Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jan. 9. 9h:39' EZ A 773. JÁTÉKHETED, 573. FORDULÓD 774. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 1563 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 372 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 hajító csillag. Ez mellément. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor súrolod a pszionikus entitás bal oldalát. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 393 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 403 életpontot vesztettél. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a pszionikus entitás testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 388 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A pszionikus entitás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21475 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2275, sebződés: 1556, gyógyulás: 144, összesen: -1412 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 69. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
ftv 266 553 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot az 553. szörnyet |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Démonölővel néhányszor súrolod az aranyfecske fejét. (3 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az aranyfecske testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 71 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 82, gyógyulás: 78, összesen: -4 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [282,17] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gerdraban fát. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész csónakot. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy troglodita idéző. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor súrolod a troglodita idéző napbarnított lábát. (8 támadással 900 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Transzformálsz! (+90 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a troglodita idéző bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A troglodita idéző megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A troglodita idéző farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 86 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a troglodita idéző sárgás bőrét. (9 támadással 995 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Transzformálsz! (+99 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a troglodita idéző bal lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Egy alattomos támadással a troglodita idéző mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A troglodita idéző farkával megérint. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A troglodita idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
24879 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2339, sebződés: 720, gyógyulás: 472, összesen: -248 ÉP}
(Továbbmész...) [283,16] A terep továbbra is sűrű erdő. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy troglodita harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (95 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a troglodita harcos sárgás bőrét. (9 támadással 974 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Transzformálsz! (+97 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a troglodita harcos nyakát. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a troglodita harcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a troglodita harcos sárgás bőrét. (8 támadással 831 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Ököllel megpöccinted a troglodita harcos testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a troglodita harcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a troglodita harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
21972 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2718, sebződés: 891, gyógyulás: 439, összesen: -452 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a kóbor mortag acéltestét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (80 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kóbor mortag acéltestét. (10 támadással 1043 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Transzformálsz! (+104 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a kóbor mortag acéltestét. (5 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) A fényaura 8 ép-t sebez. Kavargó pengefalként zúdul rád a kóbor mortag. (3 támadástól 499 életpontot vesztesz.) A kóbor mortag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2524, sebződés: 579, gyógyulás: 334, összesen: -245 ÉP}
(Továbbmész...) [283,14] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy feneketlen tavat. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérszomjas karvaly. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (98 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (7 támadással 769 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 51 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 72 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vérszomjas karvaly fejét. (6 támadással 635 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a vérszomjas karvaly bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (3 ép-t sebezve). Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 69 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vérszomjas karvaly száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 20940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2685, sebződés: 1123, gyógyulás: 2, összesen: -1121 ÉP}
(Továbbmész...) [282,13] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mutánsféreg került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 371 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a mutánsféreg testét. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (76 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Démonölővel kicsit megvagdalod a mutánsféreg jobb oldalát. (5 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő regeneráló gyűrű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. {FM:} Démonölővel néhányszor meglegyinted a mutánsféreg groteszk fejét. (5 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A mutánsféreg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutánsféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. {FM:} Démonölővel néhányszor súrolod a mutánsféreg szárnyképződményét. (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja.
{FM:} Démonölővel néhányszor súrolod a mutánsféreg testét. (5 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Fényaurád 15 sebzést okoz. A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutánsféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-68 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 2775, sebződés: 1728, gyógyulás: 413, összesen: -1315 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Marokra fogva a kyorgölő kést ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kyorgölő késsel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
33 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a kyorgölő kést ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kyorgölő késsel gyengén megszurkálod a vízdémon testét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2849 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 58, gyógyulás: 45, összesen: -13 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 371 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a mutánsféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-42 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (81 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rontasz. {GYD:} Démonölővel néhányszor meglegyinted a mutánsféreg egyik lábát. (5 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A mutánsféreg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) A mutánsféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő fémrúd felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. {KCC:} Démonölővel kicsit megvagdalod a mutánsféreg testét. (5 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ocsmány csáprágóját a mutánsféreg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A mutánsféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1792, sebződés: 850, gyógyulás: 207, összesen: -643 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Démonölővel párszor súrolva eltalálod a halálhozó jobb lábát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 68 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 55 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 12602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1298, sebződés: 373, gyógyulás: 89, összesen: -284 ÉP}
(Továbbmész...) [280,11] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy borkonyó cserjét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő bársony gyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a bársony gyilkos bal oldalát. (9 támadással 953 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a bársony gyilkos jobb oldalát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. A bársony gyilkos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 524 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyengén megütögeted a bársony gyilkos bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a bársony gyilkos testét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Kavargó pengefalként zúdul rád a bársony gyilkos. (2 támadástól 548 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 trakuun napkorong. 20658 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2493, sebződés: 1072, gyógyulás: 397, összesen: -675 ÉP}
(Továbbmész...) [279,10] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bosszúálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor megpöccinted a bosszúálló jobb oldalát. (8 támadással 841 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a bosszúálló testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a bosszúálló szellemtestét. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a bosszúálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23284 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2213, sebződés: 479, gyógyulás: 2, összesen: -477 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 1563 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 380 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel gyengén megütögeted a pszionikus entitás testét. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a pszionikus entitás jobb vállát. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 377 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 idézőszőnyeg (ld. enc.). 21475 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2285, sebződés: 757, gyógyulás: 147, összesen: -610 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 6 | imádkozol |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kyorg szolgasárkány testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (62 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Démonölővel néhányszor súrolod a kyorg szolgasárkány nyakát. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A kyorg szolgasárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 420 életpontot vesztesz.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. {FM:} Démonölővel néhányszor meglegyinted a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 376 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 1041, gyógyulás: 201, összesen: -840 ÉP}
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló bordás testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod az eszement trappoló bordás testét. (9 támadással 950 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Ököllel gyengén megütögeted az eszement trappoló bal lábát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fényaurád 4 sebzést okoz. Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 416 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 104 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted az eszement trappoló testét. (5 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel gyengén megütöd az eszement trappoló testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 326 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 96 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 szürke briliáns. 19614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2598, sebződés: 942, gyógyulás: 373, összesen: -569 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kyorg szolgasárkány fejét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (74 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Démonölővel néhányszor súrolod a kyorg szolgasárkány bal lábát. (5 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 393 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. {FM:} Démonölővel néhányszor megkarcolod a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A kyorg szolgasárkány többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 420 életpontot vesztesz.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1772, sebződés: 1077, gyógyulás: 201, összesen: -876 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az eszement trappoló jobb lábát. Kritikus ütés! (10 támadással 1081 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted az eszement trappoló vastag alkarját. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 90 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor súrolod az eszement trappoló bal oldalát. (4 támadással 589 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod az eszement trappoló jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 399 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 89 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szürke briliáns. 19614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2569, sebződés: 973, gyógyulás: 2, összesen: -971 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted a bosszúálló nyakát. (9 támadással 964 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a bosszúálló nyakát. (5 támadással 582 életpontot sebezve.) Fényaurád 15 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted a bosszúálló testét. (4 támadással 583 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, IQ és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
23284 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2214, sebződés: 295, gyógyulás: 0, összesen: -295 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 61 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (76 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Démonölővel néhányszor meglegyinted a kyorg szolgasárkány testét. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 389 életpontot vesztesz.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Démonölővel néhányszor megkarcolod a kyorg szolgasárkány muris pocakját. Kritikus ütés! (5 támadással 594 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A kyorg szolgasárkány többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 396 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 1107, sebződés: 1050, gyógyulás: 0, összesen: -1050 ÉP}
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
v 198 282 18 | elmormolod a 198. varázslatot |
[282,18] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy nekrofunt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia híveié. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 hajító csillagot. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [26 pontot használtál fel, van még 88. Kapsz 10 VP-t.]
szk 553 | keresed az 553. szörnyet |
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
ef 15 506 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat |
TUDATKINÉZIS II.(511. TUDATI KÉPESSÉG) Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.) |
OLIMPIAI MEDÁLCSERE Az Alanori Olimpiai Bizottság mostantól lehetőséget biztosít arra, hogy az olimpiai nyereményeket a kalandozók más nyereményre cseréljék. A cseréhez a H <nyereményed száma> <kívánt nyeremény száma> parancsot kell kiadni. A parancs bárhol kiadható, és mindössze 20 TVP-t igényel. Azonban van egy megkötés: mindenki csak alacsonyabb rangú nyereményre cserélheti a díját. Ez általában alacsonyabb kategóriájú és/vagy helyezésű díjat jelent. Hogy pontosan mit mire válthatsz, azt neked kell kitapasztalnod. |
EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban. Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est. Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned. A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. Kiegészítés: Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100. |
GERDRABAN FA (1246. TÁRGY) A gerdraban egy vastag és egyenestörzsű fa, mellyel elsősorban a kyorg erdőkben találkozhatsz. Sokban kirí az ott gyökerezett többi fa közül. Az ősi mágia tette ilyen szabályszerűvé, amely évezredekkel ezelőtt megbolygatta a kyorg földek termékenységét is. Bár kinézetében robosztusnak tűnik, durva kérge alatt puha, könnyen vájható farétegek vannak. A gerdraban fák ágainak végén sem levél, sem termés nem nő, így a korábbi növényekkel ellentétben erről nincs semmi, amit begyűjthetnél. Csak a fát csodálhatod a maga különleges szépségében. |
FENEKETLEN TÓ (1702. TEREPTÁRGY) A csatornától keletre a kalandozásaid során már korábban is láttál nagyobb tavakat, de eddig még nem mertél kísérletet tenni arra, hogy lemerülj mélyebbre bennük. Ezek a nyugati kis tavacskákra hasonlítanak, de azoknál lényegesen hatalmasabbak - akár több mérföld szélességűek - és mélyebbek. Mélységükre nem is tudsz becslést adni igazán, mert a ghallai átlagnép a közelükbe se merészkedik és pár méter után már olyan zavarosak a kavargó üledéktől, hogy alig lehet látni olyan mélységben. Ráadásul az is előfordulhat, hogy a nagyobb tavak a föld alatt - barlangrendszereken keresztül - összeköttetésben állnak egymással. Minden bizonnyal nem veszélytelenek, mert a vízpart közelében élő falusiak közül már páran odavesztek titokzatos körülmények között. Ha eléggé bátor vagy, lemerülhetsz a tó színe alá. Ehhez az USZ parancsot kell használnod, második paraméterként azt kell magadnod, mennyi TVP-t költesz az úszásra. Minél többet, annál mélyebbre merülsz az úszkálás során. Ha 20 TVP-nél többet költesz az úszásra, akkor már vízlélegzés varázslatra is szükséged lesz (hiszen olyan mélyre merülsz, ahonnan már nem tudsz feljönni levegőt venni). Ha úszás szakértelmed 5-ös alatt van, nem úszhatsz a feneketlen tóban, és az, hogy milyen mélyre merülhetsz, szintúgy a szakértelmed szintjétől függ. A feneketlen tóban való úszkálás úgy kimerít, hogy egy fordulóban csak egyszer vagy erre hajlandó (akkor is, ha egy másik feneketlen tavat találnál a közelben-távolban). |
IDÉZŐSZŐNYEG (771. TÁRGY) Szinte süt a mágia ebből a vörös színű, rúnákkal telerótt, vastag kyorg idézőszőnyegből. Vajon hány Thargodant kényszerített annak idején engedelmességre a szőnyeg eredeti gazdája? Az idézőszőnyeg nem átadható. |
Erő: | 84 (127) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 81 (97) | Támadás: | 73 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 82 (98) | Védekezés: | 132 (142) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/62 év |
Egészség: | 82 (104) | Életpont: | 1627/1631 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (104) | Varázspont: | 2947/513 | Pénz: | 425 arany | Kép. pont: | 101 |
Tudatpont: | 37/5 | Pszi pont: | 566/39 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/38 (+6%) | ökölvívás: | 50/81 (+9%) | szúrófegyverek: | 21/2 |
vágófegyverek: | 31/68 (+7%) | lőfegyverek: | 3/55 | dobófegyverek: | 37/3 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/0 | 2. nyomkövetés: | 140/3 (+12%) | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 33/48 | 5. csapdakészítés: | 36/8 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/82 |
7. gyógyítás: | 109/45 (+60%) | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/62 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 211/60 (+99%) | 12. taumaturgia: | 131/34 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 10/78 (+10%) | 14. versengés: | 23/85 (+8%) | 15. harcművészetek: | 54/11 |
16. zene: | 14/30 | 17. szörnyismeret: | 53/68 (+45%) | 18. pszi: | 52/7 (+4%) |
19. zárnyitás: | 26/32 | 20. vadászat: | 16/54 | 21. vitalitás: | 4/54 (+10%) |
22. bányászat: | 44/87 (+3%) | 23. úszás: | 17/58 (+10%) | 24. főzés: | 19/33 (+9%) |
25. csapatmunka: | 3/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 147 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 30 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 150 darabot ) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), aranyfecske (#283), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fagymágus (#650), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +58 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +43 vp 42 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | kí koncentráció (#69) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | 22. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
armageddon (#218) | >> | Sötétség Hercege (#296) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 32. szintű lényekre | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0) |
3.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) ököllé faragás (376) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
278 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 14 | csillagbot (#929) | |||
3 | hajító csillag (#939) | 17 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 14 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | halcsont (#390) | 1 | idézőszőnyeg (#771) | |||
3 | madártoll (#112) | 2 | szürke briliáns (#908) | 1 | trakuun napkorong (#769) | |||
5 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |