Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 1. 9h:25' EZ A 750. JÁTÉKHETED, 572. FORDULÓD 751. játékheted kezdete: aug. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 69. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 10. KP: | kiveszel a bankból a 886. tárgyat |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
fkt 312 150 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (150 darabot) |
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Démonölővel többször mélyen végigmetszed az aranyfecske testét. (5 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ököllel többször eltalálod az aranyfecske bal szárnyát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 0, gyógyulás: 135, összesen: +135 ÉP}
v 96 186 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy királyi emlékművet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
im | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló fejét. (3 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 27, gyógyulás: 90, összesen: +63 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kampós acélszigony. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Blounther apó törékeny testét. (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ököllel megcsapod a Blounther apó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és egy xirnox szív. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 3768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 31, gyógyulás: 79, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[296,20] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Ráismersz a lényre. Egy legyengült káoszdémon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszdémon masszaszerű alakját. (9 támadással 1005 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Transzformálsz! (+100 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a káoszdémon testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 262 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 260 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
14737 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1075, sebződés: 522, gyógyulás: 219, összesen: -303 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (96 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly bal lábát. (7 támadással 1069 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 42 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 211 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 72 életpontot vesztettél. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly bal oldalát. (7 támadással 786 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 71 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vérszomjas karvaly száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 21985 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2821, sebződés: 1109, gyógyulás: 2, összesen: -1107 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 198 283 19 | elmormolod a 198. varázslatot |
[283,19] A tengerpartot dombság váltja fel. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bőrszárnyát. (6 támadással 656 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Ököllel csak érinted a halálhozó fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 69 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 55 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
13232 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 380, gyógyulás: 148, összesen: -232 ÉP}
m 5 3 5 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [283,21] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadászskorpió közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 397 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászskorpió fejét. Kritikus ütés! (9 támadással 1004 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a vadászskorpió testét. (5 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) A fényaura 12 ép-t sebez. A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a bal karodat! (2 támadástól 638 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a vadászskorpió fejét. (4 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ököllel súrolod a vadászskorpió testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Cafatokra tépi a húsodat a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 602 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadászskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 skorpiókarmot. 21536 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2530, sebződés: 1240, gyógyulás: 429, összesen: -811 ÉP}
(Továbbmész...) [282,22] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadászskorpió. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 397 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió méretes ollóját. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió fejét. Kritikus ütés! (9 támadással 1001 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió jobb első lábát. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a jobb karodat! (2 támadástól 563 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió jobb oldalát. (4 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a vadászskorpió jobb hátsó lábát. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a jobb karodat! (2 támadástól 593 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 skorpiókarmot. 21536 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-68 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 2612, sebződés: 1156, gyógyulás: 378, összesen: -778 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas bal oldalát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Démonölővel végigvagdosod a selyemszárnyas fejét. (5 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A selyemszárnyas hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 423 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 71 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1412, sebződés: 494, gyógyulás: 112, összesen: -382 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [281,20] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A távolban sakálok üvöltenek. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bársony gyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bársony gyilkos fejét. (9 támadással 996 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a bársony gyilkos bársony páncélját. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Kavargó pengefalként zúdul rád a bársony gyilkos. (2 támadástól 535 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd a bársony gyilkos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a bársony gyilkos testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. Kavargó pengefalként zúdul rád a bársony gyilkos. (2 támadástól 546 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bársony gyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21691 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2379, sebződés: 1081, gyógyulás: 371, összesen: -710 ÉP}
(Továbbmész...) [281,19] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy borkonyó cserjét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy eszement trappoló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló testét. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az eszement trappoló bordás testét. (8 támadással 893 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az eszement trappoló bordás testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 363 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 92 életpontot vesztettél. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló testét. (3 támadással 333 életpontot sebezve.) Te 41 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+67 életerő). Ököllel megpöccinted az eszement trappoló testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 386 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 100 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szürke briliáns. 20594 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2528, sebződés: 941, gyógyulás: 364, összesen: -577 ÉP}
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az eszement trappoló testét. (9 támadással 988 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló vastag alkarját. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 338 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 113 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor súrolva eltalálod az eszement trappoló jobb lábát. (2 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ököllel súrolod az eszement trappoló bordás testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 370 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 96 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kyorg lepel és 1 szürke briliáns. 20594 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2523, sebződés: 917, gyógyulás: 331, összesen: -586 ÉP}
(Továbbmész...) [282,18] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy eszement trappoló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az eszement trappoló bal karját. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az eszement trappoló jobb oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 811 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló testét. (6 támadással 724 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 343 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 98 életpontot vesztettél. Ököllel épp hogy eltalálod az eszement trappoló testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ököllel gyengén megütöd az eszement trappoló testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 102 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szürke briliáns. 20594 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2644, sebződés: 865, gyógyulás: 347, összesen: -518 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 6 | imádkozol |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elfajzott enkala fejét. Kritikus ütés! (9 támadással 1012 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az elfajzott enkala fejét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Az elfajzott enkala mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-81 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elfajzott enkala testét. (7 támadással 767 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod az elfajzott enkala vastag alkarját. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23421 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2751, sebződés: 797, gyógyulás: 447, összesen: -350 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az eszement trappoló testét. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az eszement trappoló bal oldalát. (10 támadással 1064 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 106 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyengén megütögeted az eszement trappoló jobb vállát. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ököllel meghorzsolod az eszement trappoló testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 365 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 96 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szürke briliáns. 20594 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2565, sebződés: 897, gyógyulás: 332, összesen: -565 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az elfajzott enkala bordás testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elfajzott enkala bal oldalát. (9 támadással 958 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az elfajzott enkala bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-64 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel párszor keményen megütöd az elfajzott enkala jobb lábát. (5 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel súrolod az elfajzott enkala testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Az elfajzott enkala most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23421 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2724, sebződés: 837, gyógyulás: 372, összesen: -465 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a kóbor mortag bal lábát. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (71 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kóbor mortag páncélos karját. (7 támadással 969 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kóbor mortag jobb oldalát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Gyilkos csapásokat oszt a kóbor mortag fegyverével. (3 támadástól 452 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a kóbor mortag acéltestét. (4 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a kóbor mortag acéltestét. Kritikus ütés! (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Kavargó pengefalként zúdul rád a kóbor mortag. (3 támadástól 442 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22901 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2687, sebződés: 965, gyógyulás: 364, összesen: -601 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az eszement trappoló bal karját. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló bal oldalát. (7 támadással 746 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 342 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 86 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló jobb lábát. (6 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ököllel súrolod az eszement trappoló bordás testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 398 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 88 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szürke briliáns. 20594 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2616, sebződés: 914, gyógyulás: 350, összesen: -564 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (64 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd a kóbor mortag testét. (7 támadással 741 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Ököllel többször eltalálod a kóbor mortag acéltestét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 403 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kóbor mortag testét. (9 támadással 933 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a kóbor mortag páncélos karját. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Gyilkos csapásokat oszt a kóbor mortag fegyverével. (3 támadástól 464 életpontot vesztesz.) A kóbor mortag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22901 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2619, sebződés: 931, gyógyulás: 421, összesen: -510 ÉP}
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
szk 553 | keresed az 553. szörnyet |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt a másikra rohansz. {FM:} Démonölővel többször mélyen végigmetszed az aranyfecske fejét. (3 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ököllel megpöccinted az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád 4 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}
ef 15 506 | energia fejlesztése 15 |
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat |
AZ ELME DOMINANCIÁJA (247. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalmának még tovább fejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -15-öt mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 20 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével és az Elme Hatalmával. |
Erő: | 83 (126) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 81 (97) | Támadás: | 73 (82) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 82 (98) | Védekezés: | 132 (142) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/52 év |
Egészség: | 82 (104) | Életpont: | 1625/1710 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (104) | Varázspont: | 2947/271 | Pénz: | 703 arany | Kép. pont: | 101 |
Tudatpont: | 37/0 | Pszi pont: | 566/3 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/32 | ökölvívás: | 50/72 (+13%) | szúrófegyverek: | 21/2 |
vágófegyverek: | 31/61 (+5%) | lőfegyverek: | 3/55 | dobófegyverek: | *36/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/0 (+28%) | 2. nyomkövetés: | 139/91 | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 33/48 | 5. csapdakészítés: | 36/3 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/82 |
7. gyógyítás: | 108/85 | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 32/62 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 210/61 (+117%) | 12. taumaturgia: | 131/21 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 10/68 (+10%) | 14. versengés: | 23/77 (+8%) | 15. harcművészetek: | 54/11 |
16. zene: | 14/30 | 17. szörnyismeret: | 53/23 (+18%) | 18. pszi: | 52/3 (+3%) |
19. zárnyitás: | 26/32 | 20. vadászat: | 16/54 | 21. vitalitás: | 4/44 |
22. bányászat: | 44/84 (+15%) | 23. úszás: | 17/48 | 24. főzés: | 19/24 (+9%) |
25. csapatmunka: | 3/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 136 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 30 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 150 darabot ) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), aranyfecske (#283), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
fagymágus (#650), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +58 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +43 vp 42 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,21,3) | kí koncentráció (#69) |
csupasz izom (#28) | fényaura (#211) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | 22. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
armageddon (#218) | >> | Sötétség Hercege (#296) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 36. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 32. szintű lényekre | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0) |
3.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) ököllé faragás (376) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 38 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 618 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pókkarmok (#886) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
5 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
141 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
13 | csillagbot (#929) | 7 | hajító csillag (#939) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
28 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kitintüske (#879) | 1 | kyorg lepel (#770) | 3 | madártoll (#112) | |||
24 | pézsmatökmag (#934) | 2 | púderkő (#119) | 2 | skorpiókarom (#911) | |||
5 | szürke briliáns (#908) | 1 | xirnox szív (#213) |