmhegyi szerzetes havas köpenyét. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) A garmhegyi szerzetes még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19085 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2714, sebződés: 375, gyógyulás: 4, összesen: -371 ÉP}
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 13 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 69, gyógyulás: 4, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[284,114] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.
[21 pontot használtál fel, van még 616. Kapsz 25 VP-t.]
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1954 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Alkotó kalapáccsal többször eltalálod a garmhegyi szerzetes jobb oldalát. (9 támadással 759 életpontot sebezve.) A garmhegyi szerzetes a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) Alkotó kalapáccsal meghorzsolod a garmhegyi szerzetes bal oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) A garmhegyi szerzetes összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19085 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2793, sebződés: 670, gyógyulás: 4, összesen: -666 ÉP}
(Továbbmész...) [284,112] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy khrak kőóriás közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a khrak kőóriás szögletes testét. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal megvagdalod a khrak kőóriás bal vállát. (5 támadással 785 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 548 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal végigvagdosod a khrak kőóriás jobb lábát. (5 támadással 773 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás mancsával lekever egy hatalmasat. (1 támadástól 581 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2049, sebződés: 1179, gyógyulás: 2, összesen: -1177 ÉP}
(Továbbmész...) [285,111] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ősi matéria. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1141 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ősi matéria testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Alkotó kalapáccsal többször eltalálod az ősi matéria testét. (8 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Az ősi matéria mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 224 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 57 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Alkotó kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az ősi matéria testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Az ősi matéria most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 19206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 666, gyógyulás: 112, összesen: -554 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1752 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. (+0 jóság.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a takarító testét. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra támadsz. Alkotó kalapáccsal többször eltalálod a takarító testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a takarító gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19910 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2505, sebződés: 317, gyógyulás: 4, összesen: -313 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1885 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az eldüeni vándor sárga bőrét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. Alkotó kalapáccsal többször eltalálod az eldüeni vándor bal lábát. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Az eldüeni vándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-16 TVP). Jobbra-balra szökkenve osztja az eldüeni vándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az eldüeni vándor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20163 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2635, sebződés: 489, gyógyulás: 4, összesen: -485 ÉP}
szk 568 492 567 | keresed az 568. szörnyet a 492. szörnyet az 567. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 7. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 8. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 9. BP: | használod a 211. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
BARÁTI MÁGIA (378. TUDATI KÉPESSÉG) Desco, O'li, Rek bátyó és a többi régi cimbora, hol vannak ők? Vagy letelepedtek, vagy elhagytak bennünket, új kihívásokat keresve, új társak azonban nem jönnek helyettük. Vajon miért? Nem a céljainkkal és az elveinkkel van a baj, hiszen a Rend tagsága napról napra gyarapszik. A fiatal kalandozók manapság igen céltudatosak, és olyan tudatokba lépnek, ahol a kifejlesztett képességektől segítséget kapnak a mindennapi küzdelemhez. Valljuk be, igazuk van. Amikor mi fiatalok voltunk, azt hittük, hogy a hintacsiga és a kútonálló a legkeményebb ellenfelek, de ma már tudjuk, hogy léteznek sárkányok, éjfattyak és hasonló borzalmak. Ha ilyenekkel akar egy halandó szembeszállni, bizony minden segítségre szüksége van. Nem csak a győzelemhez, de a puszta túléléshez is. Mindezt figyelembe véve, a legutóbbi gyűlésünkön úgy döntöttünk, hogy a harcot segítő képességet kell fejlesztenünk. A legjobb megoldásnak az tűnik, ha tudati energiánk egy részét ezentúl a teológiánk fejlődésének gyorsítására használjuk, hogy növeljük varázslataink hatékonyságát és csapásaink erejét. [Mostantól teológia képzettségetek másfélszer gyorsabban fejlődik, a nem fejlesztő varázslataitok pedig 25% eséllyel mégis fejlesztenek 1%-ot. Megjegyzés: 10-es teológiáig a maximális fejlődés egy varázslat elmondásakor 8%(10%), 20-asig 6% (7%), e fölött pedig 4% (5%), a zárójelben a gnómokra alkalmazott érték van feltüntetve. E fejlődési határok utáni végeredményt szorozza fel másfélszeresére a képesség. Ha egy varázslat 1 %-ot fejlesztene, akkor 50% eséllyel 2%-ra növekedik a fejlődés.] |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
KAMIKÁZE FEJFEDŐ (1592. TÁRGY) A ryuku elhivatottság mintaképe ez a fejfedő, melyet rendszerint a halálba menő ferdeszemű katonák viselnek. Ha átkötik e szövetet a fejükön, olyan harcra hívó, ősi erők szállják meg őket, hogy többet nem törődnek önmaguk épségével, csak azzal, hogy az ellenfél velük együtt hulljon. Ez a mentalitás rendkívül távol áll tőled, s más Ghallán született kalandozóktól, ezért a kamikáze fejfedőt csak akkor mered te is felkötni, ha már nagyon komoly hatalom birtokosa vagy, vagyis legalább 55. tapasztalati szinten jársz. Amíg a ryuku ruhadarabot viseled (ezt megteheted másik sisak mellett is), -20 védettséget kapsz, valamint majdhogynem halálig harcolsz, csak ha életerőd a maximális 5%-a alá zuhan, akkor menekülsz el a harcokból. (Ha a fejfedőt leveszed, a menekülés% az előtte beállított lesz, épp ezért a karakterlapon sosem az 5%-ot, hanem mindig a korábbi értéket látod.) |
AGYBÉNÍTÁS II. (246. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás továbbfejlesztett változata gyakorlatilag mindenben megegyezik az eredeti képességgel, azonban sokkal hatékonyabb. Annak az esélye, hogy az ellenfél a támadást elkerüli, jóval csekélyebb, és még kevesebb pszi pontba is kerül, mindössze 15-be. További információkért lásd az Agybénítás (114. pszi támadó képesség) enciklopédiáját. |
KHRAK KŐÓRIÁS (592. SZÖRNY) Amíg meg nem mozdul, valószínű, hogy csak egy kolosszális szobornak fogod találni. Ha azonban óriási öklét feléd nyújtja, már nem sok időd marad gondolkozni tévedéseden. A kőóriások kiválóan beleolvadnak a Khrak hegység sziklásabb részein kialakult környezetbe. Nem is csoda, hogy ezen a tájon jól érzik magukat, hiszen a hágók friss levegőjét ritkán bolygatják fel az árnytündérek Leahot megtagadó kétes üzelmei. Hogy a kőóriások élete hogyan kezdődött, arról csak bizonytalan mendemondák keringenek: állítólag a múltban elszabadult mérhetetlen árnymágia adott életet az addig csupán sziklafalba olvadt köveknek. És amikor a kőóriások felébredtek évezredes, tudatlan álmaikból, megtetszett nekik a szabadság mámorító érzése. Ezért támadtak a tündérmágusokra, amikor azok megpróbálták visszacsinálni a folyamatot. És azóta nem bíznak senkiben, aki földjeiket tapodja. Kőbőrük ütőfegyverrel természetesen sebezhetetlen, és vámpirizálni sem lehet belőle. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
Erő: | 126 (169) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 250 cm |
IQ: | 69 (81) | Támadás: | 98 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 507 kg |
Ügyesség: | 64 (66) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/29 év |
Egészség: | 62 (71) | Életpont: | 2212/2114 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (93) | Varázspont: | 3409/648 | Pénz: | 25555 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 332/121 | Halhatatlanság: | 27 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/98 | ökölvívás: | 1/24 | szúrófegyverek: | 4/9 |
vágófegyverek: | 27/2 (+4%) | ütőfegyverek: | 56/91 (+6%) | lőfegyverek: | 40/89 (+4%) |
dobófegyverek: | 13/51 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/70 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 139/9 | 3. lopás: | 4/27 |
4. mászás: | 27/41 | 5. csapdakészítés: | 35/85 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/36 |
7. gyógyítás: | 119/41 | 8. titkosírás: | 4/86 | 9. felderítés: | 29/23 |
10. szörnyidomítás: | 20/95 | 11. teológia: | 261/19 (+54%) | 12. taumaturgia: | 101/38 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 2/83 | 14. versengés: | 17/91 | 15. zene: | 3/88 |
16. szörnyismeret: | 58/2 | 17. pszi: | 46/3 (+94%) | 18. zárnyitás: | 26/53 |
19. vadászat: | 16/61 | 20. vitalitás: | 4/57 | 21. bányászat: | 40/69 (+7%) |
22. testépítés: | 141/90 (+91%) | 23. úszás: | 7/30 | 24. főzés: | 4/11 |
25. ősteológia: | 14/3 (+55%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 207 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 5. varázslat sebzés: 5 | 8. képességpont: 2 | 10. vp regeneráció: 5(6) |
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 3 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 7 darabot ), kreommat varázsitalt (#926) (max. 1 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), hordóagyú mamelukot (#254) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), eszement trappoló (#549), öregedést okozó lények (#9095), éjfattyak (#9096), élőholt drakolder (#628), árnytündér messiás (#730), sötétségszellem (#733), negatív elementál (#734), halál csatlósa (#732) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
troll (#5), 9375. szövetség (#9375), elmeszonda (#487), leviathán lárva (#476), rubin góliát (#473), dögbűzös liliom (#455), rd'alv lélektipró (#413), baljós árny (#588), vg'axtol torzító (#416) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | varázslatlopás (#154, 20 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (138,45,3) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
hatalomvarázs (#220) | szemmelverés (#137) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | mágikus ütés (#147) |
tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), istenítélet (#284) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 52, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | kreiton lich (#536) | |
izomernyesztés (#33) | >> | garmhegyi árny (#619) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | háló (#186) | >> | káoszszellem (#472) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Sshreakza (#496) | armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szárnyaló halál (#456) | izomernyesztés (#33) | >> | esthari vérszopó (#431) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | izomernyesztés (#33) | >> | kreiton idéző (#510) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gothag döglidérc (#429) | armageddon (#218) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
armageddon (#218) | >> | dögbűzös liliom (#455) | istenítélet (#284) | >> | kémsárkány (#545) | |
izomernyesztés (#33) | >> | mutánsféreg (#554) | nekromanta csókja (#230) | >> | bársony gyilkos (#546) | |
nekromanta csókja (#230) | >> | púpos zsokarg (#451) | nekromanta csókja (#230) | >> | algaleioda (#474) | |
nekromanta csókja (#230) | >> | tleikan ölőművész (#535) | puha ütés (#60) | >> | tleikan amazon (#534) | |
puha ütés (#60) | >> | kreiton jótündér (#538) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | fényhozó (#602) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | nekromanta csókja (#230) | >> | patás tanough (#611) | |
háló (#186) | >> | tlopedmuk (#584) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
puha ütés (#60) | >> | Alyr Fomoin (#5955) | nekromanta csókja (#230) | >> | szellemdarázs (#481) | |
istenítélet (#284) | >> | mutáns kopó (#582) | armageddon (#218) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | |
istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | nekromanta csókja (#230) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
istenítélet (#284) | >> | ezeréves lélek (#634) | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | gnomori rémszolga (#589) | fürgülés (#92) | >> | káoszdémon (#547) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | fehér glóbusz (#47) | >> | árnygólem (#586) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem II (#108) | >> | harcos hárpia (#485) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az esthar császárság területén szabad a mészárlás. Talán a vérszopók a legkevésbé ártalmasak, kezdd velük, ölj le tizet! (számláló: 1) |
2.) Pusztítás és káosz, muhahaha! Még az ősi idők relikviáit is örömmel megsemmisítem, hozz 3 barna immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) A harcos hárpiák nem hódoltak be a káosz uralmának. Irtsd őket, ahol éred, végezz legalább tízzel! (számláló: 6) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 4 királynő, 7 nagymester, 10 parafenomén, 5 rohamosztagos, 3 ősmágus, 6 anyakirálynő. |
Helyezésed az I. Harcosok Ligájában: 3. hely a Zártosztály csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok kesztyűje (#609) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | halgar kulcs (#877) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | kyorgölő buzogány (#881) | 1 | kyorgölő penge (#875) | 1 | lélekkulcs (#718) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 2 | mösze hátpáncél (#1229) | 1 | Mutáns korona (#1149) | |||
2 | pszi kristály (#618) | 11 | purifikátor háj (#269) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | |||
1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | shinai gömb (#348) | |||
1 | topáz erényöv (#731) | 1 | törp sisak (#897) | 1 | törpe őskő (#633) | |||
2 | toxyl (#591) | 5 | víz (#27) | 1 | Zinthurg pallos (#716) | |||
1 | nyílvessző (#108) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2099 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) | 1 | tl'urlang fiola (#788) |