Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 15. 15h:25' EZ A 710. JÁTÉKHETED, 574. FORDULÓD 711. játékheted kezdete: szept. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1055 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 78. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod a 63. varázslatot az 59. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 8. varázslatot a 2. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1099. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 88. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 10. KP: | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (886 darabot) |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
vv 116 227 66 | elmormolod a 116. varázslatot a 227. varázslatot a 66. varázslatot |
hh 1253 473 473 | használod az 1253. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
kf 893 531 895 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat az 531. tárggyal a 895. tárgyat |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
be 710 213 220 | bemész a 710. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő krapixlon fürdőruha. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal megvagdalod a fertőzött ent testét. (5 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Csápjaival a fertőzött ent lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött ent testét. (5 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 27 sebzést okozott.) Csápjaival a fertőzött ent lecsap a bal karodra. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1653, sebződés: 290, gyógyulás: 216, összesen: -74 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás bal oldalát. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (145 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 csuklyavirág, 2 fűszertartó, 2 gyenge méreg. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a sötét kaszás bal vállát. (7 támadással 748 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszurkálod a sötét kaszás jobb karját. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ork csodaszer. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a sötét kaszás jobb vállát. (7 támadással 757 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszurkálod a sötét kaszás fekete csuháját. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) Gyilkos csapásokat oszt a sötét kaszás fegyverével. (2 támadástól 360 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő Thargodan esszencia. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26140 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2703, sebződés: 900, gyógyulás: 6, összesen: -894 ÉP}
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Látsz egy csillagbozótost. Találsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy morgud hagymatövet.
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász bal oldalát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [143,61] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Találsz egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar. Szereztél 1 szöges bunkót. 1792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 29.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc, 9 arany és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 sallank karom. 2647 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 272 95 | elmormolod a 198. varázslatot |
[272,95] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Kihalt területre érkezel. Itt már a növények sem a természet törvényei szerint nőnek, elcsökevényesedett indáik rémülten meredeznek a különböző égtájak irányaiba. Szinte érezhető a levegőt átható gonoszság. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
kt 259 1 | elkészíted a 259. tárgyat (1 darabot) |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 330 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga bal lábát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (54 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 739 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 50 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a gnomori rémszolga testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24800 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2687, sebződés: 678, gyógyulás: 498, összesen: -180 ÉP}
(Továbbmész...) [270,97] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gnomori rémszolga került az utadba. {támadása: 80.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 330 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga bal vállát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (7 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 51 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a gnomori rémszolga bal vállát. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a gnomori rémszolga bal karját. (7 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24800 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2671, sebződés: 635, gyógyulás: 493, összesen: -142 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy lidércidézés. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő amul kulcs. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a fertőzött ent testét. (5 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 47 sebzést okozott.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött ent rothadó kérgét. (5 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1667, sebződés: 216, gyógyulás: 213, összesen: -3 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
szk 465 463 488 | keresed a 465. szörnyet a 463. szörnyet a 488. szörnyet |
ek 500 4 | t. energia kisütése: 500 4 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 103 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 392. tárgyat (886 darabot) |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 462. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 75. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
SÖTÉT KASZÁS (591. LÉNY) Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis. |
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY) Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket. |
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL) Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése. |
GNOMORI RÉMSZOLGA (589. SZÖRNY) Lehet, hogy az árnytündérek még a kyorgokénál is hatalmasabb erő birtokában vannak? Erre utal a tény, hogy a rémszolgák testében az első, Gnomor erdeinél járt kyorg felderítők nyughatatlan lelke van bebörtönözve. Az már csak ráadás, hogy az átalakult külsőbe rejtve, megalázó feladatok elvégzésére vannak rákényszerítve: ez pedig az árnypiramisok építése. És miről ismered fel őket, ha nem éppen követ hordanak, hanem széttépési szándékkal, vicsorogva a nyakadba ugranak (mert ők csupán a Halált megtagadó árnytündéreknek tartoznak engedelmességgel)? Áttetsző testük különös fényt áraszt még a legsötétebb éjszakában is, hosszú karjaik és lábaik összeaszott testben találkoznak, mely egy csökevényes, piciny fejben végződik. Brrr... meg kell állapítanod: semmi nem maradt benne a kyorgok felsőbbrendű délcegségéből! Ütőfegyverrel hiába is püfölnéd szerencsétlent, az ilyen támadási formával képtelenség megsebezni. |
KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA) A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz. Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül. |
Erő: | 75 (82) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 75 (88) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 78 (90) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/62 év |
Egészség: | 73 (92) | Életpont: | 1316/1318 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (88) | Varázspont: | 3654/832 | Pénz: | 18909 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 39/11 | Pszi pont: | 493/330 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/94 | ökölvívás: | 8/71 | szúrófegyverek: | 49/23 (+3%) |
vágófegyverek: | 32/55 (+2%) | ütőfegyverek: | 31/53 | lőfegyverek: | 25/33 |
dobófegyverek: | 39/54 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (250%) << vámpírkard (#358) (300%) << vámpírölő (#951) (60%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/19 | 2. nyomkövetés: | 148/76 (+5%) | 3. lopás: | 20/47 |
4. mászás: | 29/71 | 5. csapdakészítés: | 38/45 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 31/36 |
7. gyógyítás: | 128/50 | 8. titkosírás: | 13/54 | 9. felderítés: | 27/98 |
10. szörnyidomítás: | 17/29 | 11. teológia: | 189/52 (+48%) | 12. taumaturgia: | 113/59 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 7/89 | 14. versengés: | 18/89 | 15. harcművészetek: | 8/62 |
16. zene: | 11/59 | 17. szörnyismeret: | 35/51 | 18. pszi: | *27/100 |
19. zárnyitás: | 2/43 | 20. vadászat: | 17/79 | 21. vitalitás: | 7/72 |
22. bányászat: | 41/9 | 23. úszás: | 7/78 | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 322 | |||
8. képességpont: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 99 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), szintszívó lények (#9097), kronoelementál (#287), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), rubin sárkány (#330), öregedést okozó lények (#9095), Üdvhadsereg (#9142), áldott okerón (#336), tleikan főbíra (#512), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), eszement trappoló (#549), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,5,3) | állatvédelem (#192) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | láth. észlelése (#78) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | tűzmágia (#157) | erőpajzs II (#63) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | túlvilág lehelete (#177) | a lélek védelme (#57) |
óriáserő (#53) | az elme fölénye (#116) | fürkésző szemek (#213) | hatalomvarázs (#220) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | férfiak (#998) | pusztító végzet (#106) | >> | nők (#999) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | méregfelhő (#37) | >> | viharóriás (#278) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | pusztító végzet (#106) | >> | erdei rém (#399) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő III (#229) | >> | 30. szintű lényekre | |
pusztító végzet (#106) | >> | tollaskígyó (#635) | pusztító végzet (#106) | >> | rothadó lián (#427) | |
pusztító végzet (#106) | >> | albinó féreg (#529) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pusztító végzet (#106) | >> | káoszpók (#530) | puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
pusztító végzet (#106) | >> | dübörgő bahrot (#479) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vámpírféreg (#782) | |
méregfelhő III (#229) | >> | 34. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | rubin góliát (#473) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 38. szintű lényekre | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | pusztító végzet (#106) | >> | zseléféreg (#453) | |
pusztító végzet (#106) | >> | natharion gólem (#428) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Sshreakza (#496) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | pusztító végzet (#106) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Dreighatran (#523) | méregfelhő III (#229) | >> | csupaszbőrű maclogh (#490) | |
pusztító végzet (#106) | >> | káoszszellem (#472) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kísértetvándor (#568) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tengeri parduan (#565) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | lidércidézés (#219) | >> | 45. szintű lényekre | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
energiapajzs (#103) | >> | Raia angyala (#333) | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 3) |
2.) Fel kell készülnöd az eljövendő, újabb világégésre. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 királynő, 40 élőholt, 16 vadász, 8 nagymester, 18 parafenomén, 11 rohamosztagos. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 26667. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 117. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | amul kulcs (#565) | 3 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 2 | gyenge méreg (#26) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | |||
11 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | spiritusz (#170) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 9 | csillagbot (#929) | 1 | csontszablya (#64) | |||
3 | ében toboz (#578) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | lótuszvirág (#447) | |||
15 | pézsmatökmag (#934) | 4 | pirkit (#153) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szent jogar (#150) | 2 | szöges bunkó (#8) | 1 | vasérc (#152) | |||
81 | víz (#27) |